Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Stożkowy filtr powietrza
Autor Wiadomość
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 28-11-2009, 17:33   

banzajek napisał/a:
da Ci z 15-20 KM max.


Chyba w EVO tyle daje. Jak wywalisz katalizator, zasymulujesz drugą sondę do tego ktoś ma doświadczenie i dobrze policzy wydech to może się uda 5KM max. Więcej nie wyciśniesz jeśli by się dało to by producent zrobił lepszy wydech. Przecież producentowi nie chodzi o to żeby obniżać specjalnie moc silnika a jedynie jest ograniczony normami spalin, głośnością układu itd. Dodatkowo dobry wydech także musi być odpowiednio policzony ponieważ tak jak w dolocie występują zjawiska falowe. Np. zawór wydechowy zamyka się później a spaliny rozpędem dalej wylatują z silnika. Zaburzając ten efekt może się nawet obniżyć moc (to nie jest silnik turbo w którym za turbo czym większa rura i mniejszy opór tym lepiej)

Zrobisz wydech na przestrzał to już nie mówię o tym że policja i diagnosta może zabrać dowód to jeszcze ogłuchniesz na autostradzie, a w nocy będzie budził sąsiadów...

Jak ktoś chce coś zrobić z silnikiem to raczej w stronę kompleksowego tuningu. Planowanie głowicy, bardziej nastroszone wałki, wtedy sens zmiany dolotu i wylotu oraz podstawa remap. Do tego pliwko tylko 98,99. Wysilony silnik może wymagać zakutych tłoków itd itp. Tuning jest bardzo drogi taniej wychodzi zakup większego silnika szczególnie że można bez problemu kupić Lancera 2,4 MIVEC. Za pewne też można zrobić SWAP do tego silnika. Silnik bardzo ciekawy swoją droga. SWAP czy zmiana samochodu wychodzi po prostu taniej niż poważny tuning. Do tego nie wzrasta awaryjność samochodu.

A jak ktoś chce już coś zrobić ze swoim samochodem to ja w pierwszej kolejności pomyślał bym o hamulcach. Szczególnie że ona mają problem poradzić sobie z obecną mocą a co dopiero większa..... Wymiana tarcz na nacinano nawiercane + poważna klocki lub wymiana zacisków, tarcz na te z outlandera 2 tłoczkowe :mrgreen: To jest coś sensownego. Inaczej pojedziesz na tor (bo rozumiem chyba nie chcesz się ścigać po drodze) parę zakrętów dohamowań i popłyniesz a hamulca nie będzie. Mocy nie braknie jak hamulca.
 
 
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 28-11-2009, 19:59   

ja np w hondzie po zrobieniu wydechu w postaci kolektor 4-2-1 + cat converter i reszta na dwoch przelotach i srednicy 2,25" ze 123km(katalog 125km) wskoczylem na 140km wiec mysle ze sie da tyle ze w mitsu bedzie trudniej do hondy na us ebayu jest mnostwo takich zestawow kopiowanych w chinach jota w jote z wydechu stworzonego przez skunk2
zabawa z silnikiem w NA to drogi szpas, w sensie walki planowanie itd
jak dla mnie to albo soft turbo ok 0,4bara albo swap na 4g63t albo drugie auto a to zostawiasz w spokoju :mrgreen:
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 28-11-2009, 21:12   

Swap na 2,4 MIVEC powinien być prosty. W końcu w USA taki montowali. Jest duża szansa że przeróbek było by mało na pewno łatwiej i mniej kombinowania niż przy uturbieniu.

Chciał bym też zobaczyć wykres od tych +17koni. Ile wzrósł moment? Bo może się okazać że po prostu max moc jest osiągana przy trochę większych obrotach, a przyrost momentu może być mizerny. Honda dodatkowo pewnie z zmiennymi fazami?
 
 
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 30-11-2009, 08:26   

prosze cie bardzo krzychu
honda ma oczywiscie zmienne fazy zwane vtec


honda po zakupie


honda po zrobieniu wydechu a przed walkiem w GMS Warszawa


honda po zrobieniu wydechu + walek stage 1 GMS
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.