Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Adaho_krak
26-06-2008, 20:24
uszczelka pod glowica
Autor Wiadomość
janusz-MSR 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Space Runner-GLXi98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 2
Skąd: Błonie
Wysłany: 18-02-2010, 11:18   

Witam
Posiadam MSR 1.8 z 98r, od jakiegoś czasu zauważyłem że ubywa mi płynu chłodzacego, tak ok. 0,5l na 500km. Czy moje podejrzenia że to uszczelka pod głowicą są prawidłowe. Jeżeli tak, to czy macie warsztat/ mechanika któremu można powierzyc taką robotę.
 
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 18-02-2010, 12:13   

jesli nie masz nigdzie nieszczelnosci pod drodze w ukladzie (dosprawdzenia pompa, chlodnica weze) to niestety jest to uszczelka. Mozna jeszcze na kilak sposobow sprawdzac (np badaniem plynu na obezcnosc spalin - podobno daje rade, stanem swiec itd)

Jesli bedziesz chcial moge sie podjac takiej operacji. Nie jestem mechanikiem w sesie warsztatu (nie wystawie ci rachunku) ale sama robote robilem juz kilka razy :D a sam silnik 4g93 na swoim GTi poznalem az za dobrze :) jesli jestes zainteresowany odezwij sie 509503020 tylko garaz mamy w warszawie :P a wiec kawalek od ciebie. Ewentualnie PW.
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
czuczu 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsu Space Runner 1,8 GlXi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 2
Skąd: P-n
Wysłany: 23-01-2011, 10:36   

Chciałem odświeżyć temat... Problem z uszczelką pod głowić pojawił się i w moim Space. Płynu chłodniczego nie ubywa, zbiorniczek wyrównawczy jest czysty, tylko gdzieś, z lewej strony kolektora wyciska się olej. Najprawdopodobniej to uszczelka pod głowicą. W związku z tym pytanie...czy po splanowaniu głowicy, założeniu nowej uszczelki konieczna jest wymiana szpilek do skręcenia głowicy? Czy te które są nadają się do ponownego montażu, czy w jakiś sposób tracą swoje właściwości? Gdyby ktoś już przerabiał takowy zabieg, proszę o info

:)
_________________
Pozdrawiam

Czuczu
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 23-01-2011, 12:50   

teoretycznie powinno sie wymienaic szpilki ale :
mozna je sprawdzic czy nie sa powyciagane (w serwisowce sa wymiary szpilek ) i jesli sa jak seria mozna je spokojnie montowac spowrotem. Swojego Gti skladalem na starych szpilkach i wsyztko jest OK. Zadko kiedy ktos wymienia szpilki.
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
ronetto 
Forumowicz


Auto: space runner 1,8 GLXi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 54
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 23-01-2011, 13:46   

ja tez temat przerabiałem bez wymiany szpilek...
_________________
moja gwiezdna maszyna przed zakupem
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-01-2011, 10:42   

Ja również nie wymieniałem szpilek w 1,8 16V PB :) Kłopotów brak.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 25-01-2011, 11:59   

czuczu trzeba sprawdzić czy szpilki nie są poprzeciągane, ja też nie wymieniałem, ale koszt samych szpilek nie jest duży :wink:
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.