 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CAxA] slabo widac droge w nocy, przyczyna ? |
Autor |
Wiadomość |
macieekg
Mitsumaniak

Auto: Colt CAO 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 377 Skąd: Głosków k. Piaseczna
|
Wysłany: 02-02-2010, 16:15
|
|
|
Co do brudzenia sie reflektorow od srodka powiedzcie prosze,
czy w CA0 byly jakies oslonki/przykrywki zaslaniajace miejsce gdzie wchodzi zarowka w klosz? |
_________________ Live to ride, ride to live by
Mitsubishi Colt CAO 1.6 16v |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 02-02-2010, 17:06
|
|
|
macieekg napisał/a: | czy w CA0 byly jakies oslonki/przykrywki zaslaniajace miejsce gdzie wchodzi zarowka w klosz? | Tak. Gumowe zaślepki. |
|
|
|
 |
macieekg
Mitsumaniak

Auto: Colt CAO 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 377 Skąd: Głosków k. Piaseczna
|
Wysłany: 02-02-2010, 19:19
|
|
|
No to juz wiem czemu swiatla sie tak brudza.
Czesc pewnie do dorwania tylko na szrocie? |
_________________ Live to ride, ride to live by
Mitsubishi Colt CAO 1.6 16v |
|
|
|
 |
lesmen
Mitsumaniak

Auto: Carisma1,9TD & PajeroI&
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 117 Skąd: Kaszuby
|
Wysłany: 02-02-2010, 19:23
|
|
|
Popieram Saqu. Też mam w cari jeden reflektor depo od roku i jestem bardzo zadowolony. Znacznie lepiej świecą od oryginalnej jeszcze drugiej Helli.
A co do coltowych reflektorow to zdarzają się jeszcze w nich oryginalne, które maja w środku blaszki, bo w reflektorach nie były jeszcze stosowane żarówki halogenowe tylko takie okrągłe. Sprawdź u siebie czy czasem nie masz takowych blaszek. Ja w swoim pajero też takie miałem i bez problemów udało się je zdemontować. A w colcie jeszcze szczerze nie miałem kiedy
Pozdro |
_________________
 |
|
|
|
 |
tttwm
Mitsumaniak Niepoważny
Auto: CA4A 1.6 16V 1993 r. GLXI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 352 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-02-2010, 15:53
|
|
|
Podepnę się pod temat, może ktoś mi odpowie, a raczej pomoze. Mam problem z regulacja świateł. Już kiedyś ktoś tłumaczył ze chodzi o kręcenie śrubką (chodzi o regulację w pionie) tą która jak widoczna od góry reflektora. Nie będac pewnym czy to ta śrubka, wsadziłem tam wkrętak i kreciłem troche w jedna trochę w druga, robiłem to w nocy, ale nie było widać żadnego efektu. Albo nie ta sruba, albo coś nie działa. Lewy refletor za krótko oświetla drogę. Jakoś czas temu nadziałem się na hak innego samochodu i w skutek tego samochód zrobił jakby zeza (lewy zaczął świcić za blisko). Prubowałem go przesunać i mi się to udało, jest nawet bardziej wysuniety i przekręcony bardziej na prosto niż wcześniej, ale zasięg światła się nie zmienił.
NEED HELP. |
_________________
Chcesz skrytykowac gaz - przeczytaj!!!! |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 04-02-2010, 01:01
|
|
|
A ja podpowiem taki patent, że śrubokrętem kręcąc światła się podnoszą dosyć powoli, żeby było łatwiej sprawdzić czy owa regulacja działa można kręcić wkrętarką, będzie wyraźniej widać, a regulacja świateł na stacji diagnostycznej (przynajmniej u nas w mieście) to wydatek w ilości około 10zł i wiadomo, że są dobrze ustawione
Dodatkowo możesz odpiąć żarówkę w drugim reflektorze, żebyś miał obraz tylko tego jednego |
|
|
|
 |
|
|