[II 2.0 DID] problemy z akumulatorem |
Autor |
Wiadomość |
marrok
Mitsumaniak

Auto: Poszukiwane :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 290 Skąd: Biegun Północny
|
Wysłany: 28-01-2010, 19:30
|
|
|
W przypadku nowego samochodu odebranego od dealera problem może być tej natury, że dealer nie naładował aku przed wydaniem samochody jak stoją u dealerów na placach nie mają ładowanych aku (pewnie przed wydaniem na chwilkę tylko podłączą), potem wkładanie alarmu, i doposażenia a mechanicy lubią posłuchać muzyki (wiem z autopsji) dodajmy do tego duży mróz, max pobór prądu i wszystko jasne...
Pozdrawiam |
_________________ zawsze z podniesionym czołem...
Rodzina:
Mitsubishi Mirage 1,5 12V 88' - był
Mitsubishi Galant 2,0 16V 97' - był |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 28-01-2010, 21:33
|
|
|
karol_alasz, ale im dłużej jedziesz, tym dłużej silnik pracuje - dla mnie logiczne. Po za tym to na biegu jałowym nie spodziewałbym się wielkiego prądu ładowania przy włączonych światłach, radiu, itd. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Lestat
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 DID '10
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 579 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 29-01-2010, 07:22
|
|
|
karol_alasz, ja mysle ze wszyscy o tym wiedza ale zakaldamy ze pewien dystans przejezdza sie ze srednia predkoscia a zatem ilosc km tez cos mowi. Fakt ze jeden przejezdza 12-13 km w 15 min a drugi w 1,5 godziny.
Ja robie 25 km w okolo 15-20 min i nie mam problemow z aku. Przebieg mam podobny, fakt inne auto ale silnik chyba ten sam...chyba ze kolega ma 2.2 |
_________________ Nie wiem co napisać więc nie napiszę nic... |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 29-01-2010, 10:24
|
|
|
slaw425 napisał/a: | :) wlasnie autoGT |
Posałem wcześniej żebyś rozmawiał z szefem serwisu w AUTO GT. Szeregowi doradcy są jacy są i też się z nimi użerałem. 1 rozmowa z szefem i naprawili mi na gwarancji co chciałem
Pozdr. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
karol_alasz
Mitsumaniak 01425/KMM
Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 751 Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
|
Wysłany: 29-01-2010, 11:50
|
|
|
rezon napisał/a: | Po za tym to na biegu jałowym nie spodziewałbym się wielkiego prądu ładowania przy włączonych światłach, radiu, itd. |
Czy to znaczy wg Ciebie,ze aby "dokladnie" naladowac aku to musze powylaczac mozliwie najwieksza liczbe odbiornikow? |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 29-01-2010, 12:53
|
|
|
Na biegu jałowym silnika - tak. W czasie jazdy nie ma takiej potrzeby wtedy wydajnośc alternatora jest większa od zapotrzebowania to po co? |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
|