Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Smutny (raczej) koniec Miśka
Autor Wiadomość
winnipool 
Mitsumaniak

Auto: VW Passat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 1246
Skąd: Lublin
  Wysłany: 13-12-2009, 16:31   Smutny (raczej) koniec Miśka

Witam,
Tak oto zakończyła się moja przygoda z Miśkiem. Niestety trwała krótko, bo praktycznie tylko miesiąc. Pewna starsza pani uznała, że nie obowiązuje ją sygnalizacja świetlna i wyjechała wprost pod koła. Raczej będę go sprzedawał [edit]







Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 22-12-2009, 12:55, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 13-12-2009, 16:44   

witam tragedji nie ma wszystko do zrobienia zderzak, błotnik i drzwi kupisz pod kolor płyn ludwik i papier ścierny i znaku nie będzie
 
 
 
winnipool 
Mitsumaniak

Auto: VW Passat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 1246
Skąd: Lublin
Wysłany: 13-12-2009, 16:56   

Tragedii może i nie ma, ale szkoda całkowita wyszła. Oprócz tych zewnętrznych, widocznych uszkodzeń to wahacz dolny poszedł i przewód od wspomagania (i przez to wyciekł olej).
 
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 13-12-2009, 18:37   

winnipool napisał/a:
jakby ktoś był zainteresowany to PW.

takie info tylko w dziale giełda proszę
winnipool napisał/a:
ale szkoda całkowita wyszła.
no i co? ;) nie obliguje Cie do do sprzedaży/złomowania, szkody nie są wielkie, a tylko za SzC więcej dostaniesz. Brejdaczka za uszkodzenie zderzaka, maski, szyby i obu drzwi dostala wycene:
golf III 94
wartość 4900
szkoda 4200
'wrak' 700

dostała 4200 do ręki, naprawiła za 1500, pojeżdziła jeszcze kilka mięsięcy, sprzedała za 7000, dołożyła i cieszy się japońcem

stłuczka podstawą tuningu :D
_________________
 
 
 
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20738
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 13-12-2009, 18:47   

I ja bym tego nie sprzedał tylko zrobił i dalej cieszył się misiem. Gorsze ludzie klepią i jeżdżą a tu nie jest nic strasznego. Ważne że motor sprawny a budę się wyklepie .
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
 
 
 
leniviecmoto 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 19
Skąd: Niemce
Wysłany: 13-12-2009, 22:10   

Witam
Kolego nie ma sensu żegnać się z Galancikiem bo to wszystko da się naprawić a zwłaszcza że dostałeś szkodę całkowitą to dostaniesz parę tysiaków więc jeszcze na tym zarobisz. Najwyżej ćwiarteczkę się wstawi i będzie git malina choć chyba nie jest aż tak źle jak widać na załączonych zdjęciach. Także walcz do końca bo jest o co!!!!!!
Pozdrawiam Daniel :biggrin:
_________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć Diselem,
a benzyna za droga żeby mieć GTI
 
 
 
tomasek 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC60 MINI ONE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 7250
Skąd: stolica wschodu
Wysłany: 13-12-2009, 22:44   

Bardzo szybko sie poddajesz a w sumie szkoda wcale nie jest tak wielka tym bardziej że wina nie jest z twojej strony :!: to wszystko da się naprawić mnie kiedyś trafił gościo centralnie w słupek w dzrzwiach i Misiek poszedł na robota tam go wyciągneli kupiłem dzrzwi przód tył i było cacy :biggrin: To tylko tak strasznie wygląda podejdz do tego na spokojnie :lol: Pozdrawiam :D
_________________
__________________________________________
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 13-12-2009, 23:10   

Szkoda Galancika,
Ale powiedz cie jak to jest ze jak kupujemy to każdy chce bezwypadkowe a choćby inny odcień lub wypolerowany zderzak jest podstawą do odrzucenia.
A tu proponujecie "wstawiać cwiartki'..??? Trzeba sie najpierw zastanowić i obejrzeć porzadnie straty i ocenić realnie czy samochód jest do naprawy. Osobiście bym naprawiał, porządnie bez oszcędzania skoro jest kasa z OC sprawcy, żeby wiedzieć co mam i czym jeżdżę, kupując zawsze loteria.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
winnipool 
Mitsumaniak

Auto: VW Passat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 1246
Skąd: Lublin
Wysłany: 14-12-2009, 13:12   

To nie jest tak, że napewno nie będę go naprawiał. Zastanawiam się po prostu, chociaż pierwsze chwile były takie, że sprzedam go 100%. Wstawianie ćwiartek i tego typu zabiegi napewno nie wchodzą w grę. Nie po to szukałem tak długo rozsądnego egzemplarza, żeby teraz robić z niego jakiegoś składaka. Na handel go nie będę szykował, tylko ewentualnie żebym mógł jeździć więc oszczędzał napewno nie będę na naprawie.
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 14-12-2009, 18:07   

I o to chodiz dobre podejście.... orygnalny lakier na błotniku sam nie jeździ, ważne jest serce..:)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
winnipool 
Mitsumaniak

Auto: VW Passat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 1246
Skąd: Lublin
Wysłany: 22-12-2009, 10:29   

Misiek wstawiony do mechanika. Będzie reanimowany. Trzymajcie kciuki.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.