Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
lancer 1.6 czy 2.0 - moc to nie wszystko
Autor Wiadomość
.TM 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 4G18
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 298
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-02-2010, 08:31   

sla napisał/a:
Myślę że jest to lepsze rozwiązanie niż wstawianie rozpórki, kierownicy z 2,0 i dodatkowych spojlerów w celu poprawienia osiągów i komfortu w 1,6.


poziom Twojego komentarza mówi wszystko...
 
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 03-02-2010, 10:41   

krzychu napisał/a:

szybko się nagrzewa zimą.


Niestety z tym się nie zgodzę. W porównaniu do starego lancera C62 z 4G15 trwa to wieki. Jak już się nagrzeje to temperatura ciepłego powietrza też jest dużo niższa.
_________________

 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 03-02-2010, 10:45   

to znaczy ile zajmuje? Bo w zimie tak przy -5 stopniach po 3km mam ciepło w kabinie. A po 500-1000m zaczyna mi odtajać przednia szyba. Kiedyś tylko miałem zoonka jak było ponad -20 to potrzebował z 5-8km żeby nagrzać kabinę.
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 03-02-2010, 10:52   

Myślę że ok 4-5km przy 0st C trzeba przejechać aby silnik osiągnął normalną temp pracy - co nie jest równoznaczne z tym iż leci gorące powietrze.
_________________

 
 
 
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 03-02-2010, 11:00   

w moim CBO tez szybciej leci cieple powietrze i przede wszystkim wiecej go leci w aucie przy wiekszych mrozach jest cieplo w CSO jest chlodniej a z tylu jest zima mimo ze nawiew na 2ce non stop czasami na 3ce ( w CBO na 1ce jest super)
_________________
too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 03-02-2010, 11:06   

Może mam inną nagrzewnicę (klima automatyczna).... A ciepło mam jak chce w zimie przeważnie jeżdżę w koszulce z krótkim rękawem (nie lubię długiego rękawa a w kurtce się źle jeździ).
Jak silnik osiąga temperaturę roboczą (połowa wskaźnika) zawsze mam już ciepło w aucie tak że wentylator ucisza się (temperatura dość długo stoi na 1/4 wskaźnika i dopiero po nagrzaniu wnętrza idzie wyżej) co może wskazywać na inna nagrzewnicę.

Pytanie czy nie ma różnicy też w wielkości przestrzeni pasażerskiej sedan/kombi?
 
 
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 03-02-2010, 11:19   

krzychu napisał/a:
Pytanie czy nie ma różnicy też w wielkości przestrzeni pasażerskiej sedan/kombi?

napewno buda kombi dziala na niekorzysc jesli chodzi o utrzymanie ciepla w aucie
_________________
too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz
 
 
ApAcHoS 
Mitsumaniak


Auto: Volvo C70 Cabrio/ Grandis
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 434
Skąd: WWL
  Wysłany: 03-02-2010, 18:49   

krzychu napisał/a:
Może mam inną nagrzewnicę (klima automatyczna)....


Ja podobnie, ciepło mi leci w zasadzie prawie od razu a silnik się nagrzewa momentalnie :twisted: a ogólnie leci tak skwar że majtki mokre :mrgreen:
 
 
 
pestek 
Nowy Forumowicz


Auto: Lancer 2.0 Sport - CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 29
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-02-2010, 23:02   

Byc może to faktycznie ta nagrzewnica (u mnie klima manualna) bo faktycznie zauważyłem że gorącem nie bucha. Ale ja miałem drzwi rozszczelnione wiec może i tu troszkę straty było, no i mrozy ekstremalne.
Acha, skoro taki ogólny temat o wadach i zaletach się zrobił to mnie negatywnie zaskoczył promień skrętu.
_________________
Lancer 2.0 Sport '2005 sedan
Yamaha Virago 535 (2koła)
 
 
ApAcHoS 
Mitsumaniak


Auto: Volvo C70 Cabrio/ Grandis
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 434
Skąd: WWL
Wysłany: 04-02-2010, 08:10   

pestek napisał/a:
mnie negatywnie zaskoczył promień skrętu.


auto jest jednak długie...przewiózłbym cie Pt Cruiserem taty-tam to jest promień skrętu jak w polonezie trucku :shock:
 
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 04-02-2010, 10:49   

ApAcHoS napisał/a:
Ja podobnie, ciepło mi leci w zasadzie prawie od razu a silnik się nagrzewa momentalnie


Od razu czyli po ilu km masz wskaźnik temp na polowie i po jakim czasie jest cieplo 5min, 15min?

[ Dodano: 04-02-2010, 10:54 ]
Jeśli chodzi o promień skrętu da się zauważyć iż nie jest jakiś super (gdzieś wyczytałem iż przekładnia kierownicza jest jak w evo i to jest powód) aczkolwiek nie jest źle.

Największym mankamentem jest to iż zawieszenie strasznie skrzeczy, i nie jest tak trwałe jak w C62.

W ogólnym rozrachunku nie ma co narzekać, wszelkie mankamenty rekompensuje prowadzenie autka , oraz jego niezawodność.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.