Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] problemy z akumulatorem
Autor Wiadomość
marrok 
Mitsumaniak


Auto: Poszukiwane :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 290
Skąd: Biegun Północny
Wysłany: 28-01-2010, 19:30   

W przypadku nowego samochodu odebranego od dealera problem może być tej natury, że dealer nie naładował aku przed wydaniem :wink: samochody jak stoją u dealerów na placach nie mają ładowanych aku (pewnie przed wydaniem na chwilkę tylko podłączą), potem wkładanie alarmu, i doposażenia a mechanicy lubią posłuchać muzyki (wiem z autopsji) dodajmy do tego duży mróz, max pobór prądu i wszystko jasne...
Pozdrawiam :biggrin:
_________________
zawsze z podniesionym czołem...

Rodzina:
Mitsubishi Mirage 1,5 12V 88' - był
Mitsubishi Galant 2,0 16V 97' - był
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 28-01-2010, 21:33   

karol_alasz, ale im dłużej jedziesz, tym dłużej silnik pracuje - dla mnie logiczne. Po za tym to na biegu jałowym nie spodziewałbym się wielkiego prądu ładowania przy włączonych światłach, radiu, itd.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Lestat 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 DID '10
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 579
Skąd: Katowice
Wysłany: 29-01-2010, 07:22   

karol_alasz, ja mysle ze wszyscy o tym wiedza ale zakaldamy ze pewien dystans przejezdza sie ze srednia predkoscia a zatem ilosc km tez cos mowi. Fakt ze jeden przejezdza 12-13 km w 15 min a drugi w 1,5 godziny.
Ja robie 25 km w okolo 15-20 min i nie mam problemow z aku. Przebieg mam podobny, fakt inne auto ale silnik chyba ten sam...chyba ze kolega ma 2.2
_________________
Nie wiem co napisać więc nie napiszę nic...
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 29-01-2010, 10:24   

slaw425 napisał/a:
:) wlasnie autoGT :)


Posałem wcześniej żebyś rozmawiał z szefem serwisu w AUTO GT. Szeregowi doradcy są jacy są i też się z nimi użerałem. 1 rozmowa z szefem i naprawili mi na gwarancji co chciałem :wink:

Pozdr.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
karol_alasz 
Mitsumaniak
01425/KMM

Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 751
Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
Wysłany: 29-01-2010, 11:50   

rezon napisał/a:
Po za tym to na biegu jałowym nie spodziewałbym się wielkiego prądu ładowania przy włączonych światłach, radiu, itd.

Czy to znaczy wg Ciebie,ze aby "dokladnie" naladowac aku to musze powylaczac mozliwie najwieksza liczbe odbiornikow?
 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 29-01-2010, 12:53   

Na biegu jałowym silnika - tak. W czasie jazdy nie ma takiej potrzeby wtedy wydajnośc alternatora jest większa od zapotrzebowania to po co?
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.