Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] oszczedna jazda - co i jak
Autor Wiadomość
Tomekp 
Mitsumaniak
A tak wygląda teraz:


Auto: Mitsubishi Colt '95 GLXi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 210
Skąd: LU
Wysłany: 08-01-2008, 22:20   

Cytat:
pomiędzy wymianami nie pali ani grama oleju.

Ja mam to samo szczęście, że nie zużywa ani trochę, z tym że nie cisnę go na obrotach :)

Cytat:
nawet jak zrobiło się zimniej nie zauważyłem większego zużycia paliwka

A u mnie z kolei zupełnie na odwrót - do tej pory palił 5-6 litrów, po ostatnich mrozach spalanie skoczyło do 11 (bo aż boję się powiedzieć 12)! :shock: Wiadomo - krótkie dystanse tylko po mieście, ale aż tyle? Nie wiem czy to normalne? Bo dosłownie portfel mi nie nadąża z napełnianiem baku. :(
_________________
Tak wyglądał kiedyś...
 
 
 
Bastek77
[Usunięty]

Wysłany: 09-01-2008, 20:13   

Może coś ci padło, sprawdź na spalinach, bo 11-12l, to koszmar!
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 09-01-2008, 23:35   

Tomekp, sprawdź lambdę.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Tomekp 
Mitsumaniak
A tak wygląda teraz:


Auto: Mitsubishi Colt '95 GLXi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 210
Skąd: LU
Wysłany: 10-01-2008, 00:02   

londolut napisał/a:
Tomekp, sprawdź lambdę.


No właśnie myslałem czy to nie jej sprawka, ale z drugiej strony to w przypadku jej awarii nie powinien się zapalać CE? Bo gaśnie normalnie po zapłonie...
_________________
Tak wyglądał kiedyś...
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 10-01-2008, 06:35   

Tomekp napisał/a:
nie powinien się zapalać CE?

No właśnie nie do końca. Powinno się zapalić ale historia notuje przypadki, w których CE nie dawał o sobie znać :) W manualu jest opis sprawdzenia sondy, zbadaj ją i ECU.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
front247 
Nowy Forumowicz

Auto: cao 1,3 12v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 7
Skąd: zielona góra
Wysłany: 24-12-2009, 14:25   

witam
Mam problem,otóz niedawno miałem kłopot z przerywaniem auta ,z dławieniem sie itd...nawet załozyłem temat..rozwiązaniem okazało sie wymiana świec i kabli,od razu auto zaczeło idealnie chodzic.
Niestety podczas takiej jazdy spalanie nagle wzrosło z 7-8 litrów na miescie do 12-13 nawet.
Myslalem ze to przez ten problem z kablami jednak po usunięciu usterki problem pozostał a nawet pogłębił sie...otóz ostatnio zatankowałem do pełna od prawie pustego baku i weszło..51,2 litra pod korek...na tym przejechgałem do zera 384 km...co daje spalanie rzędu 12,5-13 litra.
Jezdze tylko po miescie i tylko na krótkich trasach po 5-10 km ,wiem ze cos jest nie tak bo jeszcze latem przed usterką miałem na miescie od 7 do maks 8 litrów...wielokrotnie sprawdzane..trasa 6-7 litrów.
Dodam ze silniczek chodzi jak złoto obroty idealne,przyspieszenie tez,check engine zawsze gasnie.
Czy problemem moze być ,,zle nauczony komputer,,? lub ewentualnie filtr powietrza?( ma juz ze 20 tys przejechgane.
Jesli ktos ma jakies sugestie to proszę pisac.
Wszystkiego Najlepszego na Swieta ,przede wszystkim Zdrowia dla wszystkich na forum:)
pozdrawiam
 
 
Miroslaw1305 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 474
Skąd: Kępno
Wysłany: 24-12-2009, 15:50   

filtr powietrza od razu do wymiany ,lub na razie przedmuchaj i przetestuj .Spalanie trochę za duże .sonda lambda do sprawdzenia .
 
 
 
front247 
Nowy Forumowicz

Auto: cao 1,3 12v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 7
Skąd: zielona góra
Wysłany: 25-12-2009, 13:26   

Ok dzieki filtr wymienie,i sprawdze lambde.
Tylko chciałem najpierw posprawdzac te mniej inwazyjne sprawy,bo lambda i ewentualna jej wymiana to juz ostatnia sprawa chyba.
pozdrawiam
Jest gdzies przepis na sprawdzenie lambdy w colcie? bo mi google niezbyt chyba szuka dobrze.
pozdrawiam
 
 
Miroslaw1305 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 474
Skąd: Kępno
Wysłany: 26-12-2009, 20:20   

sprawdzenie lambdy jest opisane na forum wielokrotnie .Wpisz w szukaj temat .Elektryk samochodowy sprawdzi ci to za 10 minut.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.