 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Masa pytań na początek |
Autor |
Wiadomość |
tabek
Forumowicz

Auto: 3000GT SL `92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2007 Posty: 97 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 26-01-2010, 00:20
|
|
|
skoro ktos odrazu po zakupie auta wychodzi z zalozenia ze kosztem eksploatacyjnym jest wydanie 10tys na car audio to zeczywiscie vr4 jest cholernie drogi w eksploatacji, za 15 tys
wydane na silnik to mam nadzieje ze ci chodz jakies koniki dodal bo jak nie, to nie byl to twoj interes zycia
arturpaj napisał/a: |
Bez urazy dla wszystkich posiadaczy SL, GT i podobnych, VR4 i Stealth R/T TT to zupełnie inna bajka, porównywalna do całkowitej fabrycznej przebudowy Opla Calibry na sportowy wózek.
Kończę, bo będzie jakiś OT |
a czy ten twoj samochod jezdzi na gwiezdny pyl?
powiedz mi co on ma takiego nadzwyczajnego? bo ma dwie turbiny? a moze ma naped na cztery kólka, czy uwazasz ze dzieki temu jest taki wyjatkowy? jaka to jest inna bajka?? bo ma 320km a nie 225?? chlopie to jest zwykly samochod, on szczytem techniki to byl w latach 90, tak samo sie srubki odkreca w nim jak w innych autach co w nim masz takiego rewolucyjnego? wole jezdzic swoja "calibra" za te pieniadze niz TWOJA CALIBRA Z TURINAMI za ile to ty tam pisales 100 kpln za te pieniadze to bys jezdzil wypieszczonym vr4 spiderem.
a moze ci chodzi w tej nadzwyczajnosci vr4 nad SLem o to ze masz dwie sekundy szybszy start do 100km/h
reasumujac jesli zeczywiscie tyle pieniedzy wladowales w to auto to z calego serca ci zycze zeby ci w nim wszystko gralo jak nalezy i zeby cie cieszylo kazde spojrzenie na niego bo czy to vr4 czy sl to auto jest tego warte zeby o nie dbac, ale prosze nie pisz ludziom ze to auto jest bog wie jak drogie w eksploatacji bo ty nie jestes normalnym uzytkownikiem i twoj przyklad i kosztorys napraw nie jest adekwatny do przecietnie uznawanej normalnej eksplatacji. |
|
|
|
 |
arturpaj [Usunięty]
|
Wysłany: 26-01-2010, 08:18
|
|
|
No to dostało mi się po gębie. Tabek, napewno nie chciałem wychwalać mojego auta, bo mu jeszcze trochę brakuje do niejednego SL'a. Odpowiedziałem tylko na pytanie Wszyc'a (Podłączę się do tematu ze swoim tematem da rade dorwać 3000gt najlepiej VR4 do 10tyś w stanie mechanicznym zadowalającym np. anglika może być bity może być po przejściach może nawet jak dla mnie być po dachowaniu myślicie że szukanie egzemplarzy poniżej 10tyś np. na allegro ma w ogóle sens czy raczej sprawnego mechanicznie w tym przedziale nie znajdę i mam sobie to w ogóle z głowy wybić?) i chciałem tylko uzmysłowić jakie są koszty posiadania tego auta w stanie zadowalającym. Że akurat przytoczyłem koszt remontu silnika i audio to przypadek, dalej napisałem o całej niewymienionej reszcie kosztów i robocizny, o niefachowości niektórych mechaników. Nie pisałem nic o paliwie czy o tym czym można by za taką kasę jeździć, napisałem tylko o tym że mając to auto kupione w naszym cudownym kraju, za niecałe 20 kpln trzeba się liczyć z dużymi wydatkami.
Przepraszam za udział w tej dyskusji i życzę Ci Tabek super samopoczucia z jazdy Twoją Calibrą.
Szczere pozdrowienia dla miłośników jazdy zadbanymi i dopieszczonymi samochodami z diamentami na maskach.
PS: W żadnym wypadku, nic nie mam do posiadaczy Calibry z takim czy innym wyposażeniem, to tylko przykładowe porównanie. |
|
|
|
 |
tabek
Forumowicz

Auto: 3000GT SL `92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2007 Posty: 97 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 27-01-2010, 06:28
|
|
|
forum ma to do siebie ze nie mozna w nim w odpowiedni sposob okazac emocji, bo tak naprawde to wcale nie chcialem byc nie mily i zlosliwy spoko, nie znam cie a i tak cie lubie za to ze masz taki samochodzik i obiecuje ze jak cie spotkam na trasie bolidem to ci nawet kolo zapasowe oddam
pozdrawiam i nie gniewaj sie na moje zlosliwosci |
|
|
|
 |
arturpaj [Usunięty]
|
Wysłany: 31-01-2010, 21:29
|
|
|
Witam i przepraszam za może niepotrzebne przedłużanie tematu.Tabek, żadnego gniewu na Ciebie, we mnie nie może być. To jest tylko forum. Zastanawiam się jedynie nad tematem, facet pyta, a ja mu chcę pomóc trochę kasy zaoszczędzić. Bo jeśli nie chce, nie ma czym, nie ma czasu dłubać w tym aucie, to musi niestety wydać jednorazowo ok. 40kpln na VR4 lub Stealth'a R/T TT. Wtedy dopiero będzie miał przyjemność pojeździć autem ze średniej półki za niewielkie pieniądze.
Ps.: Może ktoś z was próbował przerobić wskazania temperatury na panelu klimy z farenheit'ów na stopnie celsjus'a? Trochę mnie denerwuje przeliczanie tego. Jedyne co mi przychodzi do głowy, to wymienić panel na europe. |
|
|
|
 |
|
|