 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E32A 1.8] Wysokie spalanie, ciężko pali zimny, brak wolnych |
Autor |
Wiadomość |
masato
Nowy Forumowicz
Auto: galant 4G37
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2010 Posty: 4 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 17-01-2010, 23:45 [E32A 1.8] Wysokie spalanie, ciężko pali zimny, brak wolnych
|
|
|
Witam serdecznie szczęśliwych posiadaczy Mitsubów!!!
Mam problem ze swoim Mitsu. Ciężko pali na zimnym silniku. Jak już się rozgrzeje to ładnie pali i ma normalne niskie obroty. Po solidnym kacie, gdy silnik jest naprawdę porządnie rozgrzany- nie ma wogóle wolnych obrotów. Po wizycie na stacji i przekalkulowaniu spalania wychodzi mi od 13,4 do 15,2. Nadmieniam, iż 2-3 razy starałem się przejechać cały okres do tankowania jak dziadzia (jeździłem jak na zawodach o kropelkę) i spalanie mieściło się w podanych wyżej granicach. Drodzy Forumowicze, proszę o każdą cenną wskazówkę. Nadmieniam, iż w tym tygodniu dokonałem ustawienia zaworów, wymiany uszczelki pod głowicą ( oczywiście planowania głowicy), wymiany wszystkich uszczelniaczy, wym. rozrządu, wym. wszystkich pasków, wym. wszystkich płynów, wym. filtrów. Stawiam na komputer, ale czekam na wiadomości od osób, które miały podobny problem lub mają duużo wiedzy na temat silnika 1,8 w e32a. |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 18-01-2010, 00:00
|
|
|
Sprawdź czujnik temperatury, a później ewentualnie silniczek krokowy. Z tym spalaniem to też przepływomierz by podlegał sprawdzeniu, chyba, że masz gaźnik, to do cudotwórcy |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
dave89
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0 GLSi [E33A] 4G63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Wrz 2009 Posty: 49 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: 18-01-2010, 07:45
|
|
|
A te wyniki spalania to w gazie czy benzynie?? Bo jak gaz to raczej miałbyś na tą porę roku normalne spalanie mi mój połyka około 14l lpg. Odnośnie wolnych obrotów proponuje wyczyścić przepustnicę jak tego dokonać znajdziesz tu na stronie krzyzaka http://eurosoftware.com.pl/krzyzak/ przy okazji jak będziesz miał ściągniętą tą gumową rurę zobacz w jakim jest stanie czy przypadkiem nie łapie lewego powietrza a i zobacz w jakim stanie masz filtr powietrza. Jeżeli to wszystko co z kolegą mitsu_pl napisaliśmy nie pomoże to sprawdził bym kondensatory na ECU. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 18-01-2010, 08:35
|
|
|
masato, przed ściągnięciem głowicy zrób to co koledzy piszą. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
masato
Nowy Forumowicz
Auto: galant 4G37
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2010 Posty: 4 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 18-01-2010, 11:44
|
|
|
Czujnik temperatury wstawiłem nowy ale brak różnicy, przepustnica wyczyszczona. Auto jeździło na gazie ale u poprzedniego właściciela. Ja wyrzuciłem na śmieci całą instalacje ( nie piszę dlaczego bo nie chcę aby temat zamienił się w Gaz czy Benz.). Pozostaje silniczek krokowy i kondensatory w ECU- tylko jak mam je sprawdzić? Pozdrawiam serdecznie i czekam na pomocne komentarze bo szkoda śniegu
[ Dodano: 18-01-2010, 12:39 ]
mitsu_pl mam pytanie do ciebie. Czy możesz mi powiedzieć, który mitsub ma według ciebie najlepszą trakcję bo widzę, że wykorzystujemy auta do podobnych rzeczy. http://www.youtube.com/watch?v=kt1_XTngmlI a tu link dla ciebie obejrzyj w HD. Maciek ma farta do sponsorów no i wymiata |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 18-01-2010, 14:13
|
|
|
Ale w jakim sensie który? Bo na to pytanie mogę odpowiedzieć, że każdy z 4x4
Co do tematu, to sprawdź ewentualnie po instalacji, czy gdzieś nie masz kabelków poprzerywanych, bo może przy tym grzebaniu w silniku cościk się poprzerywało... ? |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
masato
Nowy Forumowicz
Auto: galant 4G37
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2010 Posty: 4 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 18-01-2010, 15:25
|
|
|
Nie chodzi mi o napęd tylko o to, który najlepiej, najpewniej, najłatwiej, najbardziej przewidywalnie się prowadzi. |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 18-01-2010, 15:36
|
|
|
z tych aut którymi jeździłem (Galant E38A, Galant E88A, Lancer EVO IX) to najłatwiejszy do opanowania był Lancer, zawsze duży zapas mocy pod nogą, systemy wspomagające (chodź czasem trochę przeszkadzały, ale i kilka razy ratowały ) E88A też fajowsko się jeździ, tylko tyle, że brak mu mocy. Nie mówie już o E38A, bo te marne 112KM to tak przerażająca moc, że aż strach gaz wciskać do dechy, ale prowadzi się fajnie, nieduża moc pozwala na bezpieczniejszą jazdę |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
|
|