 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E34A 1.8TD] Więcej mocy :) |
Autor |
Wiadomość |
xsix
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT 92' 1.8TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sty 2010 Posty: 2 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 16-01-2010, 18:24 [E34A 1.8TD] Więcej mocy :)
|
|
|
Witam,
Jak w temacie, mam plan aby nieco podkręcić swojego galancika w związku z czym mam kilka pytań. Czy jest możliwość zwiększenia doładowania na oryginalnej turbinie, jeżeli tak to w jaki sposób mogę to zrobić ? Jakie powinno być oryginalnie doładowanie i do ilu w granicach rozsądku można zwiększyć ? Jak wygląda sprawa zwiększenia dawki paliwa przy zwiększonym booscie ? Czy oryginalna pompa paliwa da radę ? Planuje również montaż IC,wyspawanie lepszego wydechu oraz orurowania turbiny. Z góry dzięki za porady. |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 16-01-2010, 20:28
|
|
|
Jak już chcesz podnieść moc, to musisz wiedzieć, że silniki Diesla mitsu są wrażliwe na przegrzanie, tak więc zadbaj o dobre chłodzenie silnika. Druga sprawa, że skoro już chcesz się bawić w podnoszenie mocy, czemu nie zaczniesz np. od przekładki silnika z 1.8 TD, który ma bodajże 75KM na 2.0 TD mający na dzień dobry 90KM? Podejżewam, że koszty tuningu 1.8 pokryją się z tymi z przekładki na 2.0... |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
Zajc3w
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 801 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 16-01-2010, 22:21
|
|
|
mitsu_pl, a jak wyglada sprawa legalizacji takiej przekładki? Wim ze można bez wbijania w dowód zmian jeździć, ale nie każdy lubi się pocić przy każdej kontroli i przy każdym przeglądzie. |
_________________ Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 17-01-2010, 23:53
|
|
|
nie ma z tym nic trudnego, jedzie się na przegląd rozszerzony, a później z kwitkiem do urzędu komunikacji, aby poprawili w dowodzie. Zresztą po co przepłacać, jak te silniki są identyczne z wierzchu, a ja sam jeszcze jak żyję to się nie spotkałem, żeby ktoś wnikał co tam siedzi... |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
|
|