Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kupię Sigmę 3.0 12v kombi
Autor Wiadomość
Noritsu
[Usunięty]

Wysłany: 13-02-2010, 09:51   

Czekałem aż ktoś to wyciągnie :) Z tego co pamiętam, to Blizna nie narzekał na swoją sypilanię Sigmową.
 
 
gabriel86 
Forumowicz


Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 145
Skąd: Białystok
Wysłany: 13-02-2010, 11:23   

Dobre dobre, dokładnie tak sobie wyobrażam opcję wyjazdów w kombi.
( kim / czym kombim? w kombim? jak to się odmienia? )
Dlaczego na jakiejś stronie znalazłem informacje że silniki 3.0 w kombi były słabsze od sedanów... ino prawda?
 
 
Noritsu
[Usunięty]

Wysłany: 13-02-2010, 11:46   

Bo tak jest. Sedan 12v ma 177 koników a kombi (też 12V) 170. Z tego co wiem to chyba tylko kwestia innego ecu.
 
 
gabriel86 
Forumowicz


Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 145
Skąd: Białystok
Wysłany: 13-02-2010, 11:52   

ecu = koputer ( mapy i te pe? )
 
 
Noritsu
[Usunięty]

Wysłany: 13-02-2010, 11:55   

Dokładnie ECU to komputer sterujący praca silnika.
 
 
gabriel86 
Forumowicz


Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 145
Skąd: Białystok
Wysłany: 13-02-2010, 12:10   

Wcześniej ktoś w innym temacie pisał że motor 12v w sedanie jest słaby, tzn ciężkie auto i moc 177KM ( nominalnie, ciekawe jak w naturze ). W przeliczeniu moc/masa wypada jak kompakt z silnikiem 1.6/1.8. Jeżeli do tej pory jeździłem polonezem:D 86KM , i na codzień jeżdze citroenem berlingo 1.9D to czy odczuje dużą różnicę w osiągach i dynamice?
 
 
Noritsu
[Usunięty]

Wysłany: 13-02-2010, 12:13   

Jest spora różnica. Mam też jeszcze berlingo 1.4 75KM :) to tyle samo co Twoje 1.9D (z tym, że Ty masz lepszy moment) i Sigma naprawdę ciągnie zdrowo. Różnica będzie odczuwalna szczególnie w manualu :)
 
 
gabriel86 
Forumowicz


Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 145
Skąd: Białystok
Wysłany: 13-02-2010, 12:23   

Ale te 1.9D daje rade do 60km/h przyspiesza... pozniej gorzej :( a przy wyprzedzaniu prędkość 80km/h redukcja na 4 i nic się nie dzieje:D
 
 
Noritsu
[Usunięty]

Wysłany: 13-02-2010, 12:27   

No więc porównując Sigme a dwie wyżej wymienione cytryny, wreszcie poczujesz, że auto jedzie. Ja osobiscie przesiadłem się z 115KM na te 177 i już byłem happy. Jednak apetyt urósł w trakcie, jak na zlotach jeździło się Sigmami 24V forumowiczów :)
 
 
gabriel86 
Forumowicz


Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 145
Skąd: Białystok
Wysłany: 13-02-2010, 12:28   

Jak jeździ 24v w manualu ? Do czego to można porównać?
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 13-02-2010, 17:49   

tak szczerze to do ....niczego .każdy samochód jezdi inaczej - chociaż skłoniłbym się do alfy romeo 166 3,0 v6 24 .--pod względem trakcji
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
gabriel86 
Forumowicz


Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 145
Skąd: Białystok
Wysłany: 13-02-2010, 17:54   

alfy piękne są... szkoda tylko że to alfy :(
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 13-02-2010, 18:36   

gabriel86, takiego uczucia jak jeździ sigma nie da się porównać do niczego jeśli nigdy nie jeździłeś V6 to jest zupełnie inna jazda niż jakim kol wiek innym autem z silnikiem R gdy poczujesz moc i z czasem przyzwyczaisz się do 12V to dopiero możesz przejechać się 24V byś mógł poczuć różnice miedzy tymi silnikami ale zbyszek05, może chyba to potwierdzić nie ma lepszej frajdy, i myślę ze za każdym razem gdy dosiada sigmy 24v w manualu ma uśmiech od ucha do ucha, bo ja cały czas jeżdżę z zębami na wierzchu :mrgreen: z zadowolenia jakie daje mi to auto
 
 
gabriel86 
Forumowicz


Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 145
Skąd: Białystok
Wysłany: 13-02-2010, 23:45   

jezdziłem 406 coupe 3.0 24v... na 4rce do 200 i 5 w górę do końca skali... uczucie lepsze od wieczoru z dziewczyną i przyszłymi byłymi teściami :) .
Jak to jest że Rzecz jakim jest auto daje tyle przyjemności?
Dla mnie porownywalną przyjemnością jest jazda na rowerze w ostrej odmianie.
Mam nadzieję że w sobote czarna sigma z góry kalwarii okaże się dobrą opcją i ją wezme bo już chce mieć:)
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 14-02-2010, 02:12   

gabriel86 napisał/a:
jezdziłem 406 coupe 3.0 24v... na 4rce do 200 i 5 w górę do końca skali... uczucie lepsze od wieczoru z dziewczyną i przyszłymi byłymi teściami :) .
Jak to jest że Rzecz jakim jest auto daje tyle przyjemności?
Dla mnie porownywalną przyjemnością jest jazda na rowerze w ostrej odmianie.
Mam nadzieję że w sobote czarna sigma z góry kalwarii okaże się dobrą opcją i ją wezme bo już chce mieć:)


A jak sie w tym 406 silnik wkręca? W Miśku 24V można pociągnąć spokojnie do 7300 i idzie jak burza (nie zamula powyżej 6000 :) Na 3ce wtedy masz prawie 180...zresztą ja tam nie wiem...Ci co mają manuale niech się pochwalą :)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.