 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zaślepiony wężyk |
Autor |
Wiadomość |
Seven [Usunięty]
|
Wysłany: 04-02-2010, 21:25 Zaślepiony wężyk
|
|
|
Witam
Czy ktoś może mi powiedzieć co za bajer powinien być na wężyku z fotek na http://img689.imageshack.us/g/81883419.jpg/
Mam tam zaślepkę założoną, a nichuchu się nie znam. |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 04-02-2010, 23:42
|
|
|
To Dash Pot, w miejscu gdzie masz zaślepione powinien być taki filtrerek o ograniczonym przepływie powietrza, to urządzenie powoduję wolniejsze (domykanie przepustnicy) schodzenie z obrotów po puszczeniu gazu (od ok 1.5 tyś w dół), jesli masz to zaslepione to moze ci schodzić w tym zakresie z obrotów jeszcze wolniej lub zawyżać wolne obroty. Można to całkiem odłączyć ja u siebie zdjełem bo denerwowało mnie powolne schodzenie z obrotów na dole. |
Ostatnio zmieniony przez n3000 05-02-2010, 08:53, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Seven [Usunięty]
|
Wysłany: 05-02-2010, 00:16
|
|
|
Hmm mi głupieją niskie obroty ale raczej w dół. Auto chce zgasnąć jak dojeżdżam do skrzyżowania. Poprzedni właściciel mówił, że to może być właśnie to. O co pytać żeby dokupić ten filterek? Ma to jakąś Polską nazwę, czy po prostu pytać o filtr do dash potu? |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 05-02-2010, 08:53
|
|
|
Polskiej nazwy nie znam, ale jak ci auto gaśnie po schodzeniu z obrotów to świadczy to o nieszczelności w dolocie a widzę że masz założony blow off wiec jestem pewien że jest on źle ustawiony, sprężyna jest za słabo skrecona, jak nie masz regulacji śrubką w swoim blow offie to musisz zmienić spreżynę na mocniejszą lub włożyć podkładkę albo drugą sprężynę czesto są w komplecie jak kupujesz blow off. Jeśli po odpuszczeniu gazu obroty silnika spadaja dużo nizej niż 700 i po chwili odbijają się do góry lub silnik całkiem gaśnie to na bank masz blow off zle ustawiony. |
Ostatnio zmieniony przez n3000 05-02-2010, 09:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Seven [Usunięty]
|
Wysłany: 05-02-2010, 09:45
|
|
|
Między tym damperem i źle wyregulowanym blow offem, lekkie koło zamachowe tez pewnie nie pomaga w utrzymaniu stabilnych obrotów ><.
Dzięki n3000, prawdziwa z ciebie encyklopedia haha. |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 05-02-2010, 09:56
|
|
|
To nie wina koła wiele 3kgt lata na lekkich kołach zamachowych i nie gasną przy schodzeniu z obrotów, skręć trochę mocniej sprężynę w blowie ale też nie za mocno (tak zeby mógł się otwierać po odjęciu gazu) i bedzie ok. pozdro |
|
|
|
 |
|
|