Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
opinie na temat zasilamie naszych misków na gaz
Autor Wiadomość
Miroslaw1305 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 474
Skąd: Kępno
Wysłany: 31-01-2010, 17:00   opinie na temat zasilamie naszych misków na gaz

proszę jak w temacie o opinię jaką instalację macie założoną ,koszty założenia i opinie o eksploatacji colta z takowymi instalacjami .W zwiazku że benzyna coraz droższa , a cena pójdzie jeszcze wyżej rozważam ,na pewno jak i inni założenie instalacji na gaz.
Moderatorów proszę o nie ściąganie tematu ,a potraktowanie go jako rozwiązanie niekoniecznie złe,a obniżające koszty :?: :?: utrzymania naszych miśków służących nam codziennie .
 
 
 
emilok 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA2W GLS '97 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 145
Skąd: Andrychów
Wysłany: 01-02-2010, 09:55   

Ja posiadam Colta 1300cm3 z 1994 roku z gazem II generacji. Instalka firmy Tartarinni zakładana w Bielsku Białej chyba w 2003 roku przez poprzedniego właściciela. Spalanie w podpisie, wszystkie koszty od ponad roku też w linku do motostat. Problemów u mnie jest kilka: zapalający się Check Engine gdy na gazie obroty spadną poniżej 900, gdy spowrotem przestawiam na benzynę, nawet na chwilkę, to CE znika. Problemy z wolnymi obrotami i generalnie z zapalaniem, o ile wolne obroty to ewidentnie wina gazu to zapalanie to może rozrusznik czy coś. Ale nie jest to uciążliwe, generalnie jest u mnie tak, że póki się silnik nie nagrzeje to po puszczeniu pedału gazu gaśnie, ale ja się osobiście nauczyłem już tak jeździć że nie gaśnie;) Ogólnie jestem zadowolony z gazu, bo koszty na paliwo mogę podzielić na połowę w stosunku do PB :)
 
 
 
 
Miroslaw1305 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 474
Skąd: Kępno
Wysłany: 06-02-2010, 18:23   

nikt nie chce się pochwalić zasilaniem na gaz :?:
 
 
 
PiotrekSL4 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 347
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 07-02-2010, 21:22   

Ja mam już 2 Mitsubishi z gazem. Pierwszego lancera zagazowałem przy dość dużym przebiegu. Instalacja II generacji. Silnik 1.6. Praktycznie bez problemów zrobiłem 60 -70 tyś. Spalanie dużo poniżej 10 l. Nawet przy dużym katowaniu. Teraz w Carismie też 1.6 mam gaz. Sekwencja BRC. Praktycznie żadnej różnicy nie ma w osiągach. Odpala, nie gaśnie, obroty nie falują. Ogólnie te silniki dobrze znoszą gaz.
_________________
Wspomnienie...
 
 
 
kko 
Nowy Forumowicz


Auto: Colt CA1A Outlander CU4W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 10
Skąd: Tychy
Wysłany: 14-02-2010, 20:27   

Mój Colt CA1A 1.3 rocznik 93 ma od półtora roku instalcję IV generacji, na polskim STAGU 300.
Zanim go zgazowałem, przeczytałem wszystkie posty na tym forum, większość była na nie.
Teraz jestem b. zadowolony, nie tylko z rachunków, ale z bezproblemowej eksploatacji.
Przełączanie gaz/benzyna w obie strony nawet na wolnych obrotach, jest praktycznie trudne do usłyszenia.
Osiągi bez zmian.. na gazie nawet dynamiczniejszy przy mniejszym wciśnięciu pedału gazu, ale to
raczej wynika z innej charakterystyki kompa gazowego.
Tylko na gazie tak ładnie nie mruczy przy wkręcaniu się na obroty..
_________________
kko
 
 
TeasyM 
Mitsumaniak
Red Mitsu Bad Ass

Auto: Mitsubishi Colt '98
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 13 Lip 2009
Posty: 247
Skąd: Szczecin
Wysłany: 18-02-2010, 12:45   

A mój mruczy przy wchodzeniu na obroty :biggrin: No dobrze może to wina uszczelki przy wydechu ;P
Ja zagazowałam swojego Cojota '98 zaraz po zakupie, czyli jakieś pół roku temu. Rewelacja. Instalacja gaz sekwencyjny koszt ok 3 000 zł. Płynne przełączanie, jak na Colta dobre spalanie - ok 8 l / 100 km - a to z pewnością zasługa właśnie sekwencyjnej instalacji.
Wyregulowany tak, że jeździ dynamiczniej, niż na benzynie - no może z wyjątkiem gdy tankuję VPowera.
Polecam gaz i zaraz doniosę mamie, że pytają o wrażenia - zagazowany Galuś sprawuje się nie mniej zadowalająco.
_________________
Zbieram punkty do baby za kierownicą ;P
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 18-02-2010, 13:21   

TeasyM napisał/a:
Polecam gaz i zaraz doniosę mamie, że pytają o wrażenia - zagazowany Galuś sprawuje się nie mniej zadowalająco.

zagazowany galus tez dobrze lata na benzynie :) wiem to ze swojego przykladu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.