ile może kosztowac sigma ? |
Autor |
Wiadomość |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 31-01-2010, 19:54
|
|
|
A kiedyś mogła i kosztować tyle...
2000
i 2002
 |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-02-2010, 20:56
|
|
|
Fiu fiu niezła rozpiętość cenowa choćby pomiędzy Nissanem Maxima a Sigma z 96 roku prawie 30 000 pln a to ta sama klasa auta |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 02-02-2010, 23:47
|
|
|
no nie ta sama - miałem przyjemność testować - fakt maxima nawet jest w wersji USA rocznik 90 to naprawdę piękne auto ( lepsze niz stanza ) ale niestety to nie ta epoka - epoke nowsze '92-97 autko nie jest już takie dobre , i nie dorównuje sigmie , ale fakt w podobnej klasie. Silnik podobny , ( w wersji 3.0 v6 ) ale skrzynia nie tak responsywna. Generalnie nie ta klasa wykonania i nie te komputerki chyba że porówujemy wersje super wypas usa z sigmąkombi , to moze i podobne ale sigma i tak ma więcej miejsca. |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-02-2010, 06:39
|
|
|
VirMan, mnie chodziło oto ze to i to auto zaliczane jest do tego samego segmentu czyli limuzyny a nie oto która lepiej wykonana i czy z lepszych materiałów |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 05-02-2010, 10:33
|
|
|
no to tak jak stawiasz sprawe to owszem - ale wtedy sigma = audia6 = bmw5 = maxima = ...... a to bujda na resorach - wogóle te segmenty.. ja nigdy nie rozumiełame tego podziału na segmenty , kto decyduje o tym gdzie nalezy auto producent powinien |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 05-02-2010, 11:28
|
|
|
Kryteria podziału można przyjąć różne. Niektórzy biorą po prostu pod uwagę wielkość. Moim zdaniem z Sigmą jest sytuacja o tyle bardziej skomplikowana że to był samochód klasy wyższej średniej (jeśli chodzi o rozmiary i silniki - podobne do Volvo 9xx, W124, BMW 5xx, Safrane, XM) ale posiadał trochę technologii zarezerwowanej dla klasy samochodów luksusowych i był wykonany z taką dbałością o szczegóły. Jednej rzeczy nie posiadał co prawdopodobnie zahamowało sprzedaż (pomimo atrakcyjnej ceny i bogatego wyposażenia - Skan AUTOBILDa z 1991) - prestiżu co niestety dla niektórych jest wartością nadrzędną - dlatego samochód trafiał tylko do ludzi którzy mają też jakieś pojęcie o technice a nie do ludzi którzy są próżni i samochód traktują tylko jako przedłużenie pewnej części .
PS.
Popatrzcie na parametry - ford ma chyba coś słabą skrzynkę skoro pomimo 300 kg mniej i nawet nieco większego momentu ma przyspieszenie minimalnie lepsze niż nasze |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Tomek210
Forumowicz
Auto: Sigma'96
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 109 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 05-02-2010, 15:27
|
|
|
Masz może resztę tego testu z Autobilda?
Edit do poniższego - dzięki, kolega się napalił na Volvo 960... |
_________________ Sigma 24V'96r |
Ostatnio zmieniony przez Tomek210 05-02-2010, 16:47, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 05-02-2010, 15:58
|
|
|
Mam, jak bedę w domu to Ci podeślę |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
|