Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA6A/W 2.0TD] Zbyt wysokie spalanie TD- jaka przyczyna?
Autor Wiadomość
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 13-01-2010, 14:26   

Damooo napisał/a:
rozkrecać wtrysków i ruszać pompy koro nie dymi !!!!!!!!!!


Damooo, nikt nie pisał żeby ruszać pompę, a co do wtrysków to na razie zastanawiamy się czy mogą być przyczyną. O wyciekach juz pisałem:

Owczar napisał/a:
Obejrzyj też czy gdzieś Ci po prostu nie cieknie ON.
 
 
gesty 
Forumowicz


Auto: galant '97 2.0td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 57
Skąd: wlkp
Wysłany: 13-01-2010, 14:30   

tak jak wspominalem problemy z odpalaniem byly spore, ale zniknely jak reka odjal po wymianie baterii i teraz pali od reki na mrozie zaraz po zgasnieciu kontrolki swiec. ON nie cieknie bo stojac dluzej w hali garazowej nie mam ON pod autem (cieknie odrobinke olej silnikowy, bodajze z filtra ale nawet z moja nikla wiedza mechaniczna nie przypuszczam ze to ma jakikolwiek wplyw na spalanie). Jednorazowe podkladki pod wtryski...cokolwiek to jest (LOL) sprobuje zglebic temat i porozmawiac z mechanikiem. Dziekuje za wytyczne, sprawdze ta ewentualnosc w mozliwie dogodnym czasie i dam znac..
P.S. mozliwe ze autko jest juz po prostu zmeczone i tak mu zostanie? Przy zakupie od handlarza mialo przejchane 168K (typowo dla sprowadzakow) i choc stan wewnatrz potwierdza taki przebieg to smiem watpic w jego prawdziwosc.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 13-01-2010, 14:40   

gesty, moje auto ma 265tys... a na cylindrach jeszcze ślady fabrycznego szlifu i zerowe progi.

ON może cieknąć podczas jazdy. Obejrzyj dobrze pompę paliwową, przewody między pompą, a wtryskami. Może się gdzieś poci? Póki nie obejrzysz tego to test wtrysków odłóż na później.

[ Dodano: 13-01-2010, 14:41 ]
Mi też wychodziło spore spalanie, a okazało się że na stacji rąbali..
 
 
gesty 
Forumowicz


Auto: galant '97 2.0td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 57
Skąd: wlkp
Wysłany: 13-01-2010, 14:54   

ok, sprawdze pompe i przewody, a takze zatankuje na jeszcze innej stacji i przejezdze zbiornik. Opisze spostrzezenia. BTW, moze glupia sprawa ale skoro mnie ucieklo to moze i innym ucieklo, 2 tygodnie temu sprawdzajac cisnienie w ugumieniu z przerazeniem odnotowalem okolo 1 atmosfery w kolach! Z przodu bylo widac ale z tylu absolutnie nie, co dla mnie osobiscie dziwne brak powietrza nie byl wyczuwalny rowniez w trakcie jazdy a przejezdzilem roznymi autami ponad milion kilometrow. Sflaczale kola tez z pewnoscia wplywaly na podwyzszenie spalania wiec choc to brzmi dosc banalnie, warto zerknac w opony - zakladam ze inni robia to czesciej niz ja. Pozdrawiam 'pomocnych'.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 13-01-2010, 15:07   

Małe ciśnienie nie ma aż takiego wpływu, ale np trzymający hamulec może mieć.
 
 
gesty 
Forumowicz


Auto: galant '97 2.0td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 57
Skąd: wlkp
Wysłany: 13-01-2010, 15:20   

wymienione tarcze i klocki przod, rozebrane tyly celem kontroli okladzin, naprawiony zapieczony tloczek przedniego lewego hamulca, i cos jeszcze robione z 'trzymajacym hamulcem' czego juz nie pamietam ale objawialo sie duzymi drganiami calej budy w zakresie 80-100km/h.
 
 
Fly23
[Usunięty]

Wysłany: 13-01-2010, 17:59   

kolego gesty, mi kiedyś w Colcie padła pompa paliwowa. Odprowadziłem autko do mechanika, do którego w życiu już nie pójdę. Wymienił mi pompę, ale w taki sposób, że na połowie zbiornika zrobiłem 150 km. Nie pamiętam ile wchodzi do Colta, ale to było baaardzo duże spalanie. Co się okazało?? Na parkingu dostrzegłem plamę z tyłu pojazdu- była to moja benzynka :shock: . A cały wic polega na tym, że jak auto miało zgaszony silnik, to nie ciekło, tylko dopiero wtedy, jak pompa pracowała i pod ciśnieniem paliwo wydostawało się przez małe nieszczelności na łączeniach przewodów paliwowych przy zbiorniku paliwa. A tak na marginesie to mój Gal na pełniutkim baku przejechał trasę Lubań-Słupsk-Lubań jest to około 1300 km. średnio jakoś 5l/100. Leję Vervę ON na Orlenie lub diesel Extra na shellu. Niech żyje 90KM :P Pozdrawiam. Powodzenia życzę
 
 
gesty 
Forumowicz


Auto: galant '97 2.0td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 57
Skąd: wlkp
Wysłany: 13-01-2010, 18:18   

Dziekuje za wskazowki i szczerze zazdroszcze takiego spalania. Ani pompa ani przewody nie byly do tej pory ruszane jeszcze, czy moge to jakos organoleptycznie samemu sprawdzic zagladajc pod maske?
 
 
Devo
[Usunięty]

Wysłany: 13-01-2010, 19:13   

A ja mam pytanie czy nieszczelnosci w dolocie do intercoolera moga powodowac wieksze spalanie? Albo w samym IC?
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 13-01-2010, 19:33   

Mogą powodować kopcenie i spadek mocy.
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 13-01-2010, 21:38   

kolego gesty a w jakich zakresach obrotowych zmieniasz biegi?
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Fly23
[Usunięty]

Wysłany: 13-01-2010, 21:52   

gesty napisał/a:
... ale dziadujac strasznie i obchodzac sie z pedalem gazu jak z jajkiem robiac poand pol baku na autostradzie udaje mi sie zejsc do 9 litrow..troche duzo..)

Tu raczej nie chodzi o zakres obrotów przy zmianie biegów :|
 
 
gesty 
Forumowicz


Auto: galant '97 2.0td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 57
Skąd: wlkp
Wysłany: 13-01-2010, 22:32   

zmieniam biegi w okolicy 3K, naprawde dziaduje jak emeryt, raczej sie tocze niz jezdze, dojazdy do swiatel na biegu, zadnych gwaltowych sprintow itp, jest nieco lepiej po regulacji zaworow i zmianie stylu jazdy ale do 7 litrow jak pisza niektorzy, ze o ekstremalnych przyapadkach zrobienia 1000km na zbiorniku - nie dam rady dojsc. Dodam ze auto parkuje hali garazowej wiec rozgrzanie silnika rowniez nastepuje dosc szybko. Mam obencie nakrecone 570 km wiec tankowanie mnei czeka pojutrze - zaleje i napsize ile udalo mi sie osiagnac dziadujac.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 13-01-2010, 22:57   

gesty napisał/a:
1000km na zbiorniku


Nie przesadzajmy. Ja średnio robię 600 i wchodzi do zbiornika 55 litrów. Na rezerwie" staram się nie jeździć...
 
 
gesty 
Forumowicz


Auto: galant '97 2.0td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 57
Skąd: wlkp
Wysłany: 13-01-2010, 23:03   

Oj to w takim razie bede mial przy tym tankowaniu podobnie bo mam teraz 570 i sie jeszcze rezerwa nie blyska.. Czyli wychodzi Ci srednie spalanie 9,11 litra, zatem nie wiem jak innym pala 7 i mniej..
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.