Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[MSS ALL] [ELEKTRYKA] Padł akumulator
Autor Wiadomość
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 31-12-2009, 17:58   

cns80 napisał/a:
JCH napisał/a:
Powinno zgasnąć. Odłączając akumulator przerywasz obwód.
Diesel na pewno nie zgaśnie :) To w benzynie aku jest potrzebne do pracy. Diesel ma zapłon samoczynny nie iskrowy więc prąd mu do niczego nie potrzebny.
Czyli rozumiem, że na Zlocie w Wilkasach zdejmujemy klemę z Twojego Spejsa ;)
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
trolki 
Mitsumaniak


Auto: space star 1.9td i lancerek sb
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 02 Kwi 2007
Posty: 37
Skąd: szczecin
Wysłany: 31-12-2009, 21:37   

no właśnie my mamy diesla i po odłączeniu akumulatora silnik zgasł a wydawało się nam, że powinien chodzić...myśleliśmy że to przez ten alternator...dzięki za odp i wszystkiego dobrego w Nowym Roku :lol:
 
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 31-12-2009, 22:18   

misiumisiu napisał/a:
eletrozawór zamyka dopływ paliwa
Elektrozawór poradzi sobie z alternatora :)

JCH napisał/a:
cns80 napisał/a:
JCH napisał/a:
Powinno zgasnąć. Odłączając akumulator przerywasz obwód.
Diesel na pewno nie zgaśnie :) To w benzynie aku jest potrzebne do pracy. Diesel ma zapłon samoczynny nie iskrowy więc prąd mu do niczego nie potrzebny.
Czyli rozumiem, że na Zlocie w Wilkasach zdejmujemy klemę z Twojego Spejsa ;)
No problem. Już wiele razy tak w dieslach robiłem. Podmieniałem aku na chodzącym silniku :)
Ale na zlocie może być problem, bo wpadnę chyba Yamahą :D
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
xjacobs 
mod MSS

Auto: MSS 1.6 2004 / 406 coupe 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 762
Skąd: Giżycko/Warszawa
Wysłany: 05-01-2010, 16:13   

cns80 napisał/a:
JCH napisał/a:
Powinno zgasnąć. Odłączając akumulator przerywasz obwód.
Diesel na pewno nie zgaśnie :) To w benzynie aku jest potrzebne do pracy. Diesel ma zapłon samoczynny nie iskrowy więc prąd mu do niczego nie potrzebny.
zgadza się, w wakacje miałem doczynienia z dwoma gazami 69 - najpierw w moim padła stacyjka (z poloneza zresztą), potem cos u kumpla sie stało - troche inna usterka, bo i inna stacyjka ale nie kojarze dokladnie o co chodziło ;) caly myk polega na tym, że ja swoją benzyne gasiłem rozłączając kostki, a kumpel diesla gasił wrzucając 4-ke i puszczajac sprzeglo, inaczej nie da rady...
_________________

 
 
 
trolki 
Mitsumaniak


Auto: space star 1.9td i lancerek sb
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 02 Kwi 2007
Posty: 37
Skąd: szczecin
Wysłany: 12-01-2010, 15:25   no i alternator

wg elektryka wirnik, dał do regeneracji i za samą regenerację zawołał 700zł czy mi się tylko wydaje, czy trochę za dużo??niestety nie mielimy czasu pojeździć za problemem, ale może kto ma doświadczenia w temacie...
 
 
 
drtymf 
Mitsumaniak


Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 819
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 12-01-2010, 16:06   

Może i tyle być. Regenereacja silnika elektrycznego też się czasami nie opłaca - taniej wychodzi nowy . Może i tym razem podobnie być.
_________________
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 
 
tomash 
Nowy Forumowicz

Auto: MSS DID 102 KM 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 3
Skąd: Białystok
Wysłany: 24-01-2010, 19:22   

wlasnie misiek mi padl przy syberyjskim mrozie, zabralem aku do domu na ladowanie i teraz sie zastanawiam czy aby sie nie pospieszylem.... przelecialo mi gdzies przed oczami ze w nowszych samochodach lepiej podlaczyc cos zapasowego do podtrzymania pracy komputera i innych bajerow, a potem zabierac sie za wybebeszanie aku, co myslicie? w SS tez takie bajki ? :?
 
 
drtymf 
Mitsumaniak


Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 819
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 24-01-2010, 19:35   

U mnie jak wymontowałem aku w celu zakupu i wymiany po paru godzinach nie było żadnych problemów. Chociaż IMHO dobrze zostawić na wolnych obrotach przez parę minut żeby się wszystkie sygnały unormowały.
_________________
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 
 
tomash 
Nowy Forumowicz

Auto: MSS DID 102 KM 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 3
Skąd: Białystok
Wysłany: 24-01-2010, 20:06   

no mam nadzieje ze z rana bedzie wszystko wporzadku ;) serwis mi sie nie widzi ;)
 
 
emkawu 
Mitsumaniak
The Bishop


Auto: MSS 1,9 DID Comfort
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 46
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 25-01-2010, 23:27   

Ja przed świętami wyjąłem akumulator do naładowania i założyłem po jakichś 30 godz. Jak odpaliłem auto to poczekałem ok 30 min, żeby komputer się ponownie zaprogramował, ustawił obroty, itd. (tak jak jest napisane w instrukcji). Autko jeździ jak ta lala...
_________________
" Widzę to co widzę i w ogóle się nie wstydzę, Niech się wstydzi ten co robi, nie ten co widzi "
 
 
halbog 
Mitsumaniak
Homo Swidnicensis


Auto: Kia Carens 2,0 CRDi 2006r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 465
Skąd: Świdnica
Wysłany: 26-01-2010, 09:47   

emkawu, jeśli w swoim MSS masz elektryczne szyby, to będziesz jeszcze musiał "nauczyć" je górnego położenia. Polega to na tym, że podczas zamykania szyba po dojechaniu do samej góry może zjechać w dół, wtedy zamykając przyciskiem przytrzymujemy go kilks sekund, gdy szyba dojedzie do góry, co daje informacje dla komputera, że to jest właściwa pozycja szyby, a nie np. czyjaś ręka :wink: .
Mam nadzieję, że nie pogmatwałem tego nadto :roll:
Pozdrawiam
Bogdan
_________________
Z wiatrem we włosach:)
 
 
 
misiek-misiek 
Mitsumaniak
Kawosz :)


Auto: MSS; N16
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 661
Skąd: Pajęczno-okolice
Wysłany: 26-01-2010, 11:53   

No u mnie też był tylko problem z szybami ale jak się wie jak nauczyc to betka. Z silnikiem żadnych problemów, odpaliłem i pojechałem. Jeździ do dzisiaj :mrgreen:
 
 
 
tomash 
Nowy Forumowicz

Auto: MSS DID 102 KM 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 3
Skąd: Białystok
Wysłany: 26-01-2010, 21:10   

Aku wsadzony, wszystko dokrecone doczyszczone i za pierwszym kreceniem milo zaskoczyl... wkoncu ;) tylko srednie spalanie jakos strasznie dlugo sie albo ładowalo albo przymarzlo cos, dopiero po dluzszym czasie zaskoczylo
 
 
emkawu 
Mitsumaniak
The Bishop


Auto: MSS 1,9 DID Comfort
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 46
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 29-01-2010, 09:42   

halbog, dzięki za info. Mam elektryczne szyby i nawet nie wiedziałem, że się je programuje po odłączeniu akumulatora. Od ładowania (przed świętami) chyba nie otwierałem żadnej szyby (w końcu zima, brrrr). Ale bym się zdziwił, jak by się okazało że nie mogę zamknąć okna :D Już widzę (a raczej słyszę) jak się sypią różne takie łacińskie....... ;)
Dzięki za podpowiedź.

Dodane:01.02.2010

Szybki działają bez programowania elegancko :) Ale i tak dobrze wiedzieć, że może się tak stać po odłączeniu aku i co najważniejsze, że da się to naprawić :)
_________________
" Widzę to co widzę i w ogóle się nie wstydzę, Niech się wstydzi ten co robi, nie ten co widzi "
 
 
agrest0 
Nowy Forumowicz

Auto: MSS 1.6 LPG
Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 18
Skąd: Rzeszow
Wysłany: 18-02-2010, 12:17   

No własnie mi też padł aku. Nie wiem tylko dlaczego. Autko był nie dawno u lakiernika. Pewnie stało długo nie palone na mrozach które nie dawno były. Pewnie to mu pomogło.
Przed wczoraj rano tylko pojęczał i dokonał żywota.
Próbowałem go podładować ale ciągle (~2h) pokazywał prąd ładowania ponad 5A co według moich kolegów nie powinno nastąpić. Po godzinie miał zejść do 1A. Wniosek, padnięty aku. Wziąłem go jeszcze do firmy, pokazałem paru kolesiom i
- okaząło się żę brakuje w nim 0,7l wody.
- mam za duży aku. Koledzy mają w swoich maszynach typu 1.6 benzyna, aku od 42Ah do 55Ah.
Aku po zalaniu wodą ładowałem około 8h prądem 6A.
Dzisiaj rano ładnie odpalił ale słychać było że nie bez wysiłku.
Dodatkowo, przestał działać sygnał o niewyłączonych światłach, oraz silnik przy np. staniu na światłach wchodzi w tak niskie obroty że boję się czy nie zgaśnie.
Wcześniej miałem też tak że po przekręceniu kluczyka, blokowały się automatycznie rygle w dzwiach.

No i przy okazji zobaczyłem że ktoś znowu wjechał mi w autko. Tydzień po odebraniu od lakiernika!!! Do tego zwiał! Poziom kultury na drodze w Rzeszowie to kpina. Połowie powinno się zabrać prawo jazdy a połowę z tej połowy dodatkowo odstrzelić :-X :-X :-X

Może poziom kultury na drodze w Rzeszowie jest niezbyt wysoki, ale na pewno wyższy niż poziom twojej wypowiedzi. Wulgaryzmy edytowałem i proszę się zapoznać z zasadami forum.
cns80
Ostatnio zmieniony przez cns80 18-02-2010, 13:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.