 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:04 |
Czego Wam brakuje w Outlanderze 1 |
Autor |
Wiadomość |
Pawmitsu
Forumowicz
Auto: Outlander 1 2004 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Lis 2009 Posty: 210 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 11-12-2009, 12:34 Czego Wam brakuje w Outlanderze 1
|
|
|
Witam, wiem, ze jest taki watek w dziale Outlander 2, wiec zapozyczam go i odnosze do Outka 1.
Mnie najbardziej brakuje wiekszego bagaznika, ale nie na co dzien, lecz dluzsze wyjazdy. Stad rozgladanie sie za boxem oraz kombinowanie, co tu zrobic z kolem zapasowym... No i nie mam czujnikow cofania, co by sie przydalo, ale raczej nie bede montowal... (buzke wybral synek, wiec moze byc bez zwiazku z tekstem) |
_________________ Mój taki
 |
|
|
|
 |
Daniel_Sz
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander I
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Sie 2009 Posty: 48 Skąd: Piła
|
Wysłany: 11-12-2009, 13:22
|
|
|
Mi brakuje pożądnego sterowania komputerem - ten mały wyświetlacz pod licznikami jest denerwujący w obsłudze. Czujniki cofania też rzeczywiście by się przydały. Brakuje mi już też większego silnika jak to zwykle zresztą bywa po jakimś czasie eksploatacji samochodu - na razie to na tyle by było. |
|
|
|
 |
Pawmitsu
Forumowicz
Auto: Outlander 1 2004 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Lis 2009 Posty: 210 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 11-12-2009, 14:12
|
|
|
Heh, moglem miec wiekszy silnik, prezejechalem sie Outkiem z 2,4 i niezle zasuwal, coz, po lekturze tego forum doszedlem do wniosku, ze lepiej zagazowac jednoske 2,0 |
_________________ Mój taki
 |
|
|
|
 |
Bart007
Mitsumaniak

Auto: Outlander I 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Paź 2009 Posty: 142 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-12-2009, 15:00
|
|
|
Mi w Outku 2.0T większego silnika nie brakuje, za to zbiornik paliwa mógłby być większy (acz nie jest tak źle, mam lekką noge i w trasie schodzę do 10l/100km).
Z użytecznych rzeczy, to przypadłby się tempomat albo 6-y bieg, bo tak co chwilę patrzę, czy za szybko nie jadę - Outek Turbo jakoś tak sam przyspiesza
Czujniki parkowania nawet zamontowałem, bo przesiadałem się z Corsy, więc duży skok w gabarytach. Z bagżnikiem to problemem jest niewielka wysokość między podłogą a roletą. Po zwinięciu rolety i pakowaniu "pod sufit" naprawdę sporo rzeczy wchodzi... |
_________________ pozdrawiam - Bartek |
|
|
|
 |
krzypolo
Mitsumaniak

Auto: plymouth laser,Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lip 2006 Posty: 958 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 11-12-2009, 15:13
|
|
|
Bart007 napisał/a: | Mi w Outku 2.0T większego silnika nie brakuje, za to zbiornik paliwa mógłby być większy |
tu się zgodzę |
_________________
 |
|
|
|
 |
Pawmitsu
Forumowicz
Auto: Outlander 1 2004 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Lis 2009 Posty: 210 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 11-12-2009, 21:28
|
|
|
Bart007 napisał/a: | Z bagżnikiem to problemem jest niewielka wysokość między podłogą a roletą. |
Właśnie, pod ta rolete to niewiele wchodzi, dziś zakupy mi tam nie weszły
Tzn. czasem trzeba cos zostawić w aucie i roleta to maskuje, więc za dużo tam zostawić nie mozna...
Co do predkości, to może nie tyle, gdy sie startuje od zera, ale gdy sie już auto rozkręci, to rzeczywiście szybko można (nie wiadomo kiedy) przekroczyć granice przepisów i prawie że zdrowego rozsądku.
Co do baku, majac 2 nie odczuwa sie tak boleśnie, że autko zdrowo ciagnie...
Włąściwie to Outek 2 nadrabia sporo z naszych zyczeń, ma z tyłu więcej miejsca, skoro wchodzi trzeci szereg siedzeń, ma zdaje sie czujniki parkowania z tylu, ma większy wyswietlacz... |
_________________ Mój taki
 |
|
|
|
 |
Bart007
Mitsumaniak

Auto: Outlander I 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Paź 2009 Posty: 142 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-12-2009, 22:15
|
|
|
Pawmitsu napisał/a: | ale gdy sie już auto rozkręci, to rzeczywiście szybko można (nie wiadomo kiedy) przekroczyć granice przepisów i prawie że zdrowego rozsądku. |
Właśnie, w tym samochodzie nie czujesz tak prędkości - gabaryty i dobre wyciszenie. W wersji Turbo, to trzeba wręcz pilnować stopy na pedale gazu, bo gdy drgnie trochę w okolicach 3000 obrotów to już jedziesz nieprzepisowo
Cytat: | Włąściwie to Outek 2 nadrabia sporo z naszych zyczeń, ma z tyłu więcej miejsca, skoro wchodzi trzeci szereg siedzeń... |
Bagażnik w Outku II ponoć faktycznie wspaniały, wszyscy się zachwycają. Z drugiej strony czytając bliźniaczy wątek "czego brakuje w II" zauważyłem tam rzeczy, które w jedynce są - jak regulacja lędźwiowa fotela czy zwalnianie blokady wszystkich drzwi przez otwarcie drzwi kierowcy. Jedynka i dwójka to dość różne auta - IMHO dwójka ma więcej "ciała", jedynka więcej "duszy" |
_________________ pozdrawiam - Bartek |
|
|
|
 |
Hiszpan
Mitsumaniak

Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 12 Wrz 2007 Posty: 1564 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 11-12-2009, 22:53
|
|
|
Bart007 napisał/a: | czy zwalnianie blokady wszystkich drzwi przez otwarcie drzwi kierowcy | Tego w "dwójce" nie ma, bo jest przycisk na drzwiach. |
_________________ Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.
 |
|
|
|
 |
Pawmitsu
Forumowicz
Auto: Outlander 1 2004 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Lis 2009 Posty: 210 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 11-12-2009, 23:52
|
|
|
He, he z tym zwalnianiem drzwi - zazwyczaj jest to lub drugie - u mnie w mercku jest przez otwieranie drzwi kierowcy, jak w outku 1, a w toyce przez przycisk
Troche tez ta antenka na dachu jakby za slaba... |
_________________ Mój taki
 |
|
|
|
 |
Bart007
Mitsumaniak

Auto: Outlander I 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Paź 2009 Posty: 142 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-12-2009, 15:03
|
|
|
Pawmitsu napisał/a: | He, he z tym zwalnianiem drzwi - zazwyczaj jest to lub drugie |
Ale w Outku I jest chyba tak i tak - blokujesz przyciskiem (kierowca blokuje wszystko, pasażerowie indywidualnie), a zwalniasz albo przyciskiem, albo przez otwarcie drzwi kierowcy. No chyba, że coś pomajtałem. Swoją drogą w Outku I podoba mi się, że to Ty decydujesz, czy blokować drzwi, a nie blokują się same po ruszeniu, jak w niektórych autach.
Cytat: | Troche tez ta antenka na dachu jakby za slaba... |
To fakt, na odludziu potrafi gubić stacje. |
_________________ pozdrawiam - Bartek |
|
|
|
 |
Pawmitsu
Forumowicz
Auto: Outlander 1 2004 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Lis 2009 Posty: 210 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 20-12-2009, 18:22
|
|
|
Bart007 napisał/a: |
Ale w Outku I jest chyba tak i tak - blokujesz przyciskiem (kierowca blokuje wszystko, pasażerowie indywidualnie), a zwalniasz albo przyciskiem, albo przez otwarcie drzwi kierowcy. No chyba, że coś pomajtałem. Swoją drogą w Outku I podoba mi się, że to Ty decydujesz, czy blokować drzwi, a nie blokują się same po ruszeniu, jak w niektórych autach.
|
U mnie jest tak, ze na drzwiach kierowcy mam przycisk do blokady szyb.
Jesli chodzi o blokade drzwi, to moge przesunac przycisk od CZ i zablokuje wszystkie drzwi, a przesuwajac go, odblokuje go. Nie sprawdzilem, czy ktos to moze sam odblokowac... W drzwiach tylnych, lewych i prawych, jest taki suwak, ktory uniemozliwia (w zamysle - dzieciom) otwarcie drzwi od wewnatrz, jesli jest zalaczony, to drzwi mozna tylko otworzyc od zewnatrz. Wiecej tu historyj z drzwiami nie zauwazylem. |
_________________ Mój taki
 |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 03-01-2010, 12:22
|
|
|
Daniel_Sz napisał/a: | Mi brakuje pożądnego sterowania komputerem - ten mały wyświetlacz pod licznikami jest denerwujący w obsłudze. | Mnie brakuje spalania chwilowego, to spalanie średnie czasem się przydaje, ale chwilowe np przy jeździe w mieście by się przydało.
Bart007 napisał/a: | Właśnie, w tym samochodzie nie czujesz tak prędkości - gabaryty i dobre wyciszenie. | Wyciszenie jest standardowe albo gorsze jak na taki samochód. W każdym samochodzie powyżej 120km/h zaczyna być głośno, a przy 160km/h zaczyna to denerwować. Rozumiem że samochód jest mniej opływowy i bardziej słychać pęd powietrza, ale konstruktorzy mogli się bardziej postarać. |
|
|
|
 |
Pawmitsu
Forumowicz
Auto: Outlander 1 2004 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Lis 2009 Posty: 210 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 03-01-2010, 15:08
|
|
|
Co do wyciszenia, to nie jest tak zle, w porownaniu np. z Honda CRV
[ Dodano: 04-01-2010, 22:23 ]
Rzeczywiscie ta obsluga kompka jest dosc denerwujaca, zwlaszcza trudno to robic podczas jazdy (moze lepiej nie robic)
[ Dodano: 04-01-2010, 22:24 ]
To, na co sie juz pare razy nabralem, to latwosc zalaczania klimy, gdyby nie swiecaca sniezynka i chlod, to trudno zauwazyc w niektorych okolocznosciach |
_________________ Mój taki
 |
|
|
|
 |
|
|