Chip do Colt 1.8 GTi 94r |
Autor |
Wiadomość |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 05-09-2006, 21:18
|
|
|
wyzej wspomniany przezemnie colt na hamowni osiągnol 142konie na silniku oraz moment 158Nm. niepamietam jaka byla strata na kołach ale w jego przypadku nieduza, dodac tez musze ze ten colt byl zagazowany(sekfencja), w jego przypadku mozna powiedziec ze colcik trzymał katalogowe dane , jego silnik ma przejechane 175 tys |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 05-09-2006, 21:34
|
|
|
jedyne miveci turbo to 1.5 mivec turbo z colta czt i 4g63 mivec turbo z lancera.
Pokazcie mi inne silnik. bo ja niewierny tomasz jestem |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 05-09-2006, 23:23
|
|
|
przeciez jest jeszcze takie mini japonskie z silnikiem jak w maluchu tyle ze tam jest i turbo i mivec |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 05-09-2006, 23:36
|
|
|
poka poka, jakis dowod:P |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-09-2006, 23:40
|
|
|
deenbe, goooooooooooooooooooooogle |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 05-09-2006, 23:48
|
|
|
660cc mivec turbo i dotego dohc |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 05-09-2006, 23:51
|
|
|
zwracam honor
660cm mivec turbo 64KM 900kg miejskie autko
 |
|
|
|
 |
Koton
Forumowicz
Auto: Bez auta. Kiedys 92` CA5A
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 356 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 06-09-2006, 00:25
|
|
|
W pewien sposób rozumiem Łukasza W. Dostać 10km i 10 nm za darmo, znaczy bez zwiększania masy to przecież czysty zysk.
Z drugiej strony patrząc te 139 KM i 161 Nm to przecież bajka. Rozumiem że apetyt rośnie w miare jedzenia i przyzwyczaiłeś się do 139KM i chciałbyś więcej.OK.
Mam rozwiązanie.
Wsiądz do astry I generacji 1.4 60 KM pojeżdzij troche a potem przesiądź się z powrotem do colta. Taki zabieg leczy z "braku" mocy.
Stosunek masa/moc/cena w colcie jest naprawde super i nie ma co kombinować . |
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 06-09-2006, 00:28
|
|
|
Koton napisał/a: | Wsiądz do astry I generacji 1.4 60 KM pojeżdzij troche a potem przesiądź się z powrotem do colta. Taki zabieg leczy z "braku" mocy.
|
ha ja tez znalazlem taki sposob, wsiadam do clio 1.2 i pojezdze kilka dni, to mi sie colt wydaje wtedy szybki |
|
|
|
 |
kaeres [Usunięty]
|
Wysłany: 06-09-2006, 09:36
|
|
|
No rzeczywiscie to jest najlepszy tuning mentalny.
Wsiadam do Yarisa matki by pozniej odnalezc w Colcie smigacza |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 06-09-2006, 10:49
|
|
|
Niedawno wsiadlem do mojego colta 1,6 (chodz bardzo chcialem 1,8) i powiem wam ze jestem zadowolony bardzo zadowolony, z pod swiatel CRX Del sol zjadam na trasie BMW 318 tez nie mialo co ze mna robic... kwestia kierowcy a prawda jest taka ze jescze ,musze sie sporo nauczyc o moim misiu.....
Najwarzniejszy tuning w aucie to wyczucie kiedy i jak zapiac kolejny bieg... co z tego ze CRX jest mocniejszy jak Piz...a siedzi za kierownica? kiedys sam myslalem zeby poprawiac miska..
teraz go mam i wiem ze on jest taki jak powinien byc... i jesli cos zaczne poprawiac to cos spieprze.. bo japonce wychuchali go i tam kazda czesc ma swoje znaczenie.... |
|
|
|
 |
sajmon [Usunięty]
|
Wysłany: 06-09-2006, 16:35
|
|
|
Miałem podobne pytanie ostatnio na forum i doradzili mi zmiane z 4g67 na 4g63t i tak chyba zrobie, musze tylko wypatrzyc eclipsa po dzwonie, a swoja droga to te 136 koni wystarcza az nadto, dzisiaj kolejna trasa zakopane krakow i spowrotem i mercedes klasy e okular - moj, bmw 325 - moje, corolla - nowka - (nie wiem jaki silnik ale spokojnie powyzej 180 szla) tez moja - jechal kolo z warszawy i on scinal kazdy zakret a ja go w moim pasie objechalem |
|
|
|
 |
ŁukaszGTi [Usunięty]
|
Wysłany: 06-09-2006, 18:52
|
|
|
moj poprzedni samochod to byl Seat Cordoba 1.6 8zaworowy, jaki to byl mul!!! meczylem sie w tym samochodzie(okolo 12sek do setki) doslownie,dlatego szybko go sprzedalem i gdy przesiadlem sie do miska to to byl tuning przez duze T!
[ Dodano: 06-09-2006, 19:03 ]
faktycznie tak jest ze apetyt rosnie w miare jedzenia,zawsze chce sie czegos wiecej.
zadajac pytanie na temat chipa w Misku chcialem znac wasza opinie poniewaz sam do konca nie bylem pewien,bo zeczywiscie tak jest ze zmieniajac cos w nim mozna zepsuc go,wiec kupujac takie autko dostajemy produkt doskonaly ktory nie wymaga juz zadnych modyfikacji
tak wiec przejezdzajac przez Olsztyn musicie byc przygotowani na to ze objedzie Was cos cos doskonalego |
Ostatnio zmieniony przez ŁukaszGTi 10-06-2007, 20:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 06-09-2006, 19:59
|
|
|
silnik z eclipsa po dzwoni echyba niebedzie najlepszym wyjsciem...... a zreszta coraz trudniej o ten silnik gdziekolwiek.
a crx delsol to ciezki maly wozik i o ile pamietam ma 125 koni wiec jest to poprostu szybko wygladajace male wozidelko.....co innego reszta crxow na vtecach....... ale jak szukal do kupna takiego moj kumpel to robil to z pol roku i nieznalazl ani jednego ktory niemial wypadkowej przeszlosci......sa to fajne samochody ale z wlascicielami z fantazjami ala WRC wiec trzeba na takich uwazac. |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 06-09-2006, 20:26
|
|
|
TommiCrazy napisał/a: | a crx delsol to ciezki maly wozik i o ile pamietam ma 125 koni |
oj źle pamietasz Tomku - jedną z czterech (na tamten czas) w Polsce miał mój kolega z 3miasta (musiał sprzedać - podział majątku przy rozwodzie) - to był mały szatanek jak Colt GTi, a nawet lepszy |
|
|
|
 |
|