[E34A 1.8TD] dziwne bulgotanie w silniku |
Autor |
Wiadomość |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 17-12-2009, 21:54
|
|
|
Najpierw zmień korek od chłodnicy. Kosztuje ze 30 zł. Sprawdź, a potem będziemy myśleć.
EDIT:
I zostawcie termostat w spokoju. Ewentualnie wymień na nowy. Jeśli głowica jest pęknięta, albo uszczelka pod głowicą walnięta to wywalenie termostatu nic nie da. Jeśli to wina korka, to wywalenie termostatu da tyle, że nie będzie się nagrzewał do temperatury pracy... |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 17-12-2009, 21:56, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 17-12-2009, 21:56
|
|
|
W sumie też o tym nie pomyślałem |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
matti87
Forumowicz
Auto: Galant 1.8td 1990r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2009 Posty: 32 Skąd: J-W
|
Wysłany: 17-12-2009, 22:38
|
|
|
autko mam 3 lata .. własnie dziś wywaliłem termostat , musze jeszcze ta uszczelkę wymienić od osłony termostatu bo sie rozleciała i wtedy zobaczę czy to coś da
[ Dodano: 17-12-2009, 22:42 ]
korek może już jutro wymienię .. a termostat sprawdzałem i otwiera sie za póżno przy 100 stopniach a ma sie otwierać przy 82 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 17-12-2009, 22:46
|
|
|
matti87 napisał/a: | a termostat sprawdzałem i otwiera sie za póżno przy 100 stopniach a ma sie otwierać przy 82 | kup nowy i zamontuj, bo silnik bedzie sie niedogrzewal, a co za tym idzie bedzie slabe ogrzewanie w aucie, nie wspominajac juz o innych rzeczach ktore sa skutkiem niedogrzewanego silnika |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 17-12-2009, 22:48
|
|
|
A jak sprawdziłeś przy jakiej temp otwiera się termostat ?
W każdym razie jak już wywaliłeś to chociaż wsadź nowy. Zamiast uszczelki (którą trudno dostać jak nie kupujesz nowego termostatu), która (dostarczana z nowymi termostatami) lubi się rozlatywać możesz złożyć na silikon wysokotemperaturowy, tyle, że musisz dokładnie oczyścić miejsca styku. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
matti87
Forumowicz
Auto: Galant 1.8td 1990r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2009 Posty: 32 Skąd: J-W
|
Wysłany: 17-12-2009, 23:04
|
|
|
w goracej wodzie o temp 90 stopni sie nie otworzył a we wrzatku tak .. spróbuje na tym silikonie .. jak kupiłem galant to nie było termostatu tylko częściowo przytkany ten otwór od obiegu i dopiero jak wymieniałem uszczelke pod głowićą to zauwarzyłem że go nie ma i założyłem ..ale wcześniej autko też sie dobrze grzało tylko że chwilkę dłużej mu to schodziło
[ Dodano: 18-12-2009, 19:57 ]
ja juz nie wiem co jest galowi wymieniłem termostat i korek zalałem płyn przejechałem 2 km i zgasł i jak go odpaliłem to chwile pochodził i znów zgasł nie wchodzi na obroty i trzeba długo go kręcić .. więc musiałem go scholować !! |
|
|
|
 |
|