Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Uszczelnienie GÓry?
Autor Wiadomość
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 05-05-2005, 07:06   

Pocenie sie 4G15 w okolicach bagnetu jest caaałkiem normalnym zjawiskiem.... raz że wyciągając i wkładając bagnet robimy to bezpośrednio do bloku, dwa że gumka bagnetu może być juz lipna - a tam bezpośrednio działają rozrzuty oleju...

Proponuje malą przeróbkę i zastosować rurkę tóra byłaby wyprowadzona na wysokoś głowicy... wszystko z pomyślunkiem!!! aby pomiar pziomu był dobry....-chodzi oczywiście o długość bagnetu...


Pozdro
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
chwalow
[Usunięty]

Wysłany: 05-05-2005, 10:29   hmmm

Witajcie....
ja w moim 4g15 po przebiegu ok 300kkm zmieniałem uszczelniacze, i przy tej okazji robiłem przgląd silniczkowi. Stwierdzam jednak iż faktycznie paneweczki były śliczne gładzie także....ale nieoglądnołem tego dokładnie i teraz żałuje ..ma przebieg ok 450kkm i stuka mi sworzeń na tłoku a właściewie w tłoku...szlag mnie trafia......ale tak będę narazie jeźzdził bo przecież to w niczym nieprzszkadza a to moje drugie autko...
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 05-05-2005, 14:53   

Jesteś pewien że to sworzeń?? jak to sprawdziłeś??

Po przebiegu 450kkm możliwe jest, że tłok złapał luz w cylindrze i to włąśnie jest stuk który słyszysz... takie typowe klakanie na wolnych obrotach...
Łapanie luzu na tłokach to dość znana przypadłość niezadbanych silników 1,6 16V na jednym wałku rozrządu (92 - 96 i dalej)

Sworzeń bardzo rzadko łapie luz, musiałby mieć jakieś przejścia w sensie - bliskie spotkania tłoka z zaworami itd... wtedy mógłoby po jakimś przebiegu ujawnić sie stukotami dość metalicznymi na połączeniu sworzeń-tłok...

Pozdro
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
chwalow
[Usunięty]

Wysłany: 05-05-2005, 16:14   wolne...

Sęk w tym że na wolnych pracuje idealnie....klank pojawia sie przy 2.500 do 3000 i potem znika
i co o tym powiesz?
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-05-2005, 16:50   

Jak rozbierałeś silnik to trzeba było wymienic panewki i śruby korbowodowe na nowe. To nie są elementy wielorazowego użytku niestety a jak ostatnio przekonał się Romel nie zakłada się po raz drugi tego czego nie zakłada się po raz drugi zgodnie z instrukcją...

Klang przy tych obrotach oznacza dla mnie jedno - silnik do remontu- oczywiście po wykluczeniu wszelkich przyczyn typu luźne blachy śruby itd.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
chwalow
[Usunięty]

Wysłany: 05-05-2005, 17:24   hmmm

Silnik grama oleju niebierze, więc jak na razie go nieruszam. Panewki były jakby wczoraj założone ale możliwe ze i tu tkwi błąd...mea Culpa
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-05-2005, 17:28   

Niekoniecznie panewki ale same śruby mają wytrzymać moment dokręcasnia 1 raz a później jest to dział nauk ścisłych z gatunku "cholera wie"...
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 06-05-2005, 06:57   

Hubeeert napisał/a:
To nie są elementy wielorazowego użytku niestety a jak ostatnio przekonał się Romel nie zakłada się po raz drugi tego czego nie zakłada się po raz drugi zgodnie z instrukcją...


ŚWIĘTE SŁOWA nawet bardziej święte - i powiem wam że dokłanie bez żadnego ale.... zaczyna sie w nie wierzyć ak coś pierdyknie i narobi bigosu...
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.