Wyciek paliwa z zaworu na pompie wtryskowej 2.0 TD |
Autor |
Wiadomość |
dudzian
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 TD GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2009 Posty: 27 Skąd: Ząbkowice Śląskie
|
Wysłany: 30-01-2010, 17:36
|
|
|
gdzie ten zawór sie dokładnie znajduje na pompie bo moj najprawdopodobniej padł:-(( |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14382 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 30-01-2010, 17:52
|
|
|
dudzian, w pierwszym poście masz zdjęcie. |
|
|
|
 |
dudzian
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 TD GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2009 Posty: 27 Skąd: Ząbkowice Śląskie
|
Wysłany: 30-01-2010, 18:52
|
|
|
no wlasnie link nie dziala:(
[ Dodano: 30-01-2010, 19:07 ]
ok mam zdjecie i jeszcze potrzebowalbym zdjecie gdzie dokladnie jest przeplywomierz i zawór kąta wtrysku jesli to mozliwe,z gory dzieki |
|
|
|
 |
wilk88
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant EA6W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 26 Wrz 2008 Posty: 613 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 30-01-2010, 19:11
|
|
|
przemor napisał/a: | Udało mi sie wymienić zawór bez wyjmowania pompy Pozdrowienia dla Darka zawziętego mechanika. Póki co auto odpala rewelacyjnie zobaczymy pózniej jak przyjdą duże mrozy. Zawór nie cieknie a autko zrobiło sie żwasze, może spalanie sie zmieniszy ale na to nie licze. Zdam Wam relacjie póżniej muszę troszkę pojeździc potestować. |
U mnie też się poci, widocznie tak jest przy dużych mrozach. przemor jaki było koszt całkowity wymiany? |
_________________ "Jaka to bitwa? gdzie Biblia, ty mi powiedz
Europa sra przepychem by Afrykę żywić głodem
Co tydzień w poświęconej wodzie moczysz palce
Którymi oczy byś wydłubał za pięć złotych na klatce..."
(EX)-Toyota Corolla E8 DX- pierwszy samochód,wielki sentyment
-Mitsubishi Galant EA6W
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23645 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 30-01-2010, 19:11
|
|
|
dudzian, przepływomierz powietrza znajduje sie za komora filtra powietrza |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
przemor
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 TD 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2010 Posty: 17 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 31-01-2010, 09:55
|
|
|
Zapłaciłem za sam zawór bo wykręcił mi go kolega. Zanim pojechalem do kumpla to dieslowiec chciał 150 zł troszke sie zdziwiłem , ale pomyśłalem może to nie jest takie łatwe, trzeba cos wyregulowac czy cos w tym rodzaju. Prawda jest taka ,że trzeba odkręcić rurki które dochodzą z pompy do wtrysków kluczem 17 a potem kluczem 32 odkręcic zawór.Musicie mieć dobrze dopasowany klucz bo inaczej obrobi sie sześciokąt na zaworze i bedzie kicha.Oczywiście przed odkręceniem rozłączcie wtyczke Jak bedziecie zdejmowac stary to uważajcie by nie dostały sie paprochy czy opiłki metalu do głowicy pompy.Zawór można kupic w Diesel System ul.Sokretesa 15 tel.22 834-77-55 koszt 800 zł + koszty przeszyłki za pobraniem. Z tego co słyszałem to nie ma zamienników tylko oryginał Denso.
Poniżej zdjęcie nowego zaworu
http://yfrog.com/5edsc01600ij |
Ostatnio zmieniony przez przemor 31-01-2010, 10:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23645 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 31-01-2010, 10:09
|
|
|
przemor napisał/a: | Zawór można kupic w Diesel System ul.Sokretesa 15 tel.22 834-77-55 koszt 800 zł + koszty przeszyłki za pobraniem. | Jeżeli to jest najtańsza opcja zakupu, to musze przyznać że calkiem sporo, nic pozostało tylko pogratulować rozwiązanego problemu. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Damooo
Forumowicz golas
Auto: MITSUBISHI GALANT VI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Wrz 2009 Posty: 109 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 31-01-2010, 12:11
|
|
|
przemor ale ja dalej nie rozumiem skoro zawór chodził , tylko przy dużych minusach sie pocił ,to czy nie lepszym rozwiązaniem było odkręcenie go i wymianie uszczelki ( o ile tam jest uszczelka ) lub zakreceniu go z powrotem na pascie uszczelniajacej czy jakims sylikonie ??Dać 800zł za nowy to troche no sory głupota
Napisz może coś dokładniej skąd był ten wyciek czy z pod gwintu czy z samego zaworu ( jakies miejsce jego składania ) Pozdro i szybkiego powrotu tych 8 stóweczek do portfela |
_________________ ff |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14382 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 31-01-2010, 12:37
|
|
|
Damooo, wyciek był z zaworu.
Ale według mnie ten wyciek nie wymagał interwencji. U mnie też się pocił przy dużych mrozach ale nie zauważyłem zadnej zmiany pracy silnika. |
|
|
|
 |
przemor
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 TD 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2010 Posty: 17 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 31-01-2010, 13:55
|
|
|
Zgadzam sie jest to dużo kasy i wierzcie mi ,że długo siż zastanawiałem nad wymianą. Jeździłem po różnych specjalistach i każdy mi mówił, że zaworek do wymiany
Jak juz wcześniej pisałem nie ma mozliwości uszczelnienia zaworu bo cieknie spod górnej części. Wybór nalezy do Was ja nikogo nie namawiam tylko podzieliłem sie swoimi uwagami. Co do silikonu to dobry jest ale na pewno w innym zastosowaniu. Uważam ,że pompa wtryskowa to bardzo precyzyjne urządzenie i najmniejsza ilosc silikonu może jedynie zaszkodzic a nie pomóc. Zgodze sie z Wami ,że jak autko chodzi i nie ma problemu to po co ingerowaćj ale zaryzykowałem i póki co nie żałuje. Dużo bardziej podoba mi sie praca silnika a zwłaszcza odpalanie.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
wilk88
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant EA6W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 26 Wrz 2008 Posty: 613 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 31-01-2010, 15:03
|
|
|
800zł za taki zaworek! Dużo! Ale najważniejsze, że widać poprawę. Ja się jednak nie zdecyduję, myślałem, że to będzie wydatek rzędu 150zł |
_________________ "Jaka to bitwa? gdzie Biblia, ty mi powiedz
Europa sra przepychem by Afrykę żywić głodem
Co tydzień w poświęconej wodzie moczysz palce
Którymi oczy byś wydłubał za pięć złotych na klatce..."
(EX)-Toyota Corolla E8 DX- pierwszy samochód,wielki sentyment
-Mitsubishi Galant EA6W
 |
|
|
|
 |
Cuker
Nowy Forumowicz
Auto: Galant GLS TD '00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2008 Posty: 28 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 31-01-2010, 15:49
|
|
|
mnie autko odpala normalnie po nocy bez problemu. a do tego wygrzalem pompe suszarka a konkretnie miejsce gdzie wycieka ropa grzalem ponad 30 minut na wylaczonym silniku i potem te miejsce cale zawalilem duza iloscia smaru wodoopornego i puki co jest spokoj nie widze zeby cos sie gdzies wylewalo albo bylo mokre proponuje zrobic to samo zamiast wymieniac od razu na nowy |
|
|
|
 |
dudzian
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 TD GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2009 Posty: 27 Skąd: Ząbkowice Śląskie
|
Wysłany: 31-01-2010, 19:26
|
|
|
hmmm dzisiaj patrzyłem u mnie wlasnie ten zawór przelewowy wygląda na suchy,jednak ktos go chyba kiedys ruszal gdyz sa na nim ślady klucza, czy to w moim przypadku moze byc jednak zawór kąta wtrysku??
[ Dodano: 31-01-2010, 19:26 ]
lub tylko przepływomierz??
[ Dodano: 05-02-2010, 02:15 ]
mam jeszcze jedno pytanie,nie wiecie gdzie mozna kupic nowy zawór przelewowy do pompy bo wlasnie to padlo w tym moim galancie a nie wiem jak sie do tego zabrac bo jestem za granica a niestety w anglii tego nie dostane gdyz tutaj nie ma takiego galanta z silnikiem diesla nawet w serwisie nie potrafia pomoc |
|
|
|
 |
brzozowski886
Forumowicz
Auto: GALANT EA6A 2,0 TD 90 KM 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010 Posty: 176 Skąd: Zelow
|
Wysłany: 09-04-2012, 09:40
|
|
|
Koedzy mam problem właśnie (chyba) z tym zaworem. Mianowicie zapala się CE, wymrugałem błędy i wskazuje błąd 44, co mi kolego Owczar podpowiedział to jest to problem związany z tym oto zaworem przelewowym. Auto nie ma siły jak się zapali CE i obroty tylko maksymalnie do 1300/min a jak się puści gaz to CE gaśnie i można jechać normalnie dalej. Najczęściej dzieję się to na zimntym silniku, na ciepłym jest dużo lepiej. |
_________________ \.:Pozdrawiam Mateusz:./ |
|
|
|
 |
Devo [Usunięty]
|
Wysłany: 09-04-2012, 17:21
|
|
|
Na początek to co możesz we własnym zakresie sprawdzić to czujniki na pompie paliwa. W manualu 13E-20. Wartości i umiejscowienie znajdziesz w części 13E-59 i 60. Potrzebny będzie miernik omomierz. Z tego konkretnie zaworu idzie przewód do złączki i tam powinno być 1-2 Ohm (przy temp. otoczneia 20C). Reszte czujników też łatwo znajdziesz z maualem. Z mechaniką niestety nie pomogę. |
|
|
|
 |
|