Przesunięty przez: Hiszpan 13-09-2009, 23:09 |
zakup outlandera |
Autor |
Wiadomość |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 19-01-2010, 11:54
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | 5.3l wchodzi d0 2.2 HDI a to przecież trochę większa pojemność niż 2.0 | i tam 5,5 to jest OK, ale w 2.0 to chyba lekkie "przegięcie" prezentujące uczciwość lub jej brak. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 19-01-2010, 12:07
|
|
|
Ja nawet 5.5l na fakturze bym zakwestionował bo wiem że do 2.2 HDI wchodzi 5.3l oleju. Do chwili obecnej robiłem już z 5 wymian oleju i zawsze oddawano mi 1l butelkę oleju z resztą co zostalo. Zawsze olej mam własny bo niewiele ASO leje Shela.
Pozdr. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
bonito
Forumowicz
Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Paź 2008 Posty: 556 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 19-01-2010, 14:08
|
|
|
A u mnie kiedyś rzeczywiście serwis nalał 5,5 litra do silnika 2.0 TDI (normalnie mieści się 4.3 do górnej kreski) Na szczęście bierze sporo oleju i szybko go ubyło....
bonito |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 19-01-2010, 14:15
|
|
|
bonito napisał/a: | nalał 5,5 litra do silnika 2.0 TDI | nalał czy zafakturował? Bo jak to drugie - to każdy szybko "weźmie". Już za bramą ASO będzie 1l mniej . A poważnie mogłeś im kazać wymienić jeszcze katalizator jak tak chojnie olej lali. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
bonito
Forumowicz
Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Paź 2008 Posty: 556 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 19-01-2010, 14:25
|
|
|
Niestety - nie tylko zafakturował, ale również nalał (tak naprawdę nie wiem ile, ale było znaacznie powyżej max)! Katalizator na razie jeszcze działa... |
_________________ Jest obecnie: Mazda MX-5 (do zabawy), VW Passat B6 (do roboty) |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 19-01-2010, 14:31
|
|
|
bonito napisał/a: | Niestety - nie tylko zafakturował, ale również nalał (tak naprawdę nie wiem ile, ale było znaacznie powyżej max)! Katalizator na razie jeszcze działa... |
Za duzo oleju jest równie grożne jak i jego niedomiar. Jeśli będeziesz mial pecha to nadmiar oleju rozsadzi ci uszczelkę pod glowicą albo jak Rezon wspomniał, uszkodzi katalizator. Na nieuczciwe warsztaty jest tylko jedna rada: mieć własny olej i niech wleją tylko to co im dajesz
Pozdr. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
lymrscx
Nowy Forumowicz
Auto: vw touran
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 1 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 28-01-2010, 09:30
|
|
|
Witam
Mój pierwszy post.
Stoję przed decyzją zakupu outlander 2,0 D-ID , 2010 z kratką - po liftingu. Jeżeli takowy posiadasz, to podziel się spostrzeżeniami / uwagami. Warto ? Nie warto - dlaczego. Narazie odbyłem jazdę próbną - o niebo lepiej niż w wersji przed liftingiem (wyciszenie , jakość montażu wewnątrz) - mam po sąsiedzku salon mitsubishi i miałem okazję jeździć już kilkakrotnie outlanderami. Dzięki wielkie za komentarze - porady.
Obecnie posiadam Vw Tourana 2,0 TDI - to tak żeby mieć punkt odniesienia.
Pozdrawiam
Jarek
Suwałki |
|
|
|
 |
Krzysiek_slask
Mitsumaniak

Auto: Mondeo MKIII, Out 2.0 DiD Int+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 29 Mar 2009 Posty: 237 Skąd: Wodzisław Śl
|
Wysłany: 29-01-2010, 01:19
|
|
|
lymrscx napisał/a: | Stoję przed decyzją zakupu outlander 2,0 D-ID , 2010 z kratką - po liftingu. Jeżeli takowy posiadasz, to podziel się spostrzeżeniami / uwagami. Warto ? Nie warto - dlaczego. Narazie odbyłem jazdę próbną - o niebo lepiej niż w wersji przed liftingiem (wyciszenie , jakość montażu wewnątrz) |
Wiekszosc, przytalaczajaca wiekszosc forumowiczow z dzialu O2 jezdzi modelami przedliftowymi, wiec raczej malo kto bedzie mogl Ci odpowiedziec.
Looknij w ten topic tu wypowiadaja sie userzy O2 po lifcie. W tym topicu tez pare uwag odnosnie jet fightera znajdziesz |
|
|
|
 |
sylb
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009 Posty: 593 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 29-01-2010, 10:58
|
|
|
Mnie w O2 do pasji doprowadzają trzeszczące plastiki w cały samochodzie wiec nie przypuszczam by to zostało wyeliminowane, no, bo niby jak. Niestety obecne Mitsubishi to nie to, co kiedyś i nie spodziewaj się rewelacji, a ni jakiejś legendarnej, jakości. Za przemawia w miarę przyzwoita cena, wygląd i wielkość samochodu a w szczególności bagażnika, który dla mnie jest ważny. Ogólnie powiem ci tak, wspólnik kupił sobie za 99k Captive full wersja z pakietem sport lakier metalik, gdybym miał wybierać jeszcze to ….
Do tego dochodzi teraz Q5, wiem droższy no ale. |
|
|
|
 |
Dora
Mitsumaniak
Auto: holenderski japończyk
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Wrz 2009 Posty: 100 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 29-01-2010, 14:05
|
|
|
Plastiki nie trzeszczą, w środku dość cicho (niestety tylko porównanie z rav 2.0 d4d), na zewnątrz głośno, duży bagażnik, ma 188 odsuwam przedni fotel a osoba z tyłu siedzi bardzo wygodnie.
Silnik mułowaty odczucia takie jak w rav 116KM (ale dużo lżejszej), chip do 170KM i dobre osiągi się robią.
Miałem dylemat outek lub forester (nowy) ale wygrały względy praktyczne.
Co do Q5 dodaj 50tys, czy warto to musisz sam zadecydować. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 29-01-2010, 14:47
|
|
|
Dora napisał/a: | Plastiki nie trzeszczą, w środku dość cicho | jeszcze nie trzeszczą. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
KowaliK
Mitsumaniak 01339/KMM
Auto: JDM's
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 06 Sty 2008 Posty: 990 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 29-01-2010, 15:19
|
|
|
Dora, kupiłeś Outka? Gdzieś pisałeś, że ML'a, więc już sam nie wiem, dlatego pytam. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Dora
Mitsumaniak
Auto: holenderski japończyk
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Wrz 2009 Posty: 100 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 29-01-2010, 15:44
|
|
|
Tak, miał być w końcu ML ale z 2006 ( ten nowszy) z przebiegiem oryginalnym 180tys kosztował 120tys.
No i zdecydował czynnik najważniejszy z możliwych tj. żona oraz dwójka dzieciaków oraz okresowo klamoty wyjazdowe (wakacje z dziećmi).
Automat i więcej mocy będzie przy następnym samochodziku (pewnie za 24 mies.).
Oczywiście ML nie był homologowany a tak mam ciężarówkę z odliczeniem vat i podatkiem.
Cholera człowiek się starzeje i wybiera praktyczność.
Co do plastików, wpuść dzieciaki do samochodu to wszystko będzie trzeszczało
A w schowku znajdziesz rozpuszczona czekoladę. |
|
|
|
 |
KowaliK
Mitsumaniak 01339/KMM
Auto: JDM's
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 06 Sty 2008 Posty: 990 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 29-01-2010, 16:42
|
|
|
No to pogratulować. |
_________________
 |
|
|
|
 |
dab
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 917 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 29-01-2010, 19:33
|
|
|
sylb napisał/a: | wspólnik kupił sobie za 99k Captive full wersja z pakietem sport lakier metalik |
he he...n apewno z tym silnilkiem diesela 2.0 ktory jest niesamowicie oszczedny....jedynie wg ksiazki serwisowej Powinien palic kolo 8l a wg opinii uzytkownikow pali kolo 12l/100km silnik jak na warunki w USA rewelka...ale tam maja przeciez inne ceny paliw... |
_________________ Pozdrawiam
dab
 |
|
|
|
 |
|