Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Pajero II] otomoto - co to za wersja?
Autor Wiadomość
doc
[Usunięty]

Wysłany: 21-01-2010, 02:36   [Pajero II] otomoto - co to za wersja?

Popatrzcie na zdjecie, gdzie widac lewarki. Wajcha napedow ma tylko 3 pozycje - chyba 4L, 4H i 2H - nie ma blokad? Co to za wersja jest?

http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C10931001
 
 
watcher79 
Mitsumaniak


Auto: Pajero 3,2 DID V78
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 227
Skąd: Łódź
Wysłany: 21-01-2010, 13:13   

To przecież standardowa "wajcha" od skrzyni ES.
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=37773
_________________
Pajero '01 - 3,2 DID, automat (V78)

Galant '98 - 2,5 V6 24V, EA5A - SPRZEDANY

 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 21-01-2010, 20:53   Re: otomoto - co to za wersja?

doc napisał/a:
Popatrzcie na zdjecie, gdzie widac lewarki. Wajcha napedow ma tylko 3 pozycje - chyba 4L, 4H i 2H - nie ma blokad? Co to za wersja jest?

http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C10931001

O jakie blokady ci chodzi? O HLC?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-01-2010, 12:06   

To klasyczny Challenger/Pajero Sport pierwszej generacji. Ma skrzynie rozdzielcza EasySelect. Jedyne co mnie martwi to te lampy bi-xenonowe. Ciekawe czy zrobione jak trzeba.
:wink:
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
doc
[Usunięty]

Wysłany: 22-01-2010, 13:06   Re: otomoto - co to za wersja?

zbyszekm2 napisał/a:
doc napisał/a:
Popatrzcie na zdjecie, gdzie widac lewarki. Wajcha napedow ma tylko 3 pozycje - chyba 4L, 4H i 2H - nie ma blokad? Co to za wersja jest?

http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C10931001

O jakie blokady ci chodzi? O HLC?


O blokade centralnego mechanizmu roznicowego. Zjadlo mi literke :)
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-01-2010, 15:03   

Doc napisał/a:
O blokade centralnego mechanizmu roznicowego.
Generalnie Sporty byly sprzedawane z systemem Easy Select. To klasyczne i proste rozwiazanie przeniesienia napedu gdzie obie osie spinane sa na sztywno. Nie wystepuje tu miedzyosiowy mechanizm roznicowy.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
valdi.kasia 
Mitsumaniak
valdi_sport

Auto: PAJERO SPORT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 31
Skąd: kraków
Wysłany: 28-01-2010, 17:45   

Gene napisał/a:
Jedyne co mnie martwi to te lampy bi-xenonowe. Ciekawe czy zrobione jak trzeba.
:wink:


W tym modelu są ryflowane klosze i raczej bedą dawac po oczach. Znam temat z autopsji. Ja zamontowałem w sporcie (2000r po lifcie lampy sa gladkie) takie zródla swiatła o barwie 4300 i dawały rade. Ale troche trwało zanim znalazłem dobre jakosciowo.

A ogólnie to autko bardzo ladne. Cena raczej nie powala na kolana.
_________________
waldek
 
 
azja 
Nowy Forumowicz

Auto: GALANT AVANCE EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 18
Skąd: KRAKÓW
Wysłany: 28-01-2010, 17:59   

Rozmawiałem z nim, mówi że je zamontował bo już był przyzwyczajony do ksenonów z wcześniejszych aut i tu też chciał mieć coś podobnego. Sam je zakładał moc mają k12000 to z tego co ja się orientuję to znaki drogowe w nocy " świecą na fioletowo" :wink:
_________________
nigdy nie jest tak żebyś nie mógł więcej niż myślisz
 
 
 
valdi.kasia 
Mitsumaniak
valdi_sport

Auto: PAJERO SPORT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 31
Skąd: kraków
Wysłany: 29-01-2010, 09:33   

Przy tej barwie wszystko na fioletowo świeci. Poza tym policja moze sie juz o to czepiac. barwa 4300k lub 4000K jest najbardziej zblizona do białej. Praktycznire nie ma różnicy tylko moc swiatła jest to 180% zwyklej zarówki. Ale przy ryflowanych kloszach wyglada jak byś na drogowych jechal. Spotr po 2000 r lepiej sie do tego nadaje.
_________________
waldek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.