[MSS DID] [SILNIK] Common rail |
Autor |
Wiadomość |
pawel_wawa
Nowy Forumowicz
Auto: SS 1.8 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 27 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 14-11-2008, 09:46
|
|
|
Ja tankuje 98 na LUK i całkiem przyjemnie sie na tym jeździ.
Wcześniej tankowałem na BP i powiem że jest różnica na + dla LUK |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 14-11-2008, 11:14
|
|
|
pawel_wawa napisał/a: | Ja tankuje 98 na LUK i całkiem przyjemnie sie na tym jeździ. | Fajnie się czyta w temacie DID Common Rail o tankowaniu bezołowiowej |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
jarek
Forumowicz bus driver

Auto: MSS 1,9 DI-D S 115KM 2003
Kraj/Country: UK
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Paź 2008 Posty: 83 Skąd: Berwick-upon-Tweed
|
Wysłany: 14-11-2008, 20:30
|
|
|
Podobnie śmiesznie się słucha kogoś kto szuka części do chłodnicy do 126p,z życia wzięte |
_________________ każdy jeżdzi tym czym lubi, lub na co go stać !!!
 |
|
|
|
 |
pozioma1
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.2 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2008 Posty: 20 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 05-12-2008, 13:48
|
|
|
Witam, mój misiak "pije" tylko na shell`u. Raz z konieczności zalałem rope na jakiejś "no name" stacji i uwierzcie zalałem tylko 10 l a bałem się o silnik różnica naprawdę jest odczuwalna. |
_________________ jest Carisma 4G92 '04 i Outlander II 2.2 MIVEC
był MSS 1.9 DiD `05
był COLT 1.3 GLX `95r
 |
|
|
|
 |
misiumisiu
Mitsumaniak Marcin

Auto: space star 1.9did
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 101 Skąd: Białobrzegi
|
Wysłany: 06-12-2008, 16:44
|
|
|
To twój jest jakiś wrażliwy mój nie odróżnia czy orlen-shel-bliska śmiga bez problemów może go uzależniłeś |
|
|
|
 |
xjacobs
mod MSS
Auto: MSS 1.6 2004 / 406 coupe 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 762 Skąd: Giżycko/Warszawa
|
Wysłany: 06-12-2008, 23:02
|
|
|
misiumisiu napisał/a: | To twój jest jakiś wrażliwy mój nie odróżnia czy orlen-shel-bliska śmiga bez problemów może go uzależniłeś | nie dziwne, że nie odróżnia, skoro to jedno i to samo paliwo |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez xjacobs 08-12-2008, 23:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
pozioma1
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.2 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2008 Posty: 20 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 08-12-2008, 09:33
|
|
|
xjacobs napisał/a: | nie dziwne, że odróżnia, skoro to jedno i to samo paliwo |
Dokładnie różnica jest odczuwalna w momencie gdy ciągle jeździsz na jednym paliwie... Podobnie miałem w przypadku Colta 1.3... to tak apropos |
_________________ jest Carisma 4G92 '04 i Outlander II 2.2 MIVEC
był MSS 1.9 DiD `05
był COLT 1.3 GLX `95r
 |
|
|
|
 |
xjacobs
mod MSS
Auto: MSS 1.6 2004 / 406 coupe 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 762 Skąd: Giżycko/Warszawa
|
Wysłany: 08-12-2008, 23:59
|
|
|
chodziło mi o to, że te wszystkie shelle, lotosy i inne statoily biora od rafinerii paliwo wręcz identyczne jedynie do shella są dolewane jakieś uszlachetniacze |
_________________
 |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 09-12-2008, 08:00
|
|
|
xjacobs napisał/a: | chodziło mi o to, że te wszystkie shelle, lotosy i inne statoily biora od rafinerii paliwo wręcz identyczne | Na pewno nie. Poszukaj w necie to może coś znajdziesz (chociaż ciężko), a jak nie to popytaj kogoś z Orlenu, który jest dystrybutorem ok. 90 % paliwc na naszym rynku. Są 3-4 klasy i każdy koncern decyduje jaką kupuje. Wiąże się to między innymi z ceną. A na shellu nie ma uszlachetniaczy tylko jest zakupowane paliwo w innej specyfikacji. W starym dieslu zawsze rozpoznasz shella |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
xjacobs
mod MSS
Auto: MSS 1.6 2004 / 406 coupe 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 762 Skąd: Giżycko/Warszawa
|
Wysłany: 09-12-2008, 15:36
|
|
|
cns80 napisał/a: | xjacobs napisał/a: | chodziło mi o to, że te wszystkie shelle, lotosy i inne statoily biora od rafinerii paliwo wręcz identyczne | Na pewno nie. Poszukaj w necie to może coś znajdziesz (chociaż ciężko), a jak nie to popytaj kogoś z Orlenu, który jest dystrybutorem ok. 90 % paliwc na naszym rynku. Są 3-4 klasy i każdy koncern decyduje jaką kupuje. Wiąże się to między innymi z ceną. A na shellu nie ma uszlachetniaczy tylko jest zakupowane paliwo w innej specyfikacji. W starym dieslu zawsze rozpoznasz shella | Dlaczego wyciąłeś kawałek o uszlachetniaczach? Napisałem to, co dowiedziałem się od zastępcy kierownika jednej ze stacji statoilu, no chyba, że jestem ułomny i poprzekręcałem wszystko o 180 st. |
_________________
 |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 09-12-2008, 16:47
|
|
|
xjacobs napisał/a: | Napisałem to, co dowiedziałem się od zastępcy kierownika jednej ze stacji statoilu, no chyba, że jestem ułomny i poprzekręcałem wszystko o 180 st. | Nie przekręciłeś Tylko kierownicy stacji mają mniej więcej taką wiedzę jak przeciętny polak. Jeśli masz kogoś w dziale dystrybucji lub sprzedaży w Orlenie lub Lotosie (chodzi mi o sprzedaż hurtową dla Shell, Neste, Orlen, BP, Statoil, itp.) to niech Ci powie jak to wygląda. Ja już dokładnie nie pamiętam tych specyfikacji, ale często paliwa na tych stacjach różnią się klasą (więc i ceną przeważnie). |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
oloolosz
Forumowicz
Auto: mitsubishi space star 1,9 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Lut 2009 Posty: 83 Skąd: pomorze
|
Wysłany: 17-02-2009, 19:25
|
|
|
ja kiedys zatankowałem na BP ta lepsza ropke-szedł jak burza,innym razem na BP oddalonym o 20 km,nawet wiekszej,majacej tytuł stacji roku -nawet dwukrotnie, i juz niebyło to.
kiedys innym autem -ford 1,8 wolnossacy-byłem w rosji,uwiezcie,autko smigało,i takie przyjemnie miekkie było.
a jak zatankuje za granica to pali troszke mniej.
moja konkluzja-paliwko zalezy od ajenta
acha-kiedys na jednej ze stacji mozna było tankowac opał z dystrybutora-jakies 12 lat temu,
pewien gosciu mi opowiadal jak przechodził tamtedy,widział tam jakis waz z dystrybutora opału doprowadzony do zbiorników,i powtórzył mi rozmowe ludzi tam sie kręcących;Eeee,ty starczy już,
co oni tam robili?
a jak mój brat tam zatankował to zatarł mu sie motor,mimo ze w mojej miejscowosci są 2 stacje jednego wlasciciela,to na tej jednej pracownicy cos kombinują i moło kto tam tanuje
[ Dodano: 22-02-2009, 00:33 ]
a dzis mi padło wspomaganie,miałem do domu 100 km,pod domem troszke przygazowałem i juz lzej sie kreciło,acha i jak jechałem i przygazowałem lekko to tez działało wspomaganie,co myslicie? |
_________________ MSS 2004 102km 320tkm |
|
|
|
 |
Manuela
Mitsumaniak Blue Gwiazdeczka

Auto: Space Star 1,9 DID JAM '02
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 2 razy Dołączyła: 02 Gru 2009 Posty: 699 Skąd: Warszawa - Grochów
|
Wysłany: 13-12-2009, 19:32
|
|
|
Japko napisał/a: | Mi się wydaje, że każdy common rail ma pompowtryskiwacze.... |
Hej Chłopaki, mam właśnie problem zawarty w powyższym zdaniu. Otóż: mój ojciec twierdzi że nie jest to prawda, że albo pompowtryski albo szyna. Z tego co wyczytałam i wypatrzyłam to chyba ma rację. Na jakiś rysunkach widziałam że to połączone pompa, szyna i wtryskiwacze.
Z drugiej strony sporo osób twierdzi, że common rail to pompowtryskiwacze. No i jak tu blondynka ma się ogarnąć? |
Ostatnio zmieniony przez Manuela 14-12-2009, 09:35, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 13-12-2009, 19:41
|
|
|
Manuela napisał/a: | Otóż: mój ojciec twierdzi że nie jest to prawda, że albo pompowtryski albo szyna. Z tego co wyczytałam i wypatrzyłam to chyba ma rację. Na jakiś rysunkach widziałam że to połączone pompa, szyna i wtryskiwacze. | Tata ma rację
Manuela napisał/a: | Z drugiej strony sporo osób twierdzi, że common rail to pompowtryskiwacze. | Na ogół tak twierdzą osoby, które jednego lub drugiego rozwiązania nie widziały na oczy Pompowtryskiwacze to ma VW. |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
Manuela
Mitsumaniak Blue Gwiazdeczka

Auto: Space Star 1,9 DID JAM '02
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 2 razy Dołączyła: 02 Gru 2009 Posty: 699 Skąd: Warszawa - Grochów
|
Wysłany: 13-12-2009, 21:03
|
|
|
Dzięki Hubert (tata) to stary wyjadacz |
|
|
|
 |
|