Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Regulacja mieszanki gazu BRC
Autor Wiadomość
skiba220v 
Mitsumaniak

Auto: Eclipse G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 45
Skąd: Gdańsk/Kętrzyn
Wysłany: 21-12-2009, 15:58   Regulacja mieszanki gazu BRC

Witam. Posiadam silniczek 1.8. [90KM] Auto kupilem z zalozoną juz instalacją gazową II generacji. Parownik LANDI, centralka BRC LAMBDA GAS Blitz. Otoż auto ogolnie bylo słabe... myslalem ze tak ma byc jednak po przeczyszczeniu wtryskiwaczy pokazało na co je stac ale tylko na benzynie [mieli kolami w miejscu]. Na gazie jednak juz nie jest tak kolorowo, przy sprzedaży poprzedni wlasciciel powiedzial ze gaz jest ustawiony na tryb ekonomiczny, pali gazu moze 10l w miescie 7-8 na trasie bez szaleństw. Moje pytanie wyglata tak: Jak troszeczke wzbogacic mieszanke gazu w tej instalacji? Wzorując sie na zdjęciach z internetu na parowniku nie znalazlem zadnych śrub do regulacji [wiem ze przeważnie są 3 ale u mnie nie ma]. Czy do regulacji potrzebny jest jakis interfejs diag. ?? Moim celem jest podwyższenie troche mocy bo przy wyprzedzaniu, po redukcji na trójkę i deptaniu do dechy jest marny efekt [ strach wyprzedzac] ale tylko na gazie bo na benie jest petarda.
Obecnie instalacja gazowa jest w porzadku, zadnych wystrzałów, nie gasnie, nie dławi sie tylko jest słaba a wiem ze powinna byc mocniejsza porównując do innego eclipsa 1.8 z gazem.

Byc moze powodem moze byc tez filtr gazu???

Bardzo prosze o pomoc i z góry dziekuje
 
 
Karwoś 
Mitsumaniak

Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1446
Skąd: Suwałki
Wysłany: 21-12-2009, 20:45   

Ja mam sekwencję ale troche o gazie czytalem i dużo przerabialem w innych samochodach

po pierwsze: filtry gazu i POWIETRZA mają bardzo duże znaczenie i w ekonomice i osiągach.

Jako że masz instalację z automatyczną regulacją mieszanki przez silniczek krokowy (chyba się to tak nazywa) najlepiej podpiąć pod kompa i tam wszystko ustawić - na reduktorze nic nie ma co kręcić bo tylko się namiesza.

Po ostatnie - nie ma czegos takiego jak ustwienie ekonomiczne - może w nazwie i zpalaniu ale to nie jest zdrowe dla silnika - gaz powinien być tak ustawiony żeby samochód jeździl tak jak na benzynie a spalanie bedzie w takim ustawieniu wyższe niż na benzynie.
_________________
Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela

Czas może na Space Stara dla żony?
 
 
 
skiba220v 
Mitsumaniak

Auto: Eclipse G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 45
Skąd: Gdańsk/Kętrzyn
Wysłany: 21-12-2009, 22:34   

co do filtru gazu to ile on moze kosztowac i gdzie sie znajduje? [jak wyglada]?? Dam rade wymienic sam czy trzeba do gazownika jechac?

Co do osiagów to przed czyszczeniem wtrysków bylo identycznie na benzynie i na gazie [czyt. tak samo mułowaty] po czyszczeniu jest super na benzynie a na gazie pozostalo tak jak bylo. Kto moze odpowiednio wyregulowac gaz? Mozna to zrobic samemu?? kupic jakis interfejs na All. i podpiąc do laptopa?

Co do ustawien ekonomicznych to tylko tak to nazwałem bo chodzilo mi bardziej o ubogą mieszanke.

na trzecim biegu i wyższych nie ma znaczenia czy pedał gazu wcisne do polowy czy do konca - jest tak samo
 
 
p0gr0m 
Forumowicz

Auto: colt CA0 4G92 93r. LPG
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 248
Skąd: olsztyn
Wysłany: 22-12-2009, 10:32   

moze podjedz do jakiegos gazownika zaplacisz za wymiane filterka gazu i regulacje gazu w granicach 50 zl
_________________
MITSUBISHI COLT 1.6 16V 4G92 + LPG
 
 
 
skiba220v 
Mitsumaniak

Auto: Eclipse G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 45
Skąd: Gdańsk/Kętrzyn
Wysłany: 23-12-2009, 18:58   

Tak tez zrobilem. Ogolnie mam jakas dziwną instalacje. Filterek byl czysty [dziwne]. Gazownik wzbogacil troche mieszanke i powiedzial ze wiecej z tego silnika juz nie wyciagne. Auto teraz jest troche mocniejsze.
Przy okazji powiedzial zebym przerobil sobie dolot powietrza.
 
 
andi18 
Mitsumaniak


Auto: Galant E52A 1.8 4G93+LPG 96'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 85
Skąd: Lublin
Wysłany: 23-12-2009, 23:15   

skiba220v napisał/a:
Gazownik wzbogacil troche mieszanke i powiedzial ze wiecej z tego silnika juz nie wyciagne.

A sprawdził jaki stan parownika (membran)? Licz się z tym że przy instalacji 2 generacji nie da się nieuniknąć spadku mocy (możesz pomyśleć o BLOSIE :) ), zbyt duże zwiększanie dawki gazu również jest szkodliwe dla silnika.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.