Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Chip do Colt 1.8 GTi 94r
Autor Wiadomość
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 05-09-2006, 21:18   

wyzej wspomniany przezemnie colt na hamowni osiągnol 142konie na silniku oraz moment 158Nm. niepamietam jaka byla strata na kołach ale w jego przypadku nieduza, dodac tez musze ze ten colt byl zagazowany(sekfencja), w jego przypadku mozna powiedziec ze colcik trzymał katalogowe dane , jego silnik ma przejechane 175 tys
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 05-09-2006, 21:34   

jedyne miveci turbo to 1.5 mivec turbo z colta czt i 4g63 mivec turbo z lancera.

Pokazcie mi inne silnik. bo ja niewierny tomasz jestem :mrgreen:
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 05-09-2006, 23:23   

przeciez jest jeszcze takie mini japonskie z silnikiem jak w maluchu tyle ze tam jest i turbo i mivec :)
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 05-09-2006, 23:36   

poka poka, jakis dowod:P
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-09-2006, 23:40   

deenbe, goooooooooooooooooooooogle
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 05-09-2006, 23:48   

660cc :) mivec turbo i dotego dohc :)
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 05-09-2006, 23:51   

zwracam honor :D





660cm mivec turbo 64KM 900kg miejskie autko
 
 
Koton 
Forumowicz

Auto: Bez auta. Kiedys 92` CA5A
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 356
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-09-2006, 00:25   

W pewien sposób rozumiem Łukasza W. Dostać 10km i 10 nm za darmo, znaczy bez zwiększania masy to przecież czysty zysk.

Z drugiej strony patrząc te 139 KM i 161 Nm to przecież bajka. Rozumiem że apetyt rośnie w miare jedzenia i przyzwyczaiłeś się do 139KM i chciałbyś więcej.OK.

Mam rozwiązanie.

Wsiądz do astry I generacji 1.4 60 KM pojeżdzij troche a potem przesiądź się z powrotem do colta. Taki zabieg leczy z "braku" mocy.

Stosunek masa/moc/cena w colcie jest naprawde super i nie ma co kombinować 8) .
 
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 06-09-2006, 00:28   

Koton napisał/a:
Wsiądz do astry I generacji 1.4 60 KM pojeżdzij troche a potem przesiądź się z powrotem do colta. Taki zabieg leczy z "braku" mocy.


ha ja tez znalazlem taki sposob, wsiadam do clio 1.2 i pojezdze kilka dni, to mi sie colt wydaje wtedy szybki :lol:
 
 
kaeres
[Usunięty]

Wysłany: 06-09-2006, 09:36   

No rzeczywiscie to jest najlepszy tuning mentalny.
Wsiadam do Yarisa matki by pozniej odnalezc w Colcie smigacza :)
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 06-09-2006, 10:49   

Niedawno wsiadlem do mojego colta 1,6 (chodz bardzo chcialem 1,8) i powiem wam ze jestem zadowolony bardzo zadowolony, z pod swiatel CRX Del sol zjadam na trasie BMW 318 tez nie mialo co ze mna robic... kwestia kierowcy a prawda jest taka ze jescze ,musze sie sporo nauczyc o moim misiu.....

Najwarzniejszy tuning w aucie to wyczucie kiedy i jak zapiac kolejny bieg... co z tego ze CRX jest mocniejszy jak Piz...a siedzi za kierownica? kiedys sam myslalem zeby poprawiac miska..
teraz go mam i wiem ze on jest taki jak powinien byc... i jesli cos zaczne poprawiac to cos spieprze.. bo japonce wychuchali go i tam kazda czesc ma swoje znaczenie....
 
 
 
sajmon
[Usunięty]

Wysłany: 06-09-2006, 16:35   

Miałem podobne pytanie ostatnio na forum i doradzili mi zmiane z 4g67 na 4g63t i tak chyba zrobie, musze tylko wypatrzyc eclipsa po dzwonie, a swoja droga to te 136 koni wystarcza az nadto, dzisiaj kolejna trasa zakopane krakow i spowrotem i mercedes klasy e okular - moj, bmw 325 - moje, corolla - nowka - (nie wiem jaki silnik ale spokojnie powyzej 180 szla) tez moja - jechal kolo z warszawy i on scinal kazdy zakret a ja go w moim pasie objechalem :)
 
 
ŁukaszGTi
[Usunięty]

Wysłany: 06-09-2006, 18:52   

moj poprzedni samochod to byl Seat Cordoba 1.6 8zaworowy, jaki to byl mul!!! meczylem sie w tym samochodzie(okolo 12sek do setki) doslownie,dlatego szybko go sprzedalem i gdy przesiadlem sie do miska to to byl tuning przez duze T!

[ Dodano: 06-09-2006, 19:03 ]
faktycznie tak jest ze apetyt rosnie w miare jedzenia,zawsze chce sie czegos wiecej.
zadajac pytanie na temat chipa w Misku chcialem znac wasza opinie poniewaz sam do konca nie bylem pewien,bo zeczywiscie tak jest ze zmieniajac cos w nim mozna zepsuc go,wiec kupujac takie autko dostajemy produkt doskonaly ktory nie wymaga juz zadnych modyfikacji
tak wiec przejezdzajac przez Olsztyn musicie byc przygotowani na to ze objedzie Was cos cos doskonalego :D
Ostatnio zmieniony przez ŁukaszGTi 10-06-2007, 20:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 06-09-2006, 19:59   

silnik z eclipsa po dzwoni echyba niebedzie najlepszym wyjsciem...... a zreszta coraz trudniej o ten silnik gdziekolwiek.

a crx delsol to ciezki maly wozik i o ile pamietam ma 125 koni wiec jest to poprostu szybko wygladajace male wozidelko.....co innego reszta crxow na vtecach....... ale jak szukal do kupna takiego moj kumpel to robil to z pol roku i nieznalazl ani jednego ktory niemial wypadkowej przeszlosci......sa to fajne samochody ale z wlascicielami z fantazjami ala WRC wiec trzeba na takich uwazac.
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-09-2006, 20:26   

TommiCrazy napisał/a:
a crx delsol to ciezki maly wozik i o ile pamietam ma 125 koni


oj źle pamietasz Tomku - jedną z czterech (na tamten czas) w Polsce miał mój kolega z 3miasta (musiał sprzedać - podział majątku przy rozwodzie) - to był mały szatanek jak Colt GTi, a nawet lepszy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.