Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Poszukiwania Sigmy
Autor Wiadomość
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 01-02-2010, 22:30   

Wiesz - ja robię zwykle tak jak oryginalnie miało byc :) - a jak coś przerabiam , to widać gdzie i co i nie ma magii tylko ładnie osobne przewody , wszytko podłączone jak pan Bóg przykazał :)
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 04-02-2010, 18:40   

VirMan napisał/a:
Wiesz - ja robię zwykle tak jak oryginalnie miało byc :) - a jak coś przerabiam , to widać gdzie i co i nie ma magii tylko ładnie osobne przewody , wszytko podłączone jak pan Bóg przykazał :)


Ty to Ty , a jak przekładał/przerabiał "pan Zdzisiek" z budowy, to znajdziesz takie bonusy że głowa mała.

Przykład:W Maździe nie działał lewy stop i przeciwmgielne. Matołki wymieniając zbitą lampę odcięli przewody od przeciwmgielnych i od stopów. Sygnał stopu do żarówek przeciwmgielnych ciągnęli drucikami z kabla UTP. Przewód oryginalnie zasilający przeciwmgielne wisiał niezaizolowany nawet.

Zaglądając w makarony jak sięgałem po przekaźnik naliczyłem 6 cięć wiązek i z 15 połączeń nie wiadomo po co i na co w dodatku z zapasami po kilka- kilkadziesiąt centymetrów.

Dodatkowo mam w maździe wszystkie bezpieczniki nowe, bo niedziałający lewy kierunkowskaz (zimny lut w przekaźniku) naprawiali wymieniając wszystkie bezpieczniki. Ostał się ino główny 80A z przykręcanymi konektorami - "zapiekł się" :badgrin:
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 04-02-2010, 22:36   

hahahaha :D no wiesz - nie będę mówił jaką magię miałem w czarnym diamancie :D

ale jedno zasługuje na przytoczenie :D - tylna instalacja gazowa - ta przy butli .. była zasilana z... świateł tylnych , od każdego możliwego swiatełka prowadził przewód ( wszystkie masy poodpinane , masakra w drutach.. ) do zaworu.. gdzie był uciety.. bo butli już nie było jak dostałem autko :D i tak gość jeździł. do teraz szukam świateł stop i wstecznego :D
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 04-02-2010, 23:02   

I dlatego wolę auto z Niemiec...chyba że w briefie będzie nazwisko -ski, -icz, i podobnie ;)

Nb. 2gim właścicielem tej bordowej Sigmy kolegi był gość o polsko brzmiącym nazwisku Malewski, więc wiadomo skąd pomysł założenia lampek od wersji 94 i podłączenia tego do instalacji na zwykłych kostkach elektrycznych :)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 07-02-2010, 10:54   

Toż to szczyt fachowości. Cieszyć się ż nie na "skrętkę" bez izolacji lub izolowane taśmą pakową. Choć to i tak to lepsze niż zlutowanie z kwasem i nie umycie(po miesiącu kabel znika). :badgrin: :badgrin:
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.