Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Samochód testowy
Autor Wiadomość
kaniak 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 58
Skąd: City
Wysłany: 11-02-2010, 17:23   Samochód testowy

Witam!

Zastanawiam się nad zakupem Outlandera. Był on samochodem testowym w jednym z salonów. Stan licznika: 9000 km. Rejestracja: 06/2009. Wersja intense+. Silnik: 2.0 diesel. (170KM). Czy w outlanderze mogą występować jakieś problemy z silnikiem? Na co zwrócić uwagę przy kupnie? Ile byście dali za taki samochód?

Pozdrawiam
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 11-02-2010, 18:52   

kaniak napisał/a:
Silnik: 2.0 diesel. (170KM)
to coś nowego - 2.0 ma 140KM. Samochód może być w bardzo dobrym stanie. też kupowałem testowy i podobno ze znacznie mniejszym przebiegiem i niestety podobno bez żadnych historii. Przebieg nie wiem, ale na pewno ma pomalowane drzwi po raz wtóry. Po za "atrakcjami" dostarczonymi gratis przez dealera nie miałem żadnych negatywnych przygód ani z silnikiem, ani z radiem.
kaniak napisał/a:
Na co zwrócić uwagę przy kupnie?
Po moich doświadczeniach - traktuj ten zakup tak samo jak byś kupował u handlarza - czyli na wszystko. Łącznie z tym, że warto spisać co jest na wyposażeniu dodatkowym, żeby później się nie okazało, że coś zniknęło i zostało przełożone do kolejnego testowego, a Ty nie będziesz pewny, to nie będziesz reklamował. Papiery powinny być OK, w końcu to pierwszy właściciel. Poproś o pomiar grubości lakieru na wszystkich elementach - ja niestety tego nie zrobiłem.
kaniak napisał/a:
Czy w outlanderze mogą występować jakieś problemy z silnikiem?
Jak w każdym samochodzie - ale masz przecież gwarancję.
kaniak napisał/a:
Ile byście dali za taki samochód?
wszystko zależy jak bardzo dealer chce go sprzedać, a Ty jak bardzo chcesz go kupić. To już pewnie stary model :wink:
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
sylb 
Forumowicz


Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: Małopolska
Wysłany: 11-02-2010, 19:19   Re: Samochód testowy

kaniak napisał/a:
Witam!
Silnik: 2.0 diesel. (170KM).


To teraz już wiem, dlaczego tak fajnie się jeździło na testach u dealera O2 z 2.0 TDI.
 
 
Krzysiek_slask 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo MKIII, Out 2.0 DiD Int+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 237
Skąd: Wodzisław Śl
Wysłany: 11-02-2010, 21:51   Re: Samochód testowy

kaniak napisał/a:
Silnik: 2.0 diesel. (170KM).


A ja zas polecam dowiedziec sie dzieki jakiemu zabiegowi ten motor zyskal nagle 30 kucy wiecej.

Jesli to za sprawa Ralliarta, to jest ok, bo to orginalny box honorowany przez wszystkie ASO Mitsu w kraju ( a pewnie i w Europie).

Sprawa sie komplikuje, jesli to bedzie jakis box v-tech czy jeszcze inny. Wowczas to lokalny dealer da Ci gwarancje na silnik, ale tylko u niego bedzie ona honorowana.

Ma to znaczenie, jesli Ty np. jestes z Pomorza, a ta testowka jest do kupienia w Rzeszowie. (no, moze Rzeszow nie jest najlepszym przykladam :twisted: - vide Rezon, niech testowka stoi w Katowicach )
 
 
kaniak 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 58
Skąd: City
Wysłany: 11-02-2010, 21:59   

Silnik był po chipowaniu. Szczegółów nie znam. Z diesla po tym zabiegu można podobno wycisnąć do 30% więcej ;p
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 12-02-2010, 07:31   

kaniak napisał/a:
diesla po tym zabiegu można podobno wycisnąć do 30% więcej ;p
z silnika się da i więcej. Ale sprzęgło ledwo obsługuje serię. Też w marcu mam plan podziękować za gwarancję i podkręcić nieco silnik. Zastanawiam się po ilu kkm ori sprzęgło mnie podziękuje.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
jurekschroda 
Forumowicz

Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 683
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 12-02-2010, 13:56   

Do 170 KM można podnosić moc Outka z błogosławieństwem gwaranta, czyli MMC. W ASO kosztuje to jakieś 4tys zł. Ważne jest, aby robić to za pomocą boxa Ralliart, a nie homo-niewiadomo - sprawdź to przed zakupem. Aha - zerknij także koniecznie na stan zużycia opon - może to wiele powiedzieć o temperamencie użytkowników :wink:
 
 
kaniak 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 58
Skąd: City
Wysłany: 13-02-2010, 12:55   

Czy problem z radiem, które gubiły fale, nadal występuje w nowych wersjach (2009)?
 
 
Wazzi 
Forumowicz

Auto: Outlander intense +
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 95
Skąd: Poznań
Wysłany: 13-02-2010, 20:04   

Mam 2009 i wystepuje sporadycznie, wiec tez na przegladzie zglosze do wymiany.
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13-02-2010, 22:47   

wg serwisu modele juz produkowane w Holandii, czyli od gdzies tak czerwca/lipca 2008 mialy juz radyjka poprawione. Mam taki model i osobiscie stwierdzam ze tragedii nie ma ale generalnie to radio jest cienkie, niejeden clatronix go wymiata :?
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
kaniak 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 58
Skąd: City
Wysłany: 14-02-2010, 16:42   

W fabrycznym radyjku nie widziałem przycisku, który by przełączał do trybu AUX, aby można było słuchać z MP3 podłączonej do gniazda za podłokietnikiem. Jak włączyć oraz jak się sprawuje słuchanie czegokolwiek ze źródła zewnętrznego? Pozdrawiam
 
 
jurekschroda 
Forumowicz

Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 683
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 15-02-2010, 14:20   

Przycisk jest. Zdaje się, że możesz też przełączać na aux z kierownicy ( mode). W Outkach po liftingu wyjście aux nie jest za podłokietnikiem, ale w środku podłokietnika.
 
 
KowaliK 
Mitsumaniak
01339/KMM

Auto: JDM's
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 990
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15-02-2010, 15:12   

kaniak napisał/a:
W fabrycznym radyjku nie widziałem przycisku, który by przełączał do trybu AUX, aby można było słuchać z MP3 podłączonej do gniazda za podłokietnikiem. Jak włączyć oraz jak się sprawuje słuchanie czegokolwiek ze źródła zewnętrznego? Pozdrawiam


Przez kilka sekund należy przytrzymać przycisk "CD" i przerzuci Cię w AUX.
_________________
 
 
kaniak 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 58
Skąd: City
Wysłany: 15-02-2010, 20:04   

Czy ktoś z obecnych wyciszał w jakiś sposób silnik w wersji 2.0 diesel?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.