Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:57 |
OUTLANDER 2.0T - HAMULCE !!! pomozcie please |
Autor |
Wiadomość |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 26-08-2009, 07:18
|
|
|
tomek.rzepek napisał/a: | Można również założyć komplet od Lancera ale to połowa wartości samochodu. |
duża przesada
- zaciski używki można trafić z upgrade'u Evy prawie nowe za ok. 1500
- tarcze nowe tar-ox 1200 zł przód
- tarcze nowe tar-ox 1000 zł tył
- klocki przód Ferodo FDB1334 (Lancia pod zacisk Brembo) 350 zł - nie są to rewelacyjne klocki, ale są ciche
- klocki tył ok. 120 zł
Jak dogrzejesz te tarcze w mieście, masz u mnie piwo |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 26-08-2009, 08:49
|
|
|
tomek.rzepek - a mnie się wydaje że jak kobieta wichruje tarcze to albo zajeździ na hamulcu z górek, albo po ostrzejszym zatrzymaniu trzyma hamulec w podłodze (ściśnięta tarcza się ochładza i wtedy wichruje). |
|
|
|
 |
tomek.rzepek
Mitsumaniak

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 31 Mar 2007 Posty: 239 Skąd: polska
|
Wysłany: 27-08-2009, 00:03
|
|
|
ja tam nie wnikam, czy kobieta czy facet generalnie jets to problem w Outkach, ale na szczęście mnie nie dotyczy:-) apropos zestawu od lancera, tak rzuciłem hasło nie wiem ile to kosztuje, ale jeżeli kolega znajdzie zaciski od evo w bdb stanie za 1500zł no to pogratulować, do cinquecento zapłaciłem swego czasu 200zł;-) no i zakładając zaciski od evo załozyłbym od razu tarcze ebc nawiercane. Ale to nie ważne. Jest już temat o hamulcach i tam zostało powiedziane już wszystko. |
_________________ Mitsubishi Outlander 2.0 4WD 136KM
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 27-08-2009, 01:16
|
|
|
tomek.rzepek napisał/a: | jeżeli kolega znajdzie zaciski od evo w bdb stanie za 1500zł no to pogratulować |
ile zestawów potrzebujesz - na dzień dzisiejszy mogę załatwić ze 2 w podobnych pieniądzach....
tracze ebc nawiercane, może przydałyby się przy mocach >300 KM lub torowej jeździe. Na codzień w 100 % niepotrzebne, a bardziej brutalnie obchodzą się z klockami, które przy gładkich tarczach zminasz przy każdej zmianie oleju |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 02-09-2009, 00:25
|
|
|
Pytanko do tematu. Mam podczas mocniejszego hamowania tak ze 120 do 50 czuje spore drżenia na kierownicy i słychać to w całej kabinie. Zawieszenie było sprawdzane ostatnio na przeglądzie okresowym, bez luzów ani zastrzeżeń. Tarcze oglądałem po zdjęciu koła i przykładałem linijkę i nie widać żeby były w jakiś sposób pokrzywione. Co może jeszcze powodować takie objawy? Jak bardzo musi być skrzywiona tarcza żeby było słychać i czuć? |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 02-09-2009, 10:39
|
|
|
Tarcza ma tolerancję 0,1mm a np. EBC dopuszcza max 0,05mm. Nie ma szans tego zmierzyć linijką. Po za tym przeważnie tarcze jest zwichrowana względem osi czego nie da się zmierzyć linijką w ogóle. 100% masz zwichrowane. Polecam spróbować przetoczyć i założyć miękkie klocki. A jak nie pomoże to zakup nowych. |
|
|
|
 |
tomiayomi
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2003 2.0 benzyna
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2009 Posty: 5 Skąd: Darłowo
|
Wysłany: 04-09-2009, 15:26 re
|
|
|
na bank tarcze, miałem to samo
po wymianie jak reką odjął |
|
|
|
 |
boner2 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-09-2009, 23:07
|
|
|
tez mialem ten prblm nie bawilem sie w przetaczanie tarcz tylko kupilem nowe za 260zl na allegro, sam wymienilem i od tametj pory nie nie bije przy hamowaniu ...pzdr |
|
|
|
 |
emil0604
Forumowicz
Auto: Outlander 2.4 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Cze 2009 Posty: 35 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: 17-09-2009, 08:54
|
|
|
Mam nadziej że ktoś z Was, bardziej zaznajomiony z pojazdami Mitsubishi wyjaśni to zachowanie. Też miałem objaw drgań przy hamowaniu, w serwisie potwierdzili możliwość zwichrowania i powiedzieli żeby wyjeździć klocki i przy wymianie zmienić tarcze. Ciekawość sprawiła że chciałem zobaczyć jaki akumulator powinienem kupić i odłączyłem obecny celem wyciągnięcia i oględzin. Tym samym zrobiłem , nieświadomie, reset ECU. I w tej chwili objaw zniknął. ABS? |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 01-10-2009, 15:38
|
|
|
emil0604 napisał/a: | Mam nadziej że ktoś z Was, bardziej zaznajomiony z pojazdami Mitsubishi wyjaśni to zachowanie. Też miałem objaw drgań przy hamowaniu, w serwisie potwierdzili możliwość zwichrowania i powiedzieli żeby wyjeździć klocki i przy wymianie zmienić tarcze. Ciekawość sprawiła że chciałem zobaczyć jaki akumulator powinienem kupić i odłączyłem obecny celem wyciągnięcia i oględzin. Tym samym zrobiłem , nieświadomie, reset ECU. I w tej chwili objaw zniknął. ABS? | Aż muszę to u siebie przetestować, jeśli to ABS powodowałby drgania to byś chyba poczuł wibracje na pedale hamulca. |
|
|
|
 |
emil0604
Forumowicz
Auto: Outlander 2.4 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Cze 2009 Posty: 35 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: 05-10-2009, 14:25
|
|
|
Bardziej czułem to na kierownicy , w AutoGT powiedzieli - trzeba wymienić tarcze. Zapytam ich z ciekawości przy następnej okazji o to...jak będzie |
|
|
|
 |
Gulczas
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Maj 2009 Posty: 14 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 09-01-2010, 19:55
|
|
|
Panowie mam pytanie troszkę z innej beczki a mianowicie chodzi mi o piasty do lancera CK0, otóż dostałem zaciski, tarcze i klocki z Evo 6, chciałbym je zamontować ale tarcze są na 5 szpilek. Wiem, że do przodu piasty podchodzą z eclipsa czy galanta, natomiast na tył nie wiem? Pytałem po sklepach i nie mogli mi udzielić takowej informacji. Wcześniej już przerobiłem układ hamulcowy z przestarzałych bębnów na tarczowe z colta. Proszę o informację na PW jeżeli ktoś wiem? |
|
|
|
 |
desti
Forumowicz
Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 327 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 28-01-2011, 09:10
|
|
|
ja bym się raczej zastanowił na kompletem od brembo widziałem takowy za 3tyś zł tarcze klocki i zaciski |
|
|
|
 |
MadziaQ..
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 03 Mar 2015 Posty: 66 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-05-2015, 15:50
|
|
|
Podepnę się pod ten temat chociaż nie wiem czy diagnoza będzie związana z hamulcami.
Otóż dzisiaj rano jak jechałam w korku zauważyłam, że jak samochód toczy się i naciskam pedał hamulca to mniej więcej w połowie naciśnięcia go z przodu coś huczy. Ten dźwięk jest podobny do sygnału dźwiękowego(ostrzegawczego) jaki wydaje pociąg tylko bardziej głuchy. Dźwięk występuje tylko gdy samochód się toczy i zaczynam powoli hamować i tylko mniej więcej w połowie naciśnięcia pedału hamulca, jak docisnę do końca hamulec to po prostu hamuję i żadnego dźwięku nie ma, oczywiście jak hamuję i trzymam pedał w połowie to ten dźwięk jest cały czas do momentu aż zmienię ułożenie pedału hamulca. Poza tym wszystko jest w porządku samochód nie ściąga jedzie prosto, kierownica nie bije czasami tylko klocki lub tarcze popiszczą właśnie podczas hamowania. Czy może ktoś miał podobną sytuacje lub jest w stanie doradzić co to może być? |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 25-05-2015, 19:53
|
|
|
MadziaQ.. napisał/a: | Ten dźwięk jest podobny do sygnału dźwiękowego(ostrzegawczego) jaki wydaje pociąg tylko bardziej głuchy. Dźwięk występuje tylko gdy samochód się toczy i zaczynam powoli hamować i tylko mniej więcej w połowie naciśnięcia pedału hamulca, jak docisnę do końca hamulec to po prostu hamuję i żadnego dźwięku nie ma | Miałem takie efekty w OII na ori fabrycznych klockach hamulcowych. NIe pomagało żadne przekładanie, smarowanie prowadnic, itp. Skończyło się z wymianą klocków na inne. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
|