Przesunięty przez: Hubeeert 20-04-2010, 09:10 |
Mozliwosc przerobienia 5-cio miejscowej wersji na 7-mio. |
Autor |
Wiadomość |
andrzejski
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sty 2010 Posty: 27 Skąd: www
|
Wysłany: 23-01-2010, 20:32 Mozliwosc przerobienia 5-cio miejscowej wersji na 7-mio.
|
|
|
Witam,
Moze ktos bedzie mogl odpowiedziec na moje pytanie. Czy jest mozliwosc przerobienia 5-cio miejscowej wersji na 7-mio? Moze ktos juz to robil? Czy sa to tylko problemy natury technicznej, czy tez klopoty z rejestracja pozniej takiego samochodu?
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
sylb
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009 Posty: 593 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 23-01-2010, 21:46
|
|
|
Jeśli chodzi o przepisy, podjedź na stację diagnostyczną (tam gdzie podbija przeglądy) i się zapytaj. Ja zmieniałem z 4(kratka) na 5 i było OK.
Co do technicznych rozwiązań, najtaniej będzie chyba kupić komplet części z rozbitego i powinno się dać? Z tym, że na oko to tych części będzie sporo. |
|
|
|
 |
Wazzi
Forumowicz
Auto: Outlander intense +
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Sie 2009 Posty: 95 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 23-01-2010, 22:40
|
|
|
Jak sporo, tylko siedzenia i mocowania pasow lacznie moze z 10 srub siedzenia i dwa pasy, wiem bo mam ciezarowke i przy sprzedazy dali mi siedzenia pasy i kartonik kilku srubek. |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 25-01-2010, 00:01
|
|
|
Wazzi napisał/a: | Jak sporo, tylko siedzenia i mocowania pasow lacznie moze z 10 srub siedzenia i dwa pasy, wiem bo mam ciezarowke i przy sprzedazy dali mi siedzenia pasy i kartonik kilku srubek. | Wg przepisów do rejestracji jako ciężarówka było konieczne zaspawanie śrub od pasów. Wszystko zależy od tego gdzie auto było przerabiane na ciężarówkę, a dokładniej później "legalizowane" w stacji diagnostycznej. Jedni machną ręką, inni karzą zakleić szpachlą, a jeszcze inni totalnie zaspawać..... |
|
|
|
 |
Wazzi
Forumowicz
Auto: Outlander intense +
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Sie 2009 Posty: 95 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25-01-2010, 00:42
|
|
|
Ja w sruby od pasow mam mocowana krate. |
|
|
|
 |
dab
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 917 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25-01-2010, 17:52
|
|
|
Problemem z przerobce bedzie zapewne brak wspawanej adaptacji pod pasy tylnego rzedu. Wszelkie rekodziela w tym temacie polegajace na ich przykreceniu lub nie daj Boze nitowaniu nie sa absolutnie zalecane. Chyba ze ktos zaklada pasy jedynie po to zeby spelnialy swoja funkcje jedynie wizualnie.....ale kazac potem komus tam jechac....nie daj Bog zapiac tam dzieci w fotelikach..brrrrrr |
_________________ Pozdrawiam
dab
 |
|
|
|
 |
Steff
Forumowicz
Auto: Glonojad
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010 Posty: 373 Skąd: DC
|
Wysłany: 25-01-2010, 17:59
|
|
|
ja tam bym sie bał kogokolwiek posadzić no chyba że teściową o dzieciach nawet nie wspomnę |
_________________ Japończyk ze styropianu i dykty .
 |
|
|
|
 |
andrzejski
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sty 2010 Posty: 27 Skąd: www
|
Wysłany: 26-01-2010, 20:05
|
|
|
Wiec jest to do zrobienia. Dziekuje wszystkim za podpowiedzi i wskazowki.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|