Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: mkm
24-01-2010, 23:32
Zakup Lancer'a - kilka watpliwosci
Autor Wiadomość
zaskar 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer 1.6 Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 29
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 02-01-2010, 14:13   Zakup Lancer'a - kilka watpliwosci

Witam Wszystkich MitsuManiakow!,
Jako ze jestem nowy na forum chcialem sie przedstawic. Mam na imie Tomek, mieszkam w Piasecznie pod stolyca;) Od dluzszego czasu poszukuje autka i padlo na Lancera.
Ciezko jest znalezc cos atrakcyjnego ale mam na oku jeden egzemplarz.
Mianowicie: Lancer Kombi 1.6 z roku 2005. Autko obejrzalem ale ze nie jestem fachowcem zwracam sie do Was o pomoc:
- auto ma przebieg 95kkm, serwisowane w ASO. Pytanie o rozrzad - wlasciciel odpowiada ze ASO powiedzialo ze przy "tym" silniku wymiana po 120kkm. Z tego co sie orientowalem to wymienia sie go przy 90kkm (tak twierdzi tez inne ASO). Jak to jest? Czy byly jakies inne silniki czy to jakas sciema serwisu (dziwne ze sciemniaja)?
- zauwazylem ze autko ma dziwne zaglowki - sa one "puste" w srodku (z otworem). Inne Lancerki nie mialy czegos takiego - maja wszystkie zaglowki normalne. Czy to jest kwestia wyposazenia/wesji? Niestetu nie wiem dokladnie jaka to wersja. Jak to rozpoznac bo nie jest chyba na karoserii nic napisane.
- ostatnia rzecz to deska rozdzielcza a wlasciwie wskazniki ktore sa w kolorze bialym (jak od wersji Sport). Czy takie wskazniki wystepowaly w "standardzie" przy silniku 1,6 czy moze ktos wymienil sobie to we wlasnym zakresie? Dodam ze obecny uzytkownik nie jest typem rajdowca by tuningowac auto.
Nie wiem czy te sprawy swiadcza o jakis przerobkach/zmianach czy sa normalnym zjawiskiem w tym Misku.
Na co jeszcze ew zwrocic uwage przy zakupie Lancera?

Pozdrawiam goraco,
TOmek
 
 
marti33 
Forumowicz

Auto: LANCER KOMBI 2.0 SPORT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 86
Skąd: RUMIA
Wysłany: 02-01-2010, 14:46   

Witam pierwsze co zrób po kupnie tego miśka to wymień rozrząd, olej +filtr i świece ! szkoda auta. Może i by dało radę do 120.000km ale jak nie to co???????? ty za to zapłacisz a nie ktoś z ASO
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-01-2010, 14:49   

Wskaźniki i zagłówki są ok. Takie były w 1,6 po wprowadzeniu pierwszych zmian.
 
 
zaskar 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer 1.6 Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 29
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 02-01-2010, 15:20   

marti33 napisał/a:
Witam pierwsze co zrób po kupnie tego miśka to wymień rozrząd, olej +filtr i świece ! szkoda auta. Może i by dało radę do 120.000km ale jak nie to co???????? ty za to zapłacisz a nie ktoś z ASO

rozrzad to podstawa i wiem ze jest do wymiany.
Ale przeglad z wymiana oleju (+dodatkowo jakies plukanie silnika przed zalaniem nowym olejem) autko mialo ponoc w listopadzie. Jesli bedzie na to faktura z ASO to chyba nie ma sensu robic tego ponownie.. Dziwne tylko ze ASO udziela takich rozbieznych informacji..

[ Dodano: 02-01-2010, 15:30 ]
sla napisał/a:
Wskaźniki i zagłówki są ok. Takie były w 1,6 po wprowadzeniu pierwszych zmian.

dzieki sla za wyjasnienie - uspokoilo mnie twoje info :) a kiedy byl lifting (nie jakos 2006/07?) i co tam jeszcze sie zmienilo? Widzialem ze po lifcie jest inny grill i spojler na dole zderzaka z przodu. Cos wiecej?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 02-01-2010, 15:31   

zaskar, powiem tak ze np dla silnika 1.9dCi Renault zaleca wymiane co 120tys, spotkalem sie jednak z czestymi przypadkami ze te paski nie dotrzymywaly przebiegu 100tys, druga sprawa pasek ma takze swoja date waznosci bo wiadomo starzeje sie, takze albo co okreslony przebieg powiedzmy np co 90tys, albo co 5lat wymiana paska rozrzadu.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
tomaszp1978 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 4
Skąd: krakow
Wysłany: 15-01-2010, 22:30   

Ja wymienialem rozrzad przy 100 000 km olej wedlug mnie to podstawa nawet jezeli byl wymieniany nigdy do konca nie wiesz ile bylo na nim zrobioneilometrow a nie est to jakis niewiadomo jaki wydatek dodatkowo plyn chlodniczy i hamulcwy wypadlo by wymienic.
 
 
Cacper 
Mitsumaniak

Auto: Gal 2.5 V6 & Lancer 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 112
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 06-02-2010, 22:07   

Mam ten model z tym silnikiem. Wymiana rozrządu po 90 tys. plus przegląd - koszt w serwisie ASO ok 2250 zł. Silnik sprawuje się rewelacyjnie ale wolałbym poj. 2000 ccm
_________________
Cacper
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.