Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:17
Minusy Outlandera?
Autor Wiadomość
karol_alasz 
Mitsumaniak
01425/KMM

Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 751
Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
Wysłany: 23-06-2009, 06:44   

cebull napisał/a:
jezt troche czasu by sie zorientowac i uzupelnic poziom

W przypadku mojej własnej żonki to zorientowanie jest w momencie jak zbornik jest suchy i zanic nie można z niego wycisnąć nawet pluwocin.... :D Nawet piana nie robi na niej wrazenia...

cebull napisał/a:
myslalem o turbogeneratorach, jedyny halas to od kotlowego fana
silnik glowny w moim przypadku nie uzywany

FPSO znaczy się?
 
 
 
cebull 
Mitsumaniak


Auto: Pajero IV 3,2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 207
Skąd: Warszawa / Gabon
Wysłany: 24-06-2009, 02:13   

karol_alasz, dokladnie tak :)
 
 
jaceksu25
[Usunięty]

Wysłany: 18-07-2009, 17:13   

ichi napisał/a:
Moje minusy:

1. słaby nawiew i klima. Może jestem nierozgarnięty ale jak jest ciepło to klima wali super zimnym powietrzem prosto w klatę (ustawienia auto) jak jest zimno to super gorącym powietrzem daje, jakoś nigdy nie zauważyłem aby z kratek leciało powietrze o temperaturze zbliżonej do ustawień, nawet po kilku godzinnej jeździe. Najprostszym rozwiązaniem jest zmiana trybu auto nawiewu na szyba/nogi
2 .Brak podgrzewanej szyby
3. Brak kontrolki poziomu płynu spryskiwaczy.
4 Słabe, trzeszczące plastiki
5. Dynamika auta - ale to da się poprawić chipowaniem
6. Tylna kanapa niewygodna (nie mam na myśli 3 rzędu siedzeń bo jak dla mnie to lipa)
7. Za dużo decybeli spod maski :)

Poza tym Outlander II to fajne auto.. Generalnie dużo więcej plusów niż minusów.



Potwierdzam, a wręczy wyjąłeś mi to z ust :) jedynie z maleńką odmiennością - nie lubię chipa :P

karol_alasz napisał/a:

ichi napisał/a:
Brak kontrolki poziomu płynu spryskiwaczy.


:shock: Nawet nie wiedziałem ,że samochód może być wyposażony w taki cóś :shock:
Osobiście wolałbym czujnik poziomu oleju (nie ciśnienia),bo skoro bierze to niech pokazuje ile wziął :biggrin:




Nawet sigma z lat 90-ych miała coś takiego i plus wskaźnik minimalnego poziomu oleju :biggrin: .... a w vw-ejowskim outlanderze wskaźnik poziomu oleju mógłbym powiedzieć rzecz niezbędna... :roll:
 
 
Pawmitsu 
Forumowicz

Auto: Outlander 1 2004 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 210
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 01-01-2010, 01:18   

Mialem kupic uzywanego Outka II, kupilem I i troche przyoszczedzilem, ale gdy tak sobie czytamn na forum o outku II, mimo faktu, ze jest ich zdecydowanie wiecej w PL niz I, to czy ten Outek II nie jest bardziej awaryjny? Sporo problemow z nim psiakrew jest i chyba Outek III ma dopiero jakies szanse je rozwiazac?
_________________
Mój taki
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 01-01-2010, 14:07   

Pawmitsu napisał/a:
czy ten Outek II nie jest bardziej awaryjny
jest chyba więcej niż I i na forum rzadko wypowiadają się Ci, którym się nie psuje, bo ile można pisać przejechałem kolejne 10kkm bez problemów :wink: Znacznie częściej pisze się o problemach - ponieważ szuka się rozwiązań albo "wspólników" problemu zawsze człowiekowi raźniej, jak się dowiaduje, że nieszczęście nie tylko jego spotkało :)
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 01-01-2010, 16:58   

Ja swoim przejechałem na chwilę obecną 72 kkm i następujące tzw pierdoły wymieniono mi na gwarancji:

1. Hałasująca rura dolotowa filtru powietrza
2. Gumy stabilizatora przód i tyl (przednie zawieszenie nadal skrzypi więc sprawa nadal jest otwarta i po nowym roku będą geniusze z ASO wymieniać pewnie więcej elementów w zawieszeniu)
3. Kompletny stelarz fotela kierowcy ze względu na skrzypienie/piszczenie
4. Przetwornica i żarnik w prawym ksenonie.
5. Tylna lampa ze względu na kondensację.

Są to jak pisalem na początku banały, silnikowo i pod względem komfortu jestem zadowolony i nie mam żadnych zastrzeżeń.

Pozdr.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.