 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Ktoś kto ma dane o fabrycznym obniżaniu SE? |
Autor |
Wiadomość |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 15-02-2010, 21:30
|
|
|
Zwykłe KYB.
Hm... w vr-kach szły twardsze. W moim były Daiyamy (nie obniżony). |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Remik
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5V6, '99, SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 15-02-2010, 22:45
|
|
|
Właśnie mam tę samą sytuację: butla w kole, graty w bagażniku i zdarza się że 2 osoby z tyłu. Wtedy po prostu auto się czołga. Także jakie sprężyny polecacie w tej sytuacji? Z góry dzięki, pozdrawiam! |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 15-02-2010, 22:56
|
|
|
W SE sprężyny Eibach'a - 30 mm były na życzenie. |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 16-02-2010, 08:04
|
|
|
Remik, a czy ty masz sedana czy kombi
fck napisał/a: | pewny na 100% nie jestem, ale sport edition ma chyba tylko sprężyny -30, amortyzatory są takie jak w każdym EA |
Co to znaczy każdy EA Bo inne ma sedan a inne kombi - a jedno i drugie to EA
Hugo, ma raczej rację, bo spotkałem się już z obniżonym i nie- SE. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
Remik
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5V6, '99, SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 16-02-2010, 08:50
|
|
|
Sedena. ale chcę kupić sprężyny od kombii...
[ Dodano: 16-02-2010, 08:56 ]
Z tego co wyczytałem to warto zainwestować w Suplex-y.
[ Dodano: 16-02-2010, 10:51 ]
A czy mógłby mi ktoś napisać jaka jest różnica po założeniu Suplexów? Tzn jaki jest prześwit między oponą a nadkolem... |
|
|
|
 |
jafo2
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2008 Posty: 247 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 17-02-2010, 17:05
|
|
|
robertdg a w jaki sposób utwardziłeś zawieszenie? Wymieniałeś sprężyny na twardsze?
Ja też mam podobny problem, mam obniżone zawieszenie ale nie chciałbym podnosić, tylko żeby mniej siadało przy obciążeniu. Też mam butle w kole zapasowym, skrzyneczka z gratami w bagażniku i jak go się dopakuje bagażem to ciągnie wydechem po ziemi |
_________________ Nie ma to jak miś!!! |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 17-02-2010, 19:36
|
|
|
jafo2, wykonanie sprężyn na zamówienie, odpowiednik Eibacha, o tej samej nośności i obniżeniu, ale średnica pręta zwoju większa o 1mm. Ale wtedy nie wiedziałem, że sa dostępne sprężyny wzmocnione, szukałem i nie znalazłem |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|
|