 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
opinie na temat zasilamie naszych misków na gaz |
Autor |
Wiadomość |
Miroslaw1305
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 474 Skąd: Kępno
|
Wysłany: 31-01-2010, 17:00 opinie na temat zasilamie naszych misków na gaz
|
|
|
proszę jak w temacie o opinię jaką instalację macie założoną ,koszty założenia i opinie o eksploatacji colta z takowymi instalacjami .W zwiazku że benzyna coraz droższa , a cena pójdzie jeszcze wyżej rozważam ,na pewno jak i inni założenie instalacji na gaz.
Moderatorów proszę o nie ściąganie tematu ,a potraktowanie go jako rozwiązanie niekoniecznie złe,a obniżające koszty utrzymania naszych miśków służących nam codziennie . |
|
|
|
 |
emilok
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2W GLS '97 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 18 Cze 2008 Posty: 145 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: 01-02-2010, 09:55
|
|
|
Ja posiadam Colta 1300cm3 z 1994 roku z gazem II generacji. Instalka firmy Tartarinni zakładana w Bielsku Białej chyba w 2003 roku przez poprzedniego właściciela. Spalanie w podpisie, wszystkie koszty od ponad roku też w linku do motostat. Problemów u mnie jest kilka: zapalający się Check Engine gdy na gazie obroty spadną poniżej 900, gdy spowrotem przestawiam na benzynę, nawet na chwilkę, to CE znika. Problemy z wolnymi obrotami i generalnie z zapalaniem, o ile wolne obroty to ewidentnie wina gazu to zapalanie to może rozrusznik czy coś. Ale nie jest to uciążliwe, generalnie jest u mnie tak, że póki się silnik nie nagrzeje to po puszczeniu pedału gazu gaśnie, ale ja się osobiście nauczyłem już tak jeździć że nie gaśnie;) Ogólnie jestem zadowolony z gazu, bo koszty na paliwo mogę podzielić na połowę w stosunku do PB |
|
|
|
 |
Miroslaw1305
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 474 Skąd: Kępno
|
Wysłany: 06-02-2010, 18:23
|
|
|
nikt nie chce się pochwalić zasilaniem na gaz |
|
|
|
 |
PiotrekSL4
Mitsumaniak

Auto: Cari 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 347 Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany: 07-02-2010, 21:22
|
|
|
Ja mam już 2 Mitsubishi z gazem. Pierwszego lancera zagazowałem przy dość dużym przebiegu. Instalacja II generacji. Silnik 1.6. Praktycznie bez problemów zrobiłem 60 -70 tyś. Spalanie dużo poniżej 10 l. Nawet przy dużym katowaniu. Teraz w Carismie też 1.6 mam gaz. Sekwencja BRC. Praktycznie żadnej różnicy nie ma w osiągach. Odpala, nie gaśnie, obroty nie falują. Ogólnie te silniki dobrze znoszą gaz. |
_________________ Wspomnienie...
 |
|
|
|
 |
kko
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CA1A Outlander CU4W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2006 Posty: 10 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 14-02-2010, 20:27
|
|
|
Mój Colt CA1A 1.3 rocznik 93 ma od półtora roku instalcję IV generacji, na polskim STAGU 300.
Zanim go zgazowałem, przeczytałem wszystkie posty na tym forum, większość była na nie.
Teraz jestem b. zadowolony, nie tylko z rachunków, ale z bezproblemowej eksploatacji.
Przełączanie gaz/benzyna w obie strony nawet na wolnych obrotach, jest praktycznie trudne do usłyszenia.
Osiągi bez zmian.. na gazie nawet dynamiczniejszy przy mniejszym wciśnięciu pedału gazu, ale to
raczej wynika z innej charakterystyki kompa gazowego.
Tylko na gazie tak ładnie nie mruczy przy wkręcaniu się na obroty.. |
_________________ kko |
|
|
|
 |
TeasyM
Mitsumaniak Red Mitsu Bad Ass
Auto: Mitsubishi Colt '98
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 13 Lip 2009 Posty: 247 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 18-02-2010, 12:45
|
|
|
A mój mruczy przy wchodzeniu na obroty No dobrze może to wina uszczelki przy wydechu ;P
Ja zagazowałam swojego Cojota '98 zaraz po zakupie, czyli jakieś pół roku temu. Rewelacja. Instalacja gaz sekwencyjny koszt ok 3 000 zł. Płynne przełączanie, jak na Colta dobre spalanie - ok 8 l / 100 km - a to z pewnością zasługa właśnie sekwencyjnej instalacji.
Wyregulowany tak, że jeździ dynamiczniej, niż na benzynie - no może z wyjątkiem gdy tankuję VPowera.
Polecam gaz i zaraz doniosę mamie, że pytają o wrażenia - zagazowany Galuś sprawuje się nie mniej zadowalająco. |
_________________ Zbieram punkty do baby za kierownicą ;P |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 18-02-2010, 13:21
|
|
|
TeasyM napisał/a: | Polecam gaz i zaraz doniosę mamie, że pytają o wrażenia - zagazowany Galuś sprawuje się nie mniej zadowalająco. |
zagazowany galus tez dobrze lata na benzynie wiem to ze swojego przykladu |
|
|
|
 |
|
|