 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E33A 2.0] GLSi 2.0 Kolizyjny? |
Autor |
Wiadomość |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 17-12-2009, 22:58
|
|
|
oj kłucił bym sie panowie , w moim poprzednim Galu E33 2.0 8V dwa razy strzelił pasek , raz to za sprawa mojej nie uwagi wpadł klucz pod pasek , a raz to strzelił mojemu tesciowi wałek rozrzadu w trasie przy predk. 100km/h , i nie wiedząc ze cos takiego powaznego sie stało , kontynułował jazde przez ok 8 km do domu dojechał na dwóch cylindrach poniżej zamieszczam fotki pękniętego wałka . Więc Śmiem twierdzic po tych nie miłych doswiadczeniach ze 2.0 8V jest raczej bezkolizyjny , oby tak było , w dwoch przypadkach skonczyło sie na wymianie kpl rozrzadu i silnik pali idealnie
 |
|
|
|
 |
Zajc3w
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 801 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 18-12-2009, 19:29
|
|
|
Jak strzelił wałek to się wszystkie 4 zaworu zamknęły lub przynajmniej podniosły do połowy.
Jak jesteś taki pewien to wrzuć klucz w pasek rozrządu na wysokich obrotach - wtedy zawory mogą nie zdążyć się popodnosić |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 19-12-2009, 23:00
|
|
|
Zajc3w napisał/a: | Jak strzelił wałek to się wszystkie 4 zaworu zamknęły lub przynajmniej podniosły do połowy.
Jak jesteś taki pewien to wrzuć klucz w pasek rozrządu na wysokich obrotach - wtedy zawory mogą nie zdążyć się popodnosić |
widzę że kolega nie wierzy , a jednak to prawda silnik chodzi po strzale |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 20-12-2009, 11:33
|
|
|
Off topic kontynuujemy tu:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=46397
Dalsze wypowiedzi proszę aby były w temacie.
deejay, może to nie jest diesel i nie jest wybitnie kolizyjny, przy czym rozumiem to stwierdzenie, że wystarczy 2 ząbki przestawić pasek i już zawory dostają po tyłku, natomiast zaufaj nam Ten silnik jest kolizyjny i przy zerwaniu paska rozrządu istnieje spora szansa, że zawory powiedzą papa |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 20-12-2009, 13:21
|
|
|
Dokładnie. Wojmi strzelał z paska w 4g15 3 razy dopiero za trzecim solidnie pogło zawory 6 na 8 szt. |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
|
|