 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: glina 29-05-2014, 13:48 |
Carisma z gazem. |
Autor |
Wiadomość |
byczeks [Usunięty]
|
|
|
|
 |
PiotrekSL4
Mitsumaniak

Auto: Cari 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 347 Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany: 10-02-2010, 22:58
|
|
|
Carisma. Jak dla mnie może być. Silnik nietuzinkowy 99KM to zawsze lepiej niż tradycyjne 90 koni. Ciekawe tylko czy ma sekwencje czy zwykłą instalację i jak długo na niej jeździ? Do tego gość dorzuca alusy, radio i dwie zimówki. Po wymianie rozrządu. Ma bogate wyposażenie. Na zdjęciu przedstawiającym gumową listwe na tylnym zderzaku widać że był on malowany. Z resztą listwa pod nim ma inny odcień. Hak pewnie nie był zamontowany bez przyczyny. Ogólnie auto godne uwagi. Scenika sobie odpuśc Carisma ma wystarczająco dość wspólnego z autami made in france... Jak dla mnie za wiele wspólnego. |
_________________ Wspomnienie...
 |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 10-02-2010, 23:24
|
|
|
PiotrekSL4 napisał/a: | Hak pewnie nie był zamontowany bez przyczyny. |
Hak jest ori mitsubishi i zapewne od początku jak wyjechała z salonu. Co do cari, była opisywana wątek przed Tobą, nawet chyba dzisiaj zakładany temat.
w "reno" Ci nie pomoge. |
|
|
|
 |
byczeks [Usunięty]
|
|
|
|
 |
Jurek_Killer
Forumowicz
Auto: Carisma GDI IX 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2010 Posty: 31 Skąd: Gorzów Wlkp
|
Wysłany: 12-02-2010, 10:27
|
|
|
Odnośnie Renault, kolego ostatnie 3 lata jeździłem francuzem,
Ten Scenic może i ładnie wygląda, ale silnik 1.6 8v to na prawdę stanowczo za mało na taką budę. A z mojego doświadczenia - te silniki strasznie ciekną, uszczelki padają jak muchy. Ja akurat miałem Lagunę 1.8 8v - po kilku przejażdżkach czymś o skośnych oczkach po prostu sprzedałem. A w pół roku 2000zł wsadziłem i dalej nie było widać końca.
Do tego dodam że Scenic to dość awaryjny samochodzik. Myślę że lepiej poszukać czegoś skośnookiego. Francuzy sobie odpuść.
W pracy mam znajomego, który jeździ Scenic 1.6 16v w gazie i mówi że stara ibizą mu się lepiej jeździło a tym boi się jechać bo autko baaardzo nie pewne i awaryjne. Elektryka i elektronika to bolączka.
Tak poza tematem.....na 1 zdjęciu pokazany jest termometr TRONIC. Mam taki sam koło kompa......koszt 6.99 w Lidl Ale gadżet w wyposażeniu. |
_________________ podpis edytowany przez Administratora |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 12-02-2010, 16:48
|
|
|
Zeby Scenic jezdził musi tam byc silnik conajmniej 1.9dT 90KM, albo 2.0 benzyna, 1.6 8V jezdzi gorzej jak maluch, buda jest wysoka i obszerna opory powietrza sa tak silne ze predkosciomierz i obrotomierz na 5biegu skonczy ci sie na 140km/h, do ekonomicznych takze nie nalezy, po miescie w granicach 10l/100km musisz liczyc, oraz problemy z elektronika o ktorych wspominal Jurek_Killer, a dokladniej woda potrafi zaciekac na UCH pojazdu, a pozniej dzieja sie szopki ze szyby pracuja na odwrót, na przemian, zdecydowanie nie polecam, blacharka w tych autach nie nalezy takze do rewelacyjnych, w czesciach takze nie zawsze jest tanio, mechanicznie auto jest zrobione jak od cepa, prosto - wiekszosc rzeczy idzie naprawic majac przy sobie mlotek i kilka podstawowych kluczy, ale jezeli chodzi o elektronike i ekonomie to przy tym silniku nie warto pchac sie w to auto. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
byczeks [Usunięty]
|
Wysłany: 16-02-2010, 21:34
|
|
|
No i stało się. Szukałem samochodu z gazem, ale wczoraj późno wieczorem wpadło mi w oko ogłoszenie obok którego nie mogłem przejść spokojnie:
http://moto.allegro.pl/it...zwypadkowa.html
Dzisiaj rano zadzwoniłem - ogłoszenie aktualne. Umówiłem się na 15.00. Po wstępnych oględzinach już wiedziałem że biorę tą Cari, nawet nie było sensu jechać na diagnostykę. Wystarczyło, że się przejechałem małą rundkę "dookoła osiedla", przecież znam ten samochód na wylot tylko z silnikiem GDI Zresztą żona stwierdziła, że już nie wychodzi z tego samochodu. Kupiliśmy ją bez zastanowienia i teraz będę zakładał do niej sekwencję.
Carisma zgodna z opisem w ogłoszeniu praktycznie w każdym szczególe, przebieg 150000 autentyczny potwierdzony oryginalną książką serwisową "nie jakąś chińszczyzną", ostatni wpis to 99 632 km dn. 05.09.2005 r. Pracuje cichutko, równo, na postoju nawet bym powiedział że wogóle jej nie słychać przy zamkniętej masce. Zawieszenie cichutkie, na dziurach żadnych stuków. Lakier bardzo ładny i wydaje mi się że oryginalny choć nie jestem ekspertem. Wszystkie szyby z 1997 r.
Z zewnątrz samochód jest bardzo ładny, silnik był umyty, sprzedający sam się przyznał, lecz twierdził, że nie po to aby ukryć wycieki, czy inne tego typu - czas pokaże. Mówił, że z Hamburga do Polski nie wziął ani grama oleju - zobaczymy z czasem. Wewnątrz tapicerka bardzo ładna, z przyjemnością się wchodziło do tego samochodu.
Po powrocie 100 km do domu mogę stwierdzić kilka wad, żeby nie było
1. Na przednim siedzeniu dwa przetarcia, lecz nie rażą aż tak mocno.
2. Kierunkowskazy dziwnie działają - albo się palą cały czas (nie migają w ogóle), albo migają, ale z jakąś taką baaaaaaardzo długą częstotliwością (może to jakiś stycznik przerywacz się kończy).
3. Brak jednego zaczepu na tylnym oparciu przytrzymującego pasy (tego podwójnego na dwa pasy).
4. Brak zaczepu przytrzymującego w czasie poziomego spoczynku pręt podtrzymujący przednią maskę.
5. Schowek w podłokietniku ma urwany zatrzask (otwiera się i zamyka bez zatrzaskiwania).
6. Prawy kierunkowskaz jest w rogu delikatnie stłuczony, prawie tego nie widać i chyba nie będę go wymieniał.
To chyba wszystko tak na pierwszą chwilę. Na razie żona jest zadowolona, a to jest najważniejsze. Cenowo też udało się co nieco urwać. |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 16-02-2010, 21:48
|
|
|
Hehe ta cari była opisywana na forum i to chyba nawet wczoraj i jak mówiłem, warto było ją zobaczyć z bliska
Miłego i bezproblemowego użytkowania życzę |
|
|
|
 |
|
|