Piszczenie i buczenie hamulców. |
Autor |
Wiadomość |
Bisiu
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander II - 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2010 Posty: 2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 09-02-2010, 17:29
|
|
|
Hamulce Outlandera to jedna Masakra, znaczy buczenie i szorowanie. Liczac z orginalnymi tarczami od nowosci, mam juz czwarte tarcze. Ciekawe ze nikt w servisie nie mowi, ze orginalne klocki sa twarde, nieprzystosowane do naszego stylu jazdy. Pierwszy przeglad i wymiana tarcz i oczywiscie klockow. Wymiana klockow co przeglad czyli 15 tys. Srednio co 5 tys. powinno sie czyscic chyba zaciski, zeby nie szorowalo.
Servis nie ma zlotego srodka. Zaproponowali mi ewentualnie, komplet - zaciski i tarcze i klocki jakiejs Niemieckiej firmy za jedyne 4 tys. ale Euro, o zgrozo. W temacie zaciskow, jako zamoennikow jest pustynia, nie ma NIC !!! |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 09-02-2010, 17:33
|
|
|
Polecam zatem wymianę tarcz i klocków na zamienniki. Zrobilem i nic mi juz nie buczy, piszczy i auto przy okazji hamuje idealnie. Przejrzyj wątek gdzie podaje konkretnie o co mi biega.
Pozdr. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 09-02-2010, 18:17
|
|
|
Cytat: | W temacie zaciskow, jako zamoennikow jest pustynia, nie ma NIC !!! | wymień klocki, ew. +tarcze i będzie OK. Ja mam klocki TRW i święty spokój |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Bisiu
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander II - 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2010 Posty: 2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 09-02-2010, 21:05
|
|
|
Serio, Serio !! Nic to nie daje, wymienialem tyle razy tarcze, zgodnie z zaleceniem hamowanie bylo bardzo delikatne i nic z tego. Przejechalem na nowych tarczach 11 tys. a problem jest dalej. To jest jedyny minus tego auta, HAMULCE !!! |
|
|
|
 |
sylb
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009 Posty: 593 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 09-02-2010, 21:27
|
|
|
Bisiu napisał/a: | Serio, Serio !! Nic to nie daje, wymienialem tyle razy tarcze, zgodnie z zaleceniem hamowanie bylo bardzo delikatne i nic z tego. Przejechalem na nowych tarczach 11 tys. a problem jest dalej. To jest jedyny minus tego auta, HAMULCE !!! |
Wymieniałeś w ASO na oryginalne czy jakieś zamienniki? |
|
|
|
 |
jmgmotocykle
Forumowicz marcin78
Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 353 Skąd: oleśnica
|
Wysłany: 09-02-2010, 21:31
|
|
|
to poprostu ciężkie auta - pozostaje ci załorzyć tak jak mitsu00 chyba japońskie tarcze, ew. textary lub ferro ale są drogie (ok. 350zł szt) - a klocki .... szukałbym bez tych magicznych blaszek - to te cholerne blasz robią tyle chałasu ... |
_________________ Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców |
|
|
|
 |
sylb
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009 Posty: 593 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 09-02-2010, 21:43
|
|
|
Przeglądając amerykańskie sklepy internetowe, zauważyłem ze dają gwarancję na tracze od 10000 do nawet 30000 mil. To tak ad hoc. |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 09-02-2010, 22:07
|
|
|
sylb napisał/a: | Przeglądając amerykańskie sklepy internetowe, zauważyłem ze dają gwarancję na tracze od 10000 do nawet 30000 mil. To tak ad hoc. |
Wiesz, w USA jest troche inny rynek i potężna walka o klienta. Mitsu np. daje 10 lat lub 100 tys. mil gwarancji na auta
Pozdr.
[ Dodano: 09-02-2010, 22:08 ]
Bisiu>>> Wymień tarcze na zamienniki nie na oryginalne i poczujesz różnicę |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 09-02-2010, 22:42
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | Bisiu>>> Wymień tarcze na zamienniki nie na oryginalne i poczujesz różnicę | nic dodać nic ująć. Bisiu, Jak ASO nie chce Ci pomóc to ich po prostu przestań sponsorować i kup/zamontuj gdzie indziej. I tak nie masz gwarancji na tarcze/klocki |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 09-02-2010, 22:53
|
|
|
Bisiu napisał/a: | Nic to nie daje, wymienialem tyle razy tarcze, zgodnie z zaleceniem hamowanie bylo bardzo delikatne i nic z tego. Przejechalem na nowych tarczach 11 tys. a problem jest dalej. |
ASO musi cię lubić jako klienta A serio to komplet bardzo dobrych zamienników razem z wymianą dostaniesz za mniej niż 1 ori tarcza..... Sprawdzone.
Pozdr. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
sylb
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009 Posty: 593 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 10-02-2010, 23:10
|
|
|
Przeglądając katalog EBC zauważyłem pewnie różnice pomiędzy USA a Europą. O ile klocki na tył mają takie same oznaczenie to na przed już inne i to samo jest z tarczami. Wygląda mi na to jak by tarcze na USA były o 2mm grubsze, 26 zamiast 24mm. Czy może być jakiś problem przy montażu takiej tarczy? |
|
|
|
 |
|