Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Firebee
05-09-2006, 08:11
MOTO-CHAMP Bydgoszcz
Autor Wiadomość
cypmus
[Usunięty]

Wysłany: 23-08-2006, 21:27   

witam, moje pierwsze zetkniecie z M-CH mialo miejsce jakies 2 tygodnie temu, gdy podjechalem z pytankiem o koncowke drazka,jakas super oryginalna japonska 46zł,mogłem odebrac na drugi dzien, podjechalem po dwoch dniach i byla, ale za 56 zl

tydzien temu - zadzwonilem tym razem- poprosilem o podanie ceny piasty tylnej do carismy, chcialem sie zorientowac,gdzie taniej
najpierw przelaczono mnie do kolesie, ktory sie tym zajmuje, ten natomiast poprosil o imie i nazwisko, nr nadwozia i numer telefonu, grzecznie powiedzial, ze sprawdzi i zaraz oddzwoni...juz od kilku dni nie czekam na jego telefon:)

jak na ASO - dla mnie porażka
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 23-08-2006, 21:38   

cypmus napisał/a:
ten natomiast poprosil o imie i nazwisko, nr nadwozia i numer telefonu
Wziąłeś jego nazwisko, nr telefonu, itd.? Miałbyś go teraz na widelcu. Chyba, że to sam boss był.
Na ten przykład - Volvo Katowice oddzwania.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
AniołekM 
Mitsumaniak


Auto: MSS 1.6 COMFORT 2003/2004
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 150
Skąd: Bydgoszcz
  Wysłany: 23-08-2006, 21:52   

Tam to jest normalka - nakrtki zabezpieczające mi ponad miesiąc załątwiali i to ciągle przyjeżdżałem i nie było aż w końcu załatwili ale nie takie jakie powinny być ( nie będę wnikał w szczegółowy opis ). A na zapytania ofetrowe o ceny przeglądów itd. to można dostać odpowiedzi mailowe po kilku tygodniach i to jeszcze jak kilka razy telefonicznie przypomnisz.
_________________
MSS 1.6 Comfort 2003
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 23-08-2006, 22:16   

I tu sie nasuwa pytanie czemu tak sie dzieje :?:
Czy tam pracują nieodpowiednie (niekompetentne) osoby? Czy pan Karaś tego nie widzi? Czy do niego nie dochodzą sygnały z zewnątrz? Czy też (w co nie chce wierzyc) nie chce wiedzieć.

Jackie moze temat Ciebie nie dotyczy bezposrednio, ale czy nie mozna jakoś wytłumaczyć? Czy ekipa zatrudiona w serwisie działa na swoich zasadach :arrow: zdobywająć złą opinię, tracąc przy tym klientów :?:
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
AniołekM 
Mitsumaniak


Auto: MSS 1.6 COMFORT 2003/2004
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 150
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 24-08-2006, 09:27   MOTO-CHAMP

Zrobiłem równoległy temat, żeby nie zaginął w gąszczu wypowiedzi.

Równoległy temat o MOTO-CHAMP

Zapraszam do lektury ku przestrodze!!!
_________________
MSS 1.6 Comfort 2003
 
 
Jackie 
Mitsumaniak
Dealer Mitsumaniak


Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3599
Skąd: Białystok
Wysłany: 03-09-2006, 13:18   

roch_27, ciężko mi się wypowiadać za kogoś innego, u mnie wygląda to tak, że bez względu na samochód jakim jeździsz jesteś obsługiwany tak samo (może to błąd ale tak się przyjęło) dodatkowo szef serwisu jest mechanikiem "z pasją" znaczy nie odpuści do chwili kiedy czegoś nie znajdzie ;) Co innego z pracownikami - w zasadzie staram się, żeby klienci nie mieli z nimi styczności bo jakkolwiek są niezłymi fachowcami to używanie przy kliencie terminologi typu:" Bierz gruza na wyciąg i pierd***lnij przegląd po 60 z filtrem śmierdziucha" jest niedpuszczalne ;) Nie zmienia to faktu, że są większości przypadków skuteczni. Piszę w większości bo niestety ja też mam trupa w szafie i kilku niezadowolonych klientów - trudno, takie życie. Ktoś powiedział o zarobkach mechaników - kochani, dziś fachowca poniżej 2000 netto po prostu nie ma, a dodaję, że nie jest to najwyższa pensja w moim ASO.... niestety :mrgreen:
_________________
Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/
 
 
 
Patrol
[Usunięty]

Wysłany: 05-09-2006, 08:18   

Jackie napisał/a:
Nie zmienia to faktu, że są większości przypadków skuteczni. Piszę w większości bo niestety ja też mam trupa w szafie i kilku niezadowolonych klientów


Tak już jest na tym świecie, że chociaż stawałbyś na głowie, ściągał gwiazdki z nieba na zawołanie, to nie zadowolisz wszystkich klientów...
Niestety nawet nie potrafią docenić Twoich wysiłków...
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-09-2006, 08:23   

Patrol napisał/a:
Tak już jest na tym świecie, że chociaż stawałbyś na głowie, ściągał gwiazdki z nieba na zawołanie, to nie zadowolisz wszystkich klientów

Fakt ale to nie znaczy że trzeba ich traktować jako zło konieczne.
Medal ma dwie strony przeważnie.
Patrol napisał/a:
Niestety nawet nie potrafią docenić Twoich wysiłków...

Ja potrafię. Ale ja nie jestem Klientem serwisu Mitsu tylko serwisu VW ( słuzbowy) i mechanika tego samego od lat - na ASO mnie nie stać.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Patrol
[Usunięty]

Wysłany: 05-09-2006, 08:42   

Hubeeert napisał/a:
Fakt ale to nie znaczy że trzeba ich traktować jako zło konieczne.
Medal ma dwie strony przeważnie.


Oczywiście Hubeeert - medal ma dwie strony, nie przeczę.
Po prostu przypomniała mi się ostatnio sytuacja, w której Pani chciała odebrać nowego Colt'a (Od spisania zamówienia do wyjazdu samochodu, minęły bodajże 2 dni, bo miałobyć załatwione "szybko"). Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie to, że zapłaciła z faktury... tylko kwotę netto... a resztę chciała wpłacić w przeciągu tygodnia.
Zażądała rozmowy z właścicielem - Prezes powiedział, że nie może jej wydać samochodu, gdy nie ma PEŁNEJ wpłaty na koncie. Na to Kobieta strasznie się obruszyła, zrobiła jeszcze awanturę w serwisie pełnym klientów (!!!). Wykrzykiwała jakieś hasła o "elastyczności firmy", o tym, że jak Ona zamawia papier toaletowy z hurtowni to zawsze płaci netto, itp...
Jak takiej osobie przetłumaczysz, że masz swoje procedury, których musisz się trzymać...??? Z jej winy nie wyjechała szybko samochodem... My zrobiliśmy wszystko, aby była zadowolona.

Hubeeert napisał/a:
Ja potrafię. Ale ja nie jestem Klientem serwisu Mitsu tylko serwisu VW ( słuzbowy) i mechanika tego samego od lat - na ASO mnie nie stać.


Mniejsza o to jaki to serwis - właśnie takich klientów jak Ty, zawsze się chwali!!! Doceniasz to, że inni pracują w pocie czoła abyś był zadowolony.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-09-2006, 08:45   

Patrol napisał/a:
Po prostu przypomniała mi się ostatnio sytuacja, w której Pani chciała odebrać nowego Colt'a (Od spisania zamówienia do wyjazdu samochodu, minęły bodajże 2 dni, bo miałobyć załatwione "szybko"). Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie to, że zapłaciła z faktury... tylko kwotę netto... a resztę chciała wpłacić w przeciągu tygodnia.
Zażądała rozmowy z właścicielem - Prezes powiedział, że nie może jej wydać samochodu, gdy nie ma PEŁNEJ wpłaty na koncie. Na to Kobieta strasznie się obruszyła, zrobiła jeszcze awanturę w serwisie pełnym klientów (!!!). Wykrzykiwała jakieś hasła o "elastyczności firmy", o tym, że jak Ona zamawia papier toaletowy z hurtowni to zawsze płaci netto, itp...
Jak takiej osobie przetłumaczysz, że masz swoje procedury, których musisz się trzymać...??? Z jej winy nie wyjechała szybko samochodem... My zrobiliśmy wszystko, aby była zadowolona.

Fajny przykład ale lepiej nie zaczynaj ze mną rozmowy na przykłady ;-)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Patrol
[Usunięty]

Wysłany: 05-09-2006, 08:53   

Hubeeert napisał/a:
Fajny przykład ale lepiej nie zaczynaj ze mną rozmowy na przykłady


Dobra, przekonałeś mnie... :mrgreen:
Poza tym, to tylko dygresja była... :mrgreen:
 
 
bartek_nkm
[Usunięty]

Wysłany: 29-10-2006, 19:21   

Ostatnio pomogłem przy montażu (czyt. zamontowałem) blokady skrzyni biegów do nowego L200. Niby nic takiego, zrobiłem to z nudów nie licząc nawet na jakiś wpływ gotówki, ale nawet dziękuję nie usłyszałem. Pan Karaś widząc mnie montującego blokadę powitał mnie słowami "gdzie pokrowiec na siedzenie?!". To już tak się wita, "dzień dobry" już nie funkcjonuje? ;-)
 
 
Firebee 
admin mitsumaniak


Auto: A160, Space Gear,
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 4108
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 31-10-2006, 07:13   

dobre kilka tygodni temu przedstawiłem Panu Karasiowi uwagi, któreśmy zebrali w tym dziale. Otrzymał wydruki i obiecał ustosunkować się do nich...
i cisza..
Pozdrawiam
Firek
 
 
Efa! 
Mitsumaniak
queen of Off Topic


Auto: Toyota Corolla kombi
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 02 Maj 2005
Posty: 3528
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 23-12-2006, 15:33   

Wczoraj ( czyli 22 grudnia 06 ) byłam w serwisie MOTO-CHAMPA, by zrobić przegląd z wymianą płynów i filtrów oraz kupić i zamontować nowe tarcze i klocki hamulcowe.

Do teraz jestem pod ogromnym wrażeniem fantastycznej obsługi i bardzo dużego rabatu, a także GRATISÓW ( naprawa przebitej opony, odkażenie klimatyzacji, a także parę innych miłych przysług ), jakie mi sprezentowano!

Za to wszystko serdecznie DZIĘKUJĘ MOTO-CHAMPOWI, a szczególnie Panom, którzy mnie i Carismę obsługiwali!
_________________
Oto jak sobie zaśpiewałam do kawałka Leszka Falińskiego z Dżemu:
https://youtu.be/Jl4lvnKijX8
A tu Hymn Mitsumaniaków: http://www.akbi.pl/image/mitsu_hymn.mp3
Mój zespół SUBRA: www.fb.com/subraleo
 
 
nippo
[Usunięty]

Wysłany: 23-12-2006, 15:41   

Efa!, takie cos potrafi zrobic kazdy mechanik, napisz ile zaplacilas za tarcze i klocki i jakiej sa firmy, generalnie to nie zarzucamy im zlego wykonywania podstawowych czynnosci a raczej niewiedzy w tematach, gdzie trzeba sie wykazac wiekszym zaangazowaniem i doswiadczeniem.

a pozatym Ciebie tam znaja, to nie fair, wiadomo ze jak sie ma wtyki to sie z gory na to patrzy :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.