pajero sport czy 3.2 DID |
Autor |
Wiadomość |
sadox
Nowy Forumowicz
Auto: narazie nie mitsubishi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2009 Posty: 21 Skąd: otwock
|
|
|
|
 |
xjacobs
mod MSS
Auto: MSS 1.6 2004 / 406 coupe 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 762 Skąd: Giżycko/Warszawa
|
Wysłany: 16-11-2009, 13:25
|
|
|
Przecież 1 i 2 to dokładnie ten sam samochód
2 linki nie działają |
_________________
 |
|
|
|
 |
Szyszkowa
mod Pajero seek&destroy

Auto: Pajero 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 308 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 17-11-2009, 07:59
|
|
|
xjacobs napisał/a: | Przecież 1 i 2 to dokładnie ten sam samochód
(...) |
Co masz na myśli ? Sport to nie to samo co Pajero, pomimo częściowo wspólnej nazwy. |
_________________
 |
|
|
|
 |
watcher79
Mitsumaniak

Auto: Pajero 3,2 DID V78
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 227 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17-11-2009, 13:25
|
|
|
xjacobs chodziło o linki do aukcji podane przez sadoxa
Faktycznie wygląda to na to samo auto wystawione 2 razy |
_________________ Pajero '01 - 3,2 DID, automat (V78)
Galant '98 - 2,5 V6 24V, EA5A - SPRZEDANY
 |
|
|
|
 |
milley
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero Sport 2.5TD '03
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2009 Posty: 8 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: 06-12-2009, 22:42
|
|
|
Taaa ja też mam wrażenie, że to to samo autko... |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-12-2009, 08:23
|
|
|
sadox napisał/a: | Moj wybor padl na pajero sport 2.5 lub pajero 3.2 DID. Ktore auto jest mniej awaryjne i ktore lepsze bedzie aby go rozbudowac bardziej terenowo? |
Oba modele Pajero daja sie modyfikowac. Stawianie ich w jednym rzedzie jest jednak troche dziwne.
Kazde z tych aut ma swoje wady i zalety ale roznice w budowie obu powoduja, ze zasadniczo to techniczne dwa rozne samochody. Bylo o tym na forum juz nie raz. Sport to polaczenie pick-up'a L200 z Pajero II. Wiele elementow i podzespolow jest identycznych.
Pajero III to juz nowoczesniejszy samochod oparty o elektronike, osadzony na konstrukcji samonosnej z niezaleznym zawieszeniem. Bardzo komfortowy i dostojny. Znam kolegow, ktorzy instalowali dodatkowe wyposazenie do V60/V70 i z powodzeniem jezdza po bezdrozach. Daleko szukac nie trzeba, Szyszkowa wciaz usprawnia swoja czarna bestie. PIII to tez bardzo popularna baza do budowy auta rajdowego. Sukcesy fabrycznych wozow nie sa tu bez znaczenia ale "dakarowe evo" ma takze nie wiele wspolnego z cywilnymi autami rekreacyjnymi.
Co lepsze w teren nie mi decydowac. Glosy beda podzielone a ja nie jestem wyrocznia. Wydawac by sie moglo, ze klasyczne Pajero Sport ze rama i sztywnym mostem tradycyjnie lepiej poddaje sie modyfikacjom a w terenie okaze sie dzielniejsze ale zycie potrafi zweryfikowac ten poglad. Nie raz sie przekonalem co PIII potrafi. Widok mini kolegow z wyszpejonych terenowek... bezcenne.
to probka tego co Sport potrafi w wykonaniu kolegow ze wschodu
http://www.youtube.com/wa...feature=related |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
|