 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 26-09-2006, 12:19 |
Pimp My Sigma!! POZNAŃ |
Autor |
Wiadomość |
pc [Usunięty]
|
Wysłany: 17-08-2006, 22:27 Pimp My Sigma!! POZNAŃ
|
|
|
Witam Miśko-Maniaków z Wiekopolski.
Szukam dobrej pralni, serwisu i lakiernika (polerka + zaprawki)
Polecicie jakieś warsztaty? |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 17-08-2006, 22:39
|
|
|
masz częściową odpowiedź w innym wątku zobacz tu
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
pc [Usunięty]
|
Wysłany: 18-08-2006, 01:22
|
|
|
Dziękuje serdecznie za zainteresowanie i informacje.
Muszę zrobić między innymi:
- tył+przód hamulce,
- sprawdzić wydech bo lekko buczy i coś jest obluzowane,
- przednie zawieszenie - wymiana (chyba) gum stabilizatora\
- wymiana wszystkich płynów, ojejów, filtrów..
- wymiana opon + geometria (zbieżność)
- generalny pzegląd wszystkiego....
No i lakiernik, mam do spolerowania całe auto + jedno obicie przy reflektorze - goły ocynk świeci i boli moje zakochane serce...
Gdzie mogę to wszystko zrobić?
Twój znajomy mechanik podoła tym jakże trywialnym problemom?
[ Dodano: 18-08-2006, 01:24 ]
P.S.
Piękne masz Auto!
Moje jużniedługo może będzie równie jasno świecić!
Poprzednik bardzo je zaniedbał... Muszę oszlifować ten potrójny diament.... |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 18-08-2006, 09:21
|
|
|
Witam
Więc tak u tego mojego mechanika na pewno zrobisz między innymi:
- tył+przód hamulce,
- przednie zawieszenie - wymiana gum stabilizatora etc.
- wymiana wszystkich płynów, ojejów, filtrów
- generalny pzegląd wszystkiego....
- dodatkowo skrzynie, planowanie głowicy, półośki etc. - jednym słowem cała mechanika
Geometrią i układem wydechowym się nie zajmuje- ale na pewno powie Ci gdzie masz jechać żeby nie przepłacać
Układ wydechowy możesz zobaczyć na ul. Dąbrowskiego 217 www.f217.pl
pozdro
ps. THX za opinię |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
mitsu-fan [Usunięty]
|
Wysłany: 18-08-2006, 15:11
|
|
|
witaj mitsumaniaku z WLKP /ja także wlkp/ - u mnie buczenie wydechu pochodziło z przepalonego drugiego elastycznego łącznika kolektora wydechowego z rurą kata /są dwa łączniki - krótki i długi/ U mnie wywalił ten długi. Koszt u fachowców 140 zł /łącznik ma śrenicę kołnierza 55mm, długość 33 cm/ |
|
|
|
 |
pc [Usunięty]
|
Wysłany: 18-08-2006, 15:27
|
|
|
Witam serdecznie!
Może Ty polecis jakiś warsztat na wymianę filtrów i oleji? |
|
|
|
 |
mitsu-fan [Usunięty]
|
Wysłany: 18-08-2006, 15:54
|
|
|
olej silnikowy i filtr wymieniał zaprzyjaźniony warsztat, a płyn w chłodnicy, płyn hamulcowy wymieniałem sam, jest to bardzo proste przy odrobinie zacięcia. |
|
|
|
 |
pc [Usunięty]
|
Wysłany: 18-08-2006, 17:00
|
|
|
Rozumeim, a masz może jakąś instrukcję jak to zrobić samemu?
Albo możesz po krótce opisać?
Masz zaprzyjaźniony warsztat? W poznaniu?
Możesz podać namiary? |
|
|
|
 |
mitsu-fan [Usunięty]
|
Wysłany: 19-08-2006, 09:34
|
|
|
witaj! wymiana płynu w chłodnicy jest naprawdę łatwa - zagrzewasz silnik do temperatury roboczej aby otwarł się termostat. Potem gasisz silnik, broń Cię P.B. od odkręcania korka na chłodnicy - fontatnna i poparzenia pewne. Jak otworzysz maskę i spojrzysz na dół, z prawej strony chłodnicy, na samym dole jest plastikowy korek do spuszczania płynu zakończony motylkiem - łatwo odkręcić. Odkręcaj delikatnie, aby płyn schodził powoli i abyś nie poparzył sobie rąk. Jak będziesz widział, że ciśnienie trochę zelżało, popuść korek chłodnicy aby zlikwidować podciśnienie. Wypuść płyn do końca. Ja dodatkowo węzykiem wyciągnąłem także płyn ze zbiorniczka wyrównawczego /połaczony wężykiem od korka chłodnicy/ gdyz jest tam sporo osadu. Po całkowitym spuszczeniu płynu, zakręcasz korek na dole chłodnicy, po czym przygotowujesz sobie płyn i wlewasz od góry bezpośrednio do chłodnicy aż po brzegi. Zamykasz chłodniće, po czym wlewasz płyn do zbiorniczka wyrównawczego do poziomu full. Następnie możesz przejechać kilka km aby ewentualnie wyeliminować powietrze z układu chłodzenia. Po przyjeździe skontroluj poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym, jak zejdzie poniżej min dolej prawie do full. Zbiorniczek ten jest po to aby układ chłodzenia sam pobierał potrzebną ilość pł\ynu lub ją oddawał. |
|
|
|
 |
pc [Usunięty]
|
Wysłany: 20-08-2006, 03:59
|
|
|
Dzięki, bardzo ładny opis, nawet dla takiego laika jak ja nie będzie chyba problemem zrobienie tego. |
|
|
|
 |
|
|