[E33A 2.0] Nie chce odpalić |
Autor |
Wiadomość |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 09-01-2010, 23:34
|
|
|
Jak nie masz o tym zielonego pojęcia to może poproś jakiegoś elektryka żeby Ci sprawdził. Na pewno dużo Ci nie policzy |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Zajc3w
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 801 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 11-01-2010, 08:51
|
|
|
Serek napisał/a: | A może to nie ECU...może padło coś innego i żadne ECU nie ruszy auta... |
Serek: może przeczytaj temat od początku....
Ciągły sygnał na złączu błędów = śmierć ECU lub zwarcie w wiązce głównej ECU, ale do zwarcia musiałby peszel, oplot wiązki i izolacja żył się przetrzeć. |
|
|
|
 |
jac33k
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6 Lexus GS300MK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Kwi 2009 Posty: 166 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 11-01-2010, 18:23
|
|
|
A ja będę uparcie twierdził że te modele się nie psują !
Sprawdź koniecznie masę w cewce.
Po prostu ją odkręć 2x12, przeszlifuj od spodu mocowania, odtłuść kontakt/isol w areozolu i złóż z powrotem. To samo tyczy się generatora cewki 2x12, siedzi wizawi cewki na kolektorze. |
_________________ Galant 2.5 V6 24V '98, Lexus GS 300 '98.
100 znaków zapytania, 100 szmerów niechęci.
 |
|
|
|
 |
chudy-88
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant E33A 2.0+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009 Posty: 35 Skąd: Jastrzębie-Zdrój
|
Wysłany: 12-01-2010, 15:24
|
|
|
Dziś będę sprawdzał mase w cewce.I czyścił wszystkie styki. Jak to nic nie pomoże to najprawdopodobniej galant pójdzie na części Ale będę szukał innego misia bo to naprawdę dobre samochody.Więc jak ktoś widział w komisie galanta w dobrym stanie i gazem, rocznik od 1997r. do 2000r. do 10000zł bo niestety jestem zmuszony kupić na raty (dlatego szukam w komisie) to niech napisze. |
|
|
|
 |
|