Uszczelnienie GÓry? |
Autor |
Wiadomość |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 05-05-2005, 07:06
|
|
|
Pocenie sie 4G15 w okolicach bagnetu jest caaałkiem normalnym zjawiskiem.... raz że wyciągając i wkładając bagnet robimy to bezpośrednio do bloku, dwa że gumka bagnetu może być juz lipna - a tam bezpośrednio działają rozrzuty oleju...
Proponuje malą przeróbkę i zastosować rurkę tóra byłaby wyprowadzona na wysokoś głowicy... wszystko z pomyślunkiem!!! aby pomiar pziomu był dobry....-chodzi oczywiście o długość bagnetu...
Pozdro |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
chwalow [Usunięty]
|
Wysłany: 05-05-2005, 10:29 hmmm
|
|
|
Witajcie....
ja w moim 4g15 po przebiegu ok 300kkm zmieniałem uszczelniacze, i przy tej okazji robiłem przgląd silniczkowi. Stwierdzam jednak iż faktycznie paneweczki były śliczne gładzie także....ale nieoglądnołem tego dokładnie i teraz żałuje ..ma przebieg ok 450kkm i stuka mi sworzeń na tłoku a właściewie w tłoku...szlag mnie trafia......ale tak będę narazie jeźzdził bo przecież to w niczym nieprzszkadza a to moje drugie autko... |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 05-05-2005, 14:53
|
|
|
Jesteś pewien że to sworzeń?? jak to sprawdziłeś??
Po przebiegu 450kkm możliwe jest, że tłok złapał luz w cylindrze i to włąśnie jest stuk który słyszysz... takie typowe klakanie na wolnych obrotach...
Łapanie luzu na tłokach to dość znana przypadłość niezadbanych silników 1,6 16V na jednym wałku rozrządu (92 - 96 i dalej)
Sworzeń bardzo rzadko łapie luz, musiałby mieć jakieś przejścia w sensie - bliskie spotkania tłoka z zaworami itd... wtedy mógłoby po jakimś przebiegu ujawnić sie stukotami dość metalicznymi na połączeniu sworzeń-tłok...
Pozdro |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
chwalow [Usunięty]
|
Wysłany: 05-05-2005, 16:14 wolne...
|
|
|
Sęk w tym że na wolnych pracuje idealnie....klank pojawia sie przy 2.500 do 3000 i potem znika
i co o tym powiesz? |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-05-2005, 16:50
|
|
|
Jak rozbierałeś silnik to trzeba było wymienic panewki i śruby korbowodowe na nowe. To nie są elementy wielorazowego użytku niestety a jak ostatnio przekonał się Romel nie zakłada się po raz drugi tego czego nie zakłada się po raz drugi zgodnie z instrukcją...
Klang przy tych obrotach oznacza dla mnie jedno - silnik do remontu- oczywiście po wykluczeniu wszelkich przyczyn typu luźne blachy śruby itd. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
chwalow [Usunięty]
|
Wysłany: 05-05-2005, 17:24 hmmm
|
|
|
Silnik grama oleju niebierze, więc jak na razie go nieruszam. Panewki były jakby wczoraj założone ale możliwe ze i tu tkwi błąd...mea Culpa |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-05-2005, 17:28
|
|
|
Niekoniecznie panewki ale same śruby mają wytrzymać moment dokręcasnia 1 raz a później jest to dział nauk ścisłych z gatunku "cholera wie"... |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 06-05-2005, 06:57
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | To nie są elementy wielorazowego użytku niestety a jak ostatnio przekonał się Romel nie zakłada się po raz drugi tego czego nie zakłada się po raz drugi zgodnie z instrukcją... |
ŚWIĘTE SŁOWA nawet bardziej święte - i powiem wam że dokłanie bez żadnego ale.... zaczyna sie w nie wierzyć ak coś pierdyknie i narobi bigosu... |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
|