Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
E88A Specyfikacja techniczna
Autor Wiadomość
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 01-05-2009, 13:36   

jacek11 napisał/a:
Czyżby były inne skrzynie?
wątpliwe. Co do nr. to nigdy nie szukałem na tej skrzyni, ale powinny być gdzieś z góry lub z boku, napewno nie na spodzie skrzyni.
 
 
 
MadMax
[Usunięty]

Wysłany: 17-05-2009, 16:57   

frost83 napisał/a:
od 0km/h do 100km/h wycisnełem z miska w 8,04sek !!


Teraz wiem dlaczego skopałem d... tej nowej trójce. Jak się z grypy wykaraskam to robię test na suchej nawierzchni... :-)
 
 
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 22-12-2009, 22:11   

A to ktoś sięjeszcze opiera na danych z motofakty.pl? przecież tam masa bzdur i błędów, kilkakrotnie się juz przekonalem, że opisy często bardzo nierzetelne, dane techniczne błedne...takie tam fakty jak FAKT albo życie na gorąco. Kiedyś bardzo lubiełem tę stronkę aż trafiłem na kilka sporawych błędów. ;) Nie czerpałbym wiedzy stamtąd.
 
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 22-12-2009, 22:52   

Nie pasuje mi na przykład masa auta: prawie dwie tony :shock: Może się mylę, ale nie wydaje mi się, by auto ważyło więcej niż 1500 kg (podobnie jak na przykład EA). Ogólnie super auta, ale pewnie z częściami nie za wesoło, a oryginały to wiadomo :ANAL:
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
gres 
Forumowicz

Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 493
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-12-2009, 08:21   

ja dane aut biore stad , chociaz tez jakies bledy sie zdarzaja
http://www.zeperfs.com/pe...9&Puissance=130
tlyko że jest nowszy model gala.
Nasz ma dane jakieś takie http://new-car-model.com/...4_(e88a)(7962)/
_________________
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 24-12-2009, 12:29   

Szkoda, że nie podali żadnych danych VR-4 E84A :P
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 25-12-2009, 13:21   

macia napisał/a:
by auto ważyło więcej niż 1500 kg

wazy ok 1500

Własciwie czym rozni sie wersja E88A od zwyklego gala poza oczywistymi oczywistosciami jak sinik szkrzynia naped. Mam na mysli układ kierowniczy zawiecha oraz inne pierdoly.
No i jak jest z tymi czesciami????
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 25-12-2009, 14:41   

1545kg

_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 25-12-2009, 18:39   

rosomak1983 napisał/a:
No i jak jest z tymi czesciami????
niczym więcej się nie różni od zwykłego E5xA - wysztko jest takie same na zewnątrz i wewnątrz, poza tymi kilkoma częsciami co wspomniałeś i kilkoma pierdółkami

[ Dodano: 25-12-2009, 18:40 ]
Cytat:
1545kg
szczerze wątpie, ale i tak się już od dawna zbieram żeby zwarzyć swojego Gala - mam kolesia na skupie złomu hehehe
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 25-12-2009, 19:45   

frost83 napisał/a:
szczerze wątpie
ponizej mojego poprzedniego postu podalem tabelke ze specyfikacja techniczna E54A vs. E88A, spojrz na rubryke WEIGHT - "masa własna pojazdu"
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 26-12-2009, 12:55   

robertdg napisał/a:
spojrz na rubryke WEIGHT - "masa własna pojazdu"
widziałem już conajmniej 3y tabelki i w każdej co innego więc w żadną nie wierze, pozatym juz widze że w tej przynajmniej 50% danych sie nie zgadza, począwszy od tego że ja mam sedana a tabela jest HB, ja mam manual a tam jest automat - co nie występuje w E88A, a przynajmniej sie nie spotkałem itp itd

gres albo mc macie galy w fabrycznej postaci, jakbyście mogli gdzieś wjechać na wage to byłoby fajnie i w takie dane będzie można uwierzyć :D

[ Dodano: 26-12-2009, 12:56 ]
robertdg, w tej części forum możesz być pewnym jednego - na E88A to my sie znamy
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 26-12-2009, 19:28   

czyli co zawieszenie układ kierowniczy ABS maglownica wspomaganie jest takie samo jak w zwykłym galu???
Co do czesci to pytałem jak jest z ich dostepnoscia???
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 26-12-2009, 20:28   

pompa wspomag. napewno inna(taka sama jest w Sigmie i 3000GT), system wspom. inny jeżeli posiadasz 4WS, co do maglownicy to nie wiem ale na 80% może być inna - musiałbym luknąc bo mam od starego E54A

jeżeli chodzi o części to zależy co potrzebujesz dużo części jest podobnych z E54A czyli 2,0V6 - o ile zawieche dostaniesz bez problemu, łączniki, sprzęgło, filtry, tarcze i klocki oraz inne części eksploatacyjne, o tyle napędu nie dostaniesz - czyli skrzyni, wału, dyfer, nie wiem jak z półoślkami ale pewnie nie łatwo :D
jeżeli chodzi o rozrząd to spoko, łożyska kół też się dosanie i inne pierdołki, amory itp.

tak więc musisz dbać o swojego E88A a w szczególności o elementy napędu
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 26-12-2009, 22:32   

jesli nie ma takiego tematu założmy i przeniesmy czym rozni sie konkretnie gal E88A od zwykłego... Jedynie co sie obawiam to ze nie zadbam o 2 tak jak o jeden... bo lancer ma dozywiecie u mnie :D :D :D
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 27-12-2009, 00:54   

No to musisz się zastanowić, co bardziej warto trzymać, czy unikat jakim jest E88A, czy Lancera jakich jest multum na ulicach (oczywiście proporcjonalnie jedno do drugiego)...

Co do tej tabelki to pomieszały się im miejsca z rodzajem skrzyń biegów, no i te daty... według tego co tam nagrezdali E88A było produkowane od 1992 do 2000 fajnie by było jakby je tak długo robili, ale obawiam się, że rzeczywistość jest inna...
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.