 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CAxA] czy slizganie sprzegla w duzym stopniu wplywa na spal |
Autor |
Wiadomość |
adamovicius [Usunięty]
|
Wysłany: 20-11-2009, 17:11
|
|
|
Hugo napisał/a: | adamovicius napisał/a: | Tutaj bardziej obstawiałbym sonde lambda. | Nie ma nic do spalania LPG. |
Nie masz racji. |
|
|
|
 |
Muri
Forumowicz Żółtodziób
Auto: Colt 1.6 '93
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 45 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 20-11-2009, 17:14
|
|
|
Kolo będzie miało wpływ na spalanie, chłodnica też, bał bym się o przegrzanie silnika, jeżeli chłodnica jest kaput ;P
Co do butli, może była bardziej pusta niż zwykle? xDD
Pozdro |
|
|
|
 |
guncio125
Nowy Forumowicz

Auto: colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 24 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 20-11-2009, 18:46
|
|
|
jesli chodzi o moj przypadek,problem tkwil jednak w czyms zupelnie innym:) wsumie błachostka a miala tak wielki wplyw na spalanie (2-2,5l mniej paliwa na 100km robi swoje). Wjechalem dzis na kanał i okazało się,że jednak wydech jest cały razem z elastyczną rurą.Sprzęgło rownież w bardzo dobrej kondycji,natomiast problemem okazała się szpara w plastiku w którym znajduje się filtr powietrza.Zatkaliśmy szczelnie,samochód zupełnie inaczej jeździ,przy czym spalanie jak wyżej podalem,znacząco spadło:) brakuje teraz tylko dźwieku,jakby samochod jeździł na stożku. Teraz to mozna robic kilometry |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 22-11-2009, 14:43
|
|
|
gulon napisał/a: | Teraz co było przed i po, oraz dziwne objawy:
- palił mi olej i postanowiłem przejść z półsyntetyka Mobil1 na mineralny
- mam padniętą chłodnicę do wymiany
- sprzęgło świszczy - jak stoję np. na światłach to słychać szum i kiedy je lekko docisnę nogą to ten świst przestaje
- mam dziurawą oponę i muszę ja co tydzień dopompowywać
- w butlę zawsze wchodziło mi 34 litry maks, a ostatnio weszło 40!! To jest jakieś paranormalne
Czy przez to spalanie mogło aż tak wzrosnąć prawie o 100%? Co mogło mieć największy wpływ na to? |
- jezeli pali olej to cos nie tak z zaworami, uszczelniaczami zaworowymi, pierscieniami tloków, gładziami cylindra, etc., badz najprostszy przypadek niewlasciwy olej
- wymien chłodnice, nad czym sie tutaj zastanawiac, czekasz na remont silnika
- do wymiany lozysko oporowe i do sprawdzenia sprzeglo (tarcza i docisk) im predzej to zrobisz tym lepiej
- jedz do wulkanizatora i niech ci zakolkuje kapcia, 20zł i problem z glowy, a moze cisnienie ucieka na zaworku, albo na rancie felgi
- moze jakies nieszczelnosci gazu, butle o pojemnosci 43l nie mozna zatankowac wiecej jak 80% jej objetosci, czyli ok 34,5l (zalecam do zapoznania sie ze swiadectwem kwalifikacji butli gazowej, na kazdym swiadectwie pisze dokladnie to samo),
spalanie moglo wzrosnac w takiej ilosci przez nieszczelnosci instalacji, zasyfione filtry, uszkodzona sonde lambda. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|
|