 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Prąd w masie |
Autor |
Wiadomość |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23645 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 09-01-2010, 11:17
|
|
|
Valdi_1991 napisał/a: | 1 kabel prądowy idący do rozrusznika był przetarty i dotykał nadwozia | czyli to co opisywałem, a to jest skutek zwarcia Valdi_1991 napisał/a: | 2 jedna z cel w akumulatorze miała przebicie | a teraz powinienes isc do tego pseudo elektryka niech Ci oddaje kase, bo za 100zł bez problemu sam bys to naprawił i by Ci jeszcze na koniaka zostało, niestety na akumulator brakloby |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Valdi_1991
Mitsumaniak

Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Gru 2009 Posty: 79 Skąd: Aleksandrów Kujawski
|
Wysłany: 09-01-2010, 15:00
|
|
|
No będę musiał tak zrobić.
Udało mi się zdobyć akumulator na szrocie za 50zł akurat jak pojechałem Seata Toledo rozbitego przywieżli złożył się jak banan dostał strzał w bok i wyciągneli mi z niego akusa działa super. Dziś umówiłem się z gościem który chce kupić tego paska mam nadzieje że się go pozbędę bo mam przez niego same problemy a na dodatek jest strasznie paskudny w czerwonym kolorze poprostu szok że aż taki brzydki jest
Jeszcze raz wielkie dzięki dla wszystkich za pomoc |
_________________ E33A Rulez !!!!!
 |
|
|
|
 |
|
|