 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Nagar w komorach spalania |
Autor |
Wiadomość |
bomar007
Mitsumaniak

Auto: Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 71 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 17-01-2010, 10:38 Kompresja silnika GDI
|
|
|
Witam
Wczoraj srawdzałem kompresje przy Carismie 1,8GDI z 2001r 122km przy 165000km i wyszło mi 18.5;18.0;18.5;18.5, trochę dużo, jestem ciekawy jak u innych wychodziło? Kumpel mówił mi, że tu trzeba by było odliczyć ciśnienie spowodowane benzyną która podczas spradzania dostaje się do komory, czyli na jego oko jest coś koło 14 braów na wszystkich, wiec niby silnik jest ok.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
aren195612
Forumowicz
Auto: Space Star GDI 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 384 Skąd: Stargard Szczeciński
|
Wysłany: 17-01-2010, 16:18
|
|
|
bomar007, 14 bar to byłoby nieciekawie. W/g manuala winno być 14,62-17,20 bar. W manualu ponadto napisano żeby przed testem sprężania odłączyć czujnik położenia wału, właśnie po to aby paliwo odciąć.
W moim GDI ciśnienie jest bardzo podobne, wynosi 18,0-18,3 bar.
Oczywistym jest, że nie ma się z czego cieszyć, stawiam na to że u mnie nagar dość skutecznie zmniejsza komory sprężania. Miałem próbkę tego co może tam być czyszcząc kolektor dolotowy.
STP, wypalanie tego cholerstwa w trasie na dużych obciążeniach niestety nie pomogły, pozostaje chyba tylko demontaż i mechaniczne czyszczenie:
.....................już mi się nie chce
PS. silnik oleju nie bierze. |
|
|
|
 |
|
|