Przesunięty przez: Hubeeert 11-02-2007, 00:33 |
MSS 1.9 DID silnik nie zagrzewa się |
Autor |
Wiadomość |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 20-02-2009, 21:01
|
|
|
Zwierzu napisał/a: | Co sadzicie???? | Co najmniej 100% przebicia. A myślę, ze kupisz za 50 zł termostat i za 50 zł wymienisz. Ewentualnie pobaw się w Adama Słodowego jeśli masz kawałek dachu nad głową coby nie kapało za kołnierz. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
lolofontello
Nowy Forumowicz lolofontello

Auto: MSS 1,9 DID 2000r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 23 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 21-02-2009, 02:02
|
|
|
Ludzie! ceny termostatów są od 25 zł do 80zł. Myślę, że taki za 30zł da radę. Ja dokładnie zapłaciłem za Verneta 23zł. robocizna to 50 zł ale tylko dlatego, że na mrozie pod blokiem nie dałbym rady sam wymienic (odmroził by chyba palce). |
_________________ lolofontello |
|
|
|
 |
Kerim08
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1,9 DI-D (102km) 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2009 Posty: 8 Skąd: xxxx
|
Wysłany: 31-10-2009, 19:26
|
|
|
Ja właśnie wczoraj wymieniłem termostat, sam:). Aż tak dobrze opisaliście co i jak, że nie było problemu. Ja kupiłem WAHLERA nr kat. 3470.89D50, temp. otw. 89st. Koszt 75zł u mnie w sklepie. U mnie też tak było, że np rano kiedy było poniżej 10st.C wskazówka nie dochodziła do pionu, była w połowie lub w 3/4 położenia do pionu (nawet po 25-30km przejechanych). Gdy w ciągu dnia było powiedzmy powyżej 15stC to silnik szybiej łapał temp i wskazówka bardziej zbliżała się do pionu. Kupiłem termostat i wymieniłem sobie w 45 minut spokojnie bez pośpiechu. A tak na marginesie w kubku z wodą na kuchence gazowej sprawdziłem stary termostat, niby otwierał się w temp bliskiej temp wrzenia, i zamykał się także przy stygnięciu wody, ale jednak nie spełniał swojej roli. Widocznie nie taki przedział otwierania i zamykania termostatu. Teraz już po problemie. Dzisiaj zrobiłem krótką traskę i po kilku km wskazówka temperatury stała "jak sosna" w pionie:) A wymiana jest prosta i nawet pod blokiem dacie sobie radę:) Pozdro |
|
|
|
 |
Zwierzu
Forumowicz

Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Lut 2006 Posty: 147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-11-2009, 17:16
|
|
|
U mnie jest tak wlasnie ze wskazowka prawie nigdy nie jest w pionie w 2/3 do pionu znaczy sie termostacik trzeba zmienic?
Moze to byc jakas inna przyczyna? |
_________________
 |
|
|
|
 |
lolofontello
Nowy Forumowicz lolofontello

Auto: MSS 1,9 DID 2000r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 23 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 21-12-2009, 19:16
|
|
|
No i przyszły mrozy i termostat się znów posypał... Kolega CNS80 pisał o kiepskiej jakości firmy VERNET i potwierdzam - KUPA. Moje pierwsze auto, gdzie termostat co zimę do wymiany... |
_________________ lolofontello |
|
|
|
 |
|