[Cari 1.8 GDI] KONTROLKA SRS NIE GAŚNIE, PASEK ALTERNATORA |
Autor |
Wiadomość |
wisnia88
Nowy Forumowicz Jan Palony

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 00r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2009 Posty: 19 Skąd: Pasłęk
|
Wysłany: 19-01-2010, 21:27 [Cari 1.8 GDI] KONTROLKA SRS NIE GAŚNIE, PASEK ALTERNATORA
|
|
|
kurde nie chcacy usunąłem bo zamiast quote wziąłem edit ;/ |
_________________ 'Wbijam się w Carismę, gaz do dechy i w pizdę
Przeklinam tę zgniliznę, bo mam wysoki standard..'
 |
Ostatnio zmieniony przez wisnia88 22-01-2010, 23:56, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 19-01-2010, 21:48
|
|
|
spróbuj zrestartować komputer odepnij na 10m minut klemę od akumulatora może wtedy srs zniknie pasek lepiej naciągnąć bądź wymienić na nowy niedoładowany akumulator szybko zajeździsz na amen szczególnie podczas silnych mrozów ważne jest żeby akumulator był dobrze naładowany, rozładowany akumulator czym prędzej naładować bo ulegnie zasiarczeniu i będzie można go wyrzucić. złącze serwisowe do podłączania kompa powinno być po prawej stronie przy konsoli środkowej jeżeli się nie mylę |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 19-01-2010, 22:38
|
|
|
rasiak1980 napisał/a: | spróbuj zrestartować komputer odepnij na 10m minut klemę od akumulatora może wtedy srs zniknie |
ile razy musi tu być jeszcze napisane, że błąd poduszek można skasować tylko spod komputera ? |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 20-01-2010, 00:15
|
|
|
W dziale technicznym jest temat o SRS bo jednemu forumowiczowi oraz mi też nie wiadomo czemu się nagle zaświeciło. |
_________________ Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0 |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 20-01-2010, 11:53
|
|
|
Rozładowany AKU może spowodować błąd SRS lub ABS (co sam widziałem u mnie jak bi zdychał AKU) jeśli komp zobaczy zbyt niskie napięcie. Co innego całkowity brak napięcia. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
Grahamos
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lis 2008 Posty: 87 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 20-01-2010, 18:43
|
|
|
Ja w grudniu przez rozładowany akumulator nie mogłem wyjechać z przeglądu. Akumulator całkowicie się rozładował i od tamtej pory u mnie też świeci sie kontrolka SRS. Nie wiem czym jest to spowodowane bo wcześniej już niejednokrotnie rozładowałem mój stary Aku na MAX i kontrolka nigdy wcześniej się nie zaświeciła. Dodam że odłączenie aku nawet na 2 dni nie pomogło. Ktoś na forum pisał coś o sprawdzeniu kostki od SRS pod siedzeniem kierowcy ale boje się tym bawić że by poduszek nie wywaliło. |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 20-01-2010, 19:14
|
|
|
Poduszek nie wywali na pewno(wiem bo fotel wyciągałem w te wakacje). No nic mam nadzieję że skoczymy do lip-y i uda nam się coś podziałać to może skasuje sobie ten błąd i zobaczę czy się ponownie zapali. |
_________________ Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0 |
|
|
|
 |
wisnia88
Nowy Forumowicz Jan Palony

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 00r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2009 Posty: 19 Skąd: Pasłęk
|
Wysłany: 20-01-2010, 21:45
|
|
|
mam kabel euroscan obd2 ten z allegro, ktos wie czy jakims programem da sie to wykasowac? |
_________________ 'Wbijam się w Carismę, gaz do dechy i w pizdę
Przeklinam tę zgniliznę, bo mam wysoki standard..'
 |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 21-01-2010, 16:50
|
|
|
Da się to wykasować MUT'em w ASO. Howgh. Finito. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
|
|
|
 |
wisnia88
Nowy Forumowicz Jan Palony

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 00r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2009 Posty: 19 Skąd: Pasłęk
|
Wysłany: 22-01-2010, 23:56
|
|
|
Cytat: | Druga sprawa to czy ten lozny, piszcacy pasek od alternatora ktory mi nie laduje ma cos wspolnego z tym, ze ogrzewanie samochod tzn. ogolnie wiać cokolwiek po kilku kilometrach. |
hmm? wie ktos od czego zależy to?
no wlasnie a co z tym evoscan-em? juz go sciagnalem ale narazie inne przyczyny nie pozwalaja mi na sprawdzanie tych rzeczy. |
_________________ 'Wbijam się w Carismę, gaz do dechy i w pizdę
Przeklinam tę zgniliznę, bo mam wysoki standard..'
 |
|
|
|
 |
observer
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma II 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 58 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 04-12-2010, 17:20
|
|
|
Odkopię temat, trudno.
Czy kontrolka SRS mogła się zapalić w sytuacji zbyt szybkiego uruchomienia silnika po zgaśnięciu?
Znaczy tym razem nie odczekałem chwili (aż zgasną kontrolki diagnostyczne po przekręceniu kluczyka) , tylko od razu po tym jak mi zgasł uruchomiłem.
Nie mam pewności , ale wydaje mi się że właśnie po tym zaczęła świecić. (Klakson działa, fotele nie ruszane)
Drugie pytanie , gdzie oprócz ASO (jeżeli mają taką jakość napraw mechaniczno/elektronicznych jak blacharskich wolałbym uniknąć) można to zbadać?
Gdzieś tu czytałem o serwisie Boscha , ktoś może potwierdzić? Jak ktoś jest z łódzkiego to może jakiś adres na priv. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|