Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik bierze olej
Autor Wiadomość
rOOmak
[Usunięty]

Wysłany: 17-08-2006, 09:06   Silnik bierze olej

Mam pytanie bardziej z dziedziny ogolne niz konkretnieco do galanta.
Silnik pali mi olej i olej wycieka na uszczelkach. silnik przejehal 170k mil. Czy lepiej nie ruszac i jezdzic az sie totalnie rozkraczy czy warto wymienic uszczelki i pierscienie?I znowu czy wystarczy wymiana pierscieni czy sa potrzebne jakies dodatkowe operacje?

Moze podrzucicie mi ciekawe linki zeby sie lepiej zapoznac z tematem.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24326
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 17-08-2006, 10:34   

Wycieki powinieneś zlikwidować - raz, że to niezbyt ciekawie wygląda (brudny, zafajdany silnik jak i miejsce pod nim), dwa że jakieś przeglądy dopuszczające do ruchu są pewnie i w usa, więc mogą przez to go nie przedłużyć.

Co do pierścieni - raczej bym nie ruszał, jeśli auto nie było notorycznie przegrzane i miało odpowiedni poziom smarowania (olej wymieniany na czas, odpowiedni stan), to raczej nie będą zużyte. Prędzej uszczelniacze na trzonkach zaworów pompują olej.
Przy ew. wymienie pierścieni trzeba dokładnie pomierzyć wszelkie wartości zużycia cylindrów a także ocenić stan reszty silnika.
 
 
rOOmak
[Usunięty]

Wysłany: 17-08-2006, 23:01   

Krzyzak napisał/a:
dwa że jakieś przeglądy dopuszczające do ruchu są pewnie i w usa
nie na Florydzie:)
Tak podejrzewalem ze z pierscieniami to za durzo roboty. Ale wydaje mi sie ze mam wyciek na zimeringu przy zaplonie(jesli ktos wie o co mi chodzi:) Tam gdzie sie zaczynaja kable idace do swiec. Mozna wymienic ta uszczelke tak zeby nie poprzestawiac wszystkiego?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24326
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 18-08-2006, 09:06   

tam jest o-ring - okrągła uszczelka gumowa a nie simmering
po odkręceniu śrub wyciągasz cały aparat - na wale ustawiasz pozycję T (tak, aby zawory 1 cyl były luźne) a na aparacie też masz taką kreskę i kropkę nabitą - wszystko zgrywasz, zmieniasz oring, wsadzasz, dokręcasz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.