Kupię Sigmę 3.0 12v kombi |
Autor |
Wiadomość |
Noritsu [Usunięty]
|
Wysłany: 13-02-2010, 09:51
|
|
|
Czekałem aż ktoś to wyciągnie Z tego co pamiętam, to Blizna nie narzekał na swoją sypilanię Sigmową. |
|
|
|
 |
gabriel86
Forumowicz

Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 145 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 13-02-2010, 11:23
|
|
|
Dobre dobre, dokładnie tak sobie wyobrażam opcję wyjazdów w kombi.
( kim / czym kombim? w kombim? jak to się odmienia? )
Dlaczego na jakiejś stronie znalazłem informacje że silniki 3.0 w kombi były słabsze od sedanów... ino prawda? |
|
|
|
 |
Noritsu [Usunięty]
|
Wysłany: 13-02-2010, 11:46
|
|
|
Bo tak jest. Sedan 12v ma 177 koników a kombi (też 12V) 170. Z tego co wiem to chyba tylko kwestia innego ecu. |
|
|
|
 |
gabriel86
Forumowicz

Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 145 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 13-02-2010, 11:52
|
|
|
ecu = koputer ( mapy i te pe? ) |
|
|
|
 |
Noritsu [Usunięty]
|
Wysłany: 13-02-2010, 11:55
|
|
|
Dokładnie ECU to komputer sterujący praca silnika. |
|
|
|
 |
gabriel86
Forumowicz

Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 145 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 13-02-2010, 12:10
|
|
|
Wcześniej ktoś w innym temacie pisał że motor 12v w sedanie jest słaby, tzn ciężkie auto i moc 177KM ( nominalnie, ciekawe jak w naturze ). W przeliczeniu moc/masa wypada jak kompakt z silnikiem 1.6/1.8. Jeżeli do tej pory jeździłem polonezem:D 86KM , i na codzień jeżdze citroenem berlingo 1.9D to czy odczuje dużą różnicę w osiągach i dynamice? |
|
|
|
 |
Noritsu [Usunięty]
|
Wysłany: 13-02-2010, 12:13
|
|
|
Jest spora różnica. Mam też jeszcze berlingo 1.4 75KM to tyle samo co Twoje 1.9D (z tym, że Ty masz lepszy moment) i Sigma naprawdę ciągnie zdrowo. Różnica będzie odczuwalna szczególnie w manualu |
|
|
|
 |
gabriel86
Forumowicz

Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 145 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 13-02-2010, 12:23
|
|
|
Ale te 1.9D daje rade do 60km/h przyspiesza... pozniej gorzej a przy wyprzedzaniu prędkość 80km/h redukcja na 4 i nic się nie dzieje:D |
|
|
|
 |
Noritsu [Usunięty]
|
Wysłany: 13-02-2010, 12:27
|
|
|
No więc porównując Sigme a dwie wyżej wymienione cytryny, wreszcie poczujesz, że auto jedzie. Ja osobiscie przesiadłem się z 115KM na te 177 i już byłem happy. Jednak apetyt urósł w trakcie, jak na zlotach jeździło się Sigmami 24V forumowiczów |
|
|
|
 |
gabriel86
Forumowicz

Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 145 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 13-02-2010, 12:28
|
|
|
Jak jeździ 24v w manualu ? Do czego to można porównać? |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 13-02-2010, 17:49
|
|
|
tak szczerze to do ....niczego .każdy samochód jezdi inaczej - chociaż skłoniłbym się do alfy romeo 166 3,0 v6 24 .--pod względem trakcji |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
gabriel86
Forumowicz

Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 145 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 13-02-2010, 17:54
|
|
|
alfy piękne są... szkoda tylko że to alfy |
|
|
|
 |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-02-2010, 18:36
|
|
|
gabriel86, takiego uczucia jak jeździ sigma nie da się porównać do niczego jeśli nigdy nie jeździłeś V6 to jest zupełnie inna jazda niż jakim kol wiek innym autem z silnikiem R gdy poczujesz moc i z czasem przyzwyczaisz się do 12V to dopiero możesz przejechać się 24V byś mógł poczuć różnice miedzy tymi silnikami ale zbyszek05, może chyba to potwierdzić nie ma lepszej frajdy, i myślę ze za każdym razem gdy dosiada sigmy 24v w manualu ma uśmiech od ucha do ucha, bo ja cały czas jeżdżę z zębami na wierzchu z zadowolenia jakie daje mi to auto |
|
|
|
 |
gabriel86
Forumowicz

Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 145 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 13-02-2010, 23:45
|
|
|
jezdziłem 406 coupe 3.0 24v... na 4rce do 200 i 5 w górę do końca skali... uczucie lepsze od wieczoru z dziewczyną i przyszłymi byłymi teściami .
Jak to jest że Rzecz jakim jest auto daje tyle przyjemności?
Dla mnie porownywalną przyjemnością jest jazda na rowerze w ostrej odmianie.
Mam nadzieję że w sobote czarna sigma z góry kalwarii okaże się dobrą opcją i ją wezme bo już chce mieć:) |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 14-02-2010, 02:12
|
|
|
gabriel86 napisał/a: | jezdziłem 406 coupe 3.0 24v... na 4rce do 200 i 5 w górę do końca skali... uczucie lepsze od wieczoru z dziewczyną i przyszłymi byłymi teściami .
Jak to jest że Rzecz jakim jest auto daje tyle przyjemności?
Dla mnie porownywalną przyjemnością jest jazda na rowerze w ostrej odmianie.
Mam nadzieję że w sobote czarna sigma z góry kalwarii okaże się dobrą opcją i ją wezme bo już chce mieć:) |
A jak sie w tym 406 silnik wkręca? W Miśku 24V można pociągnąć spokojnie do 7300 i idzie jak burza (nie zamula powyżej 6000 Na 3ce wtedy masz prawie 180...zresztą ja tam nie wiem...Ci co mają manuale niech się pochwalą |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
|