Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[MSS DID] [SILNIK] Common rail
Autor Wiadomość
pawel_wawa 
Nowy Forumowicz

Auto: SS 1.8 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 27
Skąd: warszawa
Wysłany: 14-11-2008, 09:46   

Ja tankuje 98 na LUK i całkiem przyjemnie sie na tym jeździ.
Wcześniej tankowałem na BP i powiem że jest różnica na + dla LUK
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 14-11-2008, 11:14   

pawel_wawa napisał/a:
Ja tankuje 98 na LUK i całkiem przyjemnie sie na tym jeździ.
Fajnie się czyta w temacie DID Common Rail o tankowaniu bezołowiowej :lol:
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
jarek 
Forumowicz
bus driver


Auto: MSS 1,9 DI-D S 115KM 2003
Kraj/Country: UK
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Paź 2008
Posty: 83
Skąd: Berwick-upon-Tweed
Wysłany: 14-11-2008, 20:30   

Podobnie śmiesznie się słucha kogoś kto szuka części do chłodnicy do 126p,z życia wzięte :lol: :mrgreen: :biggrin: :shock: :-X
_________________
każdy jeżdzi tym czym lubi, lub na co go stać !!!
 
 
 
pozioma1 
Nowy Forumowicz


Auto: Outlander II 2.2 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 20
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-12-2008, 13:48   

Witam, mój misiak "pije" tylko na shell`u. Raz z konieczności zalałem rope na jakiejś "no name" stacji i uwierzcie zalałem tylko 10 l a bałem się o silnik różnica naprawdę jest odczuwalna.
_________________
jest Carisma 4G92 '04 i Outlander II 2.2 MIVEC
był MSS 1.9 DiD `05
był COLT 1.3 GLX `95r
 
 
misiumisiu 
Mitsumaniak
Marcin


Auto: space star 1.9did
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 101
Skąd: Białobrzegi
Wysłany: 06-12-2008, 16:44   

To twój jest jakiś wrażliwy mój nie odróżnia czy orlen-shel-bliska śmiga bez problemów może go uzależniłeś :mrgreen:
 
 
xjacobs 
mod MSS

Auto: MSS 1.6 2004 / 406 coupe 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 762
Skąd: Giżycko/Warszawa
Wysłany: 06-12-2008, 23:02   

misiumisiu napisał/a:
To twój jest jakiś wrażliwy mój nie odróżnia czy orlen-shel-bliska śmiga bez problemów może go uzależniłeś :mrgreen:
nie dziwne, że nie odróżnia, skoro to jedno i to samo paliwo :)
_________________

Ostatnio zmieniony przez xjacobs 08-12-2008, 23:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
pozioma1 
Nowy Forumowicz


Auto: Outlander II 2.2 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 20
Skąd: Wrocław
Wysłany: 08-12-2008, 09:33   

xjacobs napisał/a:
nie dziwne, że odróżnia, skoro to jedno i to samo paliwo :)

Dokładnie różnica jest odczuwalna w momencie gdy ciągle jeździsz na jednym paliwie... Podobnie miałem w przypadku Colta 1.3... to tak apropos
_________________
jest Carisma 4G92 '04 i Outlander II 2.2 MIVEC
był MSS 1.9 DiD `05
był COLT 1.3 GLX `95r
 
 
xjacobs 
mod MSS

Auto: MSS 1.6 2004 / 406 coupe 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 762
Skąd: Giżycko/Warszawa
Wysłany: 08-12-2008, 23:59   

chodziło mi o to, że te wszystkie shelle, lotosy i inne statoily biora od rafinerii paliwo wręcz identyczne :) jedynie do shella są dolewane jakieś uszlachetniacze :)
_________________

 
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 09-12-2008, 08:00   

xjacobs napisał/a:
chodziło mi o to, że te wszystkie shelle, lotosy i inne statoily biora od rafinerii paliwo wręcz identyczne
Na pewno nie. Poszukaj w necie to może coś znajdziesz (chociaż ciężko), a jak nie to popytaj kogoś z Orlenu, który jest dystrybutorem ok. 90 % paliwc na naszym rynku. Są 3-4 klasy i każdy koncern decyduje jaką kupuje. Wiąże się to między innymi z ceną. A na shellu nie ma uszlachetniaczy tylko jest zakupowane paliwo w innej specyfikacji. W starym dieslu zawsze rozpoznasz shella :)
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
xjacobs 
mod MSS

Auto: MSS 1.6 2004 / 406 coupe 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 762
Skąd: Giżycko/Warszawa
Wysłany: 09-12-2008, 15:36   

cns80 napisał/a:
xjacobs napisał/a:
chodziło mi o to, że te wszystkie shelle, lotosy i inne statoily biora od rafinerii paliwo wręcz identyczne
Na pewno nie. Poszukaj w necie to może coś znajdziesz (chociaż ciężko), a jak nie to popytaj kogoś z Orlenu, który jest dystrybutorem ok. 90 % paliwc na naszym rynku. Są 3-4 klasy i każdy koncern decyduje jaką kupuje. Wiąże się to między innymi z ceną. A na shellu nie ma uszlachetniaczy tylko jest zakupowane paliwo w innej specyfikacji. W starym dieslu zawsze rozpoznasz shella :)
Dlaczego wyciąłeś kawałek o uszlachetniaczach? :D Napisałem to, co dowiedziałem się od zastępcy kierownika jednej ze stacji statoilu, no chyba, że jestem ułomny i poprzekręcałem wszystko o 180 st. :D
_________________

 
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 09-12-2008, 16:47   

xjacobs napisał/a:
Napisałem to, co dowiedziałem się od zastępcy kierownika jednej ze stacji statoilu, no chyba, że jestem ułomny i poprzekręcałem wszystko o 180 st.
Nie przekręciłeś :) Tylko kierownicy stacji mają mniej więcej taką wiedzę jak przeciętny polak. Jeśli masz kogoś w dziale dystrybucji lub sprzedaży w Orlenie lub Lotosie (chodzi mi o sprzedaż hurtową dla Shell, Neste, Orlen, BP, Statoil, itp.) to niech Ci powie jak to wygląda. Ja już dokładnie nie pamiętam tych specyfikacji, ale często paliwa na tych stacjach różnią się klasą (więc i ceną przeważnie).
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
oloolosz 
Forumowicz

Auto: mitsubishi space star 1,9 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 83
Skąd: pomorze
Wysłany: 17-02-2009, 19:25   

ja kiedys zatankowałem na BP ta lepsza ropke-szedł jak burza,innym razem na BP oddalonym o 20 km,nawet wiekszej,majacej tytuł stacji roku -nawet dwukrotnie, i juz niebyło to.
kiedys innym autem -ford 1,8 wolnossacy-byłem w rosji,uwiezcie,autko smigało,i takie przyjemnie miekkie było.
a jak zatankuje za granica to pali troszke mniej.
moja konkluzja-paliwko zalezy od ajenta

acha-kiedys na jednej ze stacji mozna było tankowac opał z dystrybutora-jakies 12 lat temu,
pewien gosciu mi opowiadal jak przechodził tamtedy,widział tam jakis waz z dystrybutora opału doprowadzony do zbiorników,i powtórzył mi rozmowe ludzi tam sie kręcących;Eeee,ty starczy już,
co oni tam robili? :badgrin:
a jak mój brat tam zatankował to zatarł mu sie motor,mimo ze w mojej miejscowosci są 2 stacje jednego wlasciciela,to na tej jednej pracownicy cos kombinują i moło kto tam tanuje

[ Dodano: 22-02-2009, 00:33 ]
a dzis mi padło wspomaganie,miałem do domu 100 km,pod domem troszke przygazowałem i juz lzej sie kreciło,acha i jak jechałem i przygazowałem lekko to tez działało wspomaganie,co myslicie?
_________________
MSS 2004 102km 320tkm
 
 
Manuela 
Mitsumaniak
Blue Gwiazdeczka


Auto: Space Star 1,9 DID JAM '02
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 02 Gru 2009
Posty: 699
Skąd: Warszawa - Grochów
Wysłany: 13-12-2009, 19:32   

Japko napisał/a:
Mi się wydaje, że każdy common rail ma pompowtryskiwacze....


Hej Chłopaki, mam właśnie problem zawarty w powyższym zdaniu. Otóż: mój ojciec twierdzi że nie jest to prawda, że albo pompowtryski albo szyna. Z tego co wyczytałam i wypatrzyłam to chyba ma rację. Na jakiś rysunkach widziałam że to połączone pompa, szyna i wtryskiwacze.
Z drugiej strony sporo osób twierdzi, że common rail to pompowtryskiwacze. No i jak tu blondynka ma się ogarnąć? :roll:
Ostatnio zmieniony przez Manuela 14-12-2009, 09:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 13-12-2009, 19:41   

Manuela napisał/a:
Otóż: mój ojciec twierdzi że nie jest to prawda, że albo pompowtryski albo szyna. Z tego co wyczytałam i wypatrzyłam to chyba ma rację. Na jakiś rysunkach widziałam że to połączone pompa, szyna i wtryskiwacze.
Tata ma rację :)

Manuela napisał/a:
Z drugiej strony sporo osób twierdzi, że common rail to pompowtryskiwacze.
Na ogół tak twierdzą osoby, które jednego lub drugiego rozwiązania nie widziały na oczy ;) Pompowtryskiwacze to ma VW.
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
Manuela 
Mitsumaniak
Blue Gwiazdeczka


Auto: Space Star 1,9 DID JAM '02
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 02 Gru 2009
Posty: 699
Skąd: Warszawa - Grochów
Wysłany: 13-12-2009, 21:03   

Dzięki :) Hubert (tata) to stary wyjadacz ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.