Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zaślepiony wężyk
Autor Wiadomość
Seven
[Usunięty]

Wysłany: 04-02-2010, 21:25   Zaślepiony wężyk

Witam

Czy ktoś może mi powiedzieć co za bajer powinien być na wężyku z fotek na http://img689.imageshack.us/g/81883419.jpg/

Mam tam zaślepkę założoną, a nichuchu się nie znam.
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 04-02-2010, 23:42   

To Dash Pot, w miejscu gdzie masz zaślepione powinien być taki filtrerek o ograniczonym przepływie powietrza, to urządzenie powoduję wolniejsze (domykanie przepustnicy) schodzenie z obrotów po puszczeniu gazu (od ok 1.5 tyś w dół), jesli masz to zaslepione to moze ci schodzić w tym zakresie z obrotów jeszcze wolniej lub zawyżać wolne obroty. Można to całkiem odłączyć ja u siebie zdjełem bo denerwowało mnie powolne schodzenie z obrotów na dole.
Ostatnio zmieniony przez n3000 05-02-2010, 08:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Seven
[Usunięty]

Wysłany: 05-02-2010, 00:16   

Hmm mi głupieją niskie obroty ale raczej w dół. Auto chce zgasnąć jak dojeżdżam do skrzyżowania. Poprzedni właściciel mówił, że to może być właśnie to. O co pytać żeby dokupić ten filterek? Ma to jakąś Polską nazwę, czy po prostu pytać o filtr do dash potu?
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 05-02-2010, 08:53   

Polskiej nazwy nie znam, ale jak ci auto gaśnie po schodzeniu z obrotów to świadczy to o nieszczelności w dolocie a widzę że masz założony blow off wiec jestem pewien że jest on źle ustawiony, sprężyna jest za słabo skrecona, jak nie masz regulacji śrubką w swoim blow offie to musisz zmienić spreżynę na mocniejszą lub włożyć podkładkę albo drugą sprężynę czesto są w komplecie jak kupujesz blow off. Jeśli po odpuszczeniu gazu obroty silnika spadaja dużo nizej niż 700 i po chwili odbijają się do góry lub silnik całkiem gaśnie to na bank masz blow off zle ustawiony.
Ostatnio zmieniony przez n3000 05-02-2010, 09:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Seven
[Usunięty]

Wysłany: 05-02-2010, 09:45   

Między tym damperem i źle wyregulowanym blow offem, lekkie koło zamachowe tez pewnie nie pomaga w utrzymaniu stabilnych obrotów ><.

Dzięki n3000, prawdziwa z ciebie encyklopedia haha.
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 05-02-2010, 09:56   

To nie wina koła wiele 3kgt lata na lekkich kołach zamachowych i nie gasną przy schodzeniu z obrotów, skręć trochę mocniej sprężynę w blowie ale też nie za mocno (tak zeby mógł się otwierać po odjęciu gazu) i bedzie ok. pozdro
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.