Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
26-09-2006, 12:19
Pimp My Sigma!! POZNAŃ
Autor Wiadomość
pc
[Usunięty]

  Wysłany: 17-08-2006, 22:27   Pimp My Sigma!! POZNAŃ

Witam Miśko-Maniaków z Wiekopolski.

Szukam dobrej pralni, serwisu i lakiernika (polerka + zaprawki)

Polecicie jakieś warsztaty?
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 17-08-2006, 22:39   

masz częściową odpowiedź w innym wątku zobacz tu :wink:

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
pc
[Usunięty]

Wysłany: 18-08-2006, 01:22   

Dziękuje serdecznie za zainteresowanie i informacje.
Muszę zrobić między innymi:
- tył+przód hamulce,
- sprawdzić wydech bo lekko buczy i coś jest obluzowane,
- przednie zawieszenie - wymiana (chyba) gum stabilizatora\
- wymiana wszystkich płynów, ojejów, filtrów..
- wymiana opon + geometria (zbieżność)
- generalny pzegląd wszystkiego....

No i lakiernik, mam do spolerowania całe auto + jedno obicie przy reflektorze - goły ocynk świeci i boli moje zakochane serce...

Gdzie mogę to wszystko zrobić?
Twój znajomy mechanik podoła tym jakże trywialnym problemom?

[ Dodano: 18-08-2006, 01:24 ]
P.S.
Piękne masz Auto!

Moje jużniedługo może będzie równie jasno świecić!
Poprzednik bardzo je zaniedbał... Muszę oszlifować ten potrójny diament....
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 18-08-2006, 09:21   

Witam
Więc tak u tego mojego mechanika na pewno zrobisz między innymi:
- tył+przód hamulce,
- przednie zawieszenie - wymiana gum stabilizatora etc.
- wymiana wszystkich płynów, ojejów, filtrów
- generalny pzegląd wszystkiego....
- dodatkowo skrzynie, planowanie głowicy, półośki etc. - jednym słowem cała mechanika :D

Geometrią i układem wydechowym się nie zajmuje- ale na pewno powie Ci gdzie masz jechać żeby nie przepłacać :mrgreen:
Układ wydechowy możesz zobaczyć na ul. Dąbrowskiego 217 www.f217.pl :wink:

pozdro

ps. THX za opinię
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
mitsu-fan
[Usunięty]

Wysłany: 18-08-2006, 15:11   

witaj mitsumaniaku z WLKP /ja także wlkp/ - u mnie buczenie wydechu pochodziło z przepalonego drugiego elastycznego łącznika kolektora wydechowego z rurą kata /są dwa łączniki - krótki i długi/ U mnie wywalił ten długi. Koszt u fachowców 140 zł /łącznik ma śrenicę kołnierza 55mm, długość 33 cm/
 
 
pc
[Usunięty]

Wysłany: 18-08-2006, 15:27   

Witam serdecznie!
Może Ty polecis jakiś warsztat na wymianę filtrów i oleji?
 
 
mitsu-fan
[Usunięty]

Wysłany: 18-08-2006, 15:54   

olej silnikowy i filtr wymieniał zaprzyjaźniony warsztat, a płyn w chłodnicy, płyn hamulcowy wymieniałem sam, jest to bardzo proste przy odrobinie zacięcia.
 
 
pc
[Usunięty]

Wysłany: 18-08-2006, 17:00   

Rozumeim, a masz może jakąś instrukcję jak to zrobić samemu?
Albo możesz po krótce opisać?
Masz zaprzyjaźniony warsztat? W poznaniu?
Możesz podać namiary?
 
 
mitsu-fan
[Usunięty]

Wysłany: 19-08-2006, 09:34   

witaj! wymiana płynu w chłodnicy jest naprawdę łatwa - zagrzewasz silnik do temperatury roboczej aby otwarł się termostat. Potem gasisz silnik, broń Cię P.B. od odkręcania korka na chłodnicy - fontatnna i poparzenia pewne. Jak otworzysz maskę i spojrzysz na dół, z prawej strony chłodnicy, na samym dole jest plastikowy korek do spuszczania płynu zakończony motylkiem - łatwo odkręcić. Odkręcaj delikatnie, aby płyn schodził powoli i abyś nie poparzył sobie rąk. Jak będziesz widział, że ciśnienie trochę zelżało, popuść korek chłodnicy aby zlikwidować podciśnienie. Wypuść płyn do końca. Ja dodatkowo węzykiem wyciągnąłem także płyn ze zbiorniczka wyrównawczego /połaczony wężykiem od korka chłodnicy/ gdyz jest tam sporo osadu. Po całkowitym spuszczeniu płynu, zakręcasz korek na dole chłodnicy, po czym przygotowujesz sobie płyn i wlewasz od góry bezpośrednio do chłodnicy aż po brzegi. Zamykasz chłodniće, po czym wlewasz płyn do zbiorniczka wyrównawczego do poziomu full. Następnie możesz przejechać kilka km aby ewentualnie wyeliminować powietrze z układu chłodzenia. Po przyjeździe skontroluj poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym, jak zejdzie poniżej min dolej prawie do full. Zbiorniczek ten jest po to aby układ chłodzenia sam pobierał potrzebną ilość pł\ynu lub ją oddawał.
 
 
pc
[Usunięty]

Wysłany: 20-08-2006, 03:59   

Dzięki, bardzo ładny opis, nawet dla takiego laika jak ja nie będzie chyba problemem zrobienie tego.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.