Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E34A 1.8TD] Więcej mocy :)
Autor Wiadomość
xsix 
Nowy Forumowicz

Auto: GALANT 92' 1.8TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 2
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 16-01-2010, 18:24   [E34A 1.8TD] Więcej mocy :)

Witam,

Jak w temacie, mam plan aby nieco podkręcić swojego galancika w związku z czym mam kilka pytań. :) Czy jest możliwość zwiększenia doładowania na oryginalnej turbinie, jeżeli tak to w jaki sposób mogę to zrobić ? Jakie powinno być oryginalnie doładowanie i do ilu w granicach rozsądku można zwiększyć ? Jak wygląda sprawa zwiększenia dawki paliwa przy zwiększonym booscie ? Czy oryginalna pompa paliwa da radę ? Planuje również montaż IC,wyspawanie lepszego wydechu oraz orurowania turbiny. :) Z góry dzięki za porady. :mrgreen:
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 16-01-2010, 20:28   

Jak już chcesz podnieść moc, to musisz wiedzieć, że silniki Diesla mitsu są wrażliwe na przegrzanie, tak więc zadbaj o dobre chłodzenie silnika. Druga sprawa, że skoro już chcesz się bawić w podnoszenie mocy, czemu nie zaczniesz np. od przekładki silnika z 1.8 TD, który ma bodajże 75KM na 2.0 TD mający na dzień dobry 90KM? Podejżewam, że koszty tuningu 1.8 pokryją się z tymi z przekładki na 2.0...
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 16-01-2010, 22:21   

mitsu_pl, a jak wyglada sprawa legalizacji takiej przekładki? Wim ze można bez wbijania w dowód zmian jeździć, ale nie każdy lubi się pocić przy każdej kontroli i przy każdym przeglądzie.
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 17-01-2010, 23:53   

nie ma z tym nic trudnego, jedzie się na przegląd rozszerzony, a później z kwitkiem do urzędu komunikacji, aby poprawili w dowodzie. Zresztą po co przepłacać, jak te silniki są identyczne z wierzchu, a ja sam jeszcze jak żyję to się nie spotkałem, żeby ktoś wnikał co tam siedzi...
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.