Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: akbi
12-02-2010, 09:49
[1G 90-94] 4G37 Problem z obrotami przy klimie + tempomat
Autor Wiadomość
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-02-2010, 09:22   

Tu masz jeszcze schemat tempomatu, resztę koledzy napisali wyżej.

_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 16-02-2010, 09:51   

A ma ktoś pomysł jak rozebrać manetkę od tempomatu?

U mnie przestało załączać tą pomarańczową lampkę od tempomatu. Podejrzewam brak styku w samej manetce.

Jak kupiłem auto tempomat działał ok, ale było jedno ale...jak włączałem spryskiwanie szyby to jednocześnie aktywowało tempomat (pomarańczową lampkę w manetce).

Czasem same włączają się wycieraczki, kilkakrotnie słuszałem bzyczenie (spięcie) w tej manetce.

Potem raz mogłem aktywować tempomat a raz nie (pomagało kilku-kilkunastokrotne przekręcanie aktywacją).

W końcu nie dało się już aktywować tempomatu i tak jest do tej pory. Podejrzewam zaśniedziałe lub poluzowane styki w manetce.

Nie mam pojęcia, czy tą manetkę w ogóle da się rozebrać, oglądałem ją ale nie wpadłem na żadden pomysł.

Nie uśmiecha mi się wymiana całego przełącznika zespolonego tylko dla tempomatu.
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-02-2010, 09:55   

viader napisał/a:
Nie uśmiecha mi się wymiana całego przełącznika zespolonego tylko dla tempomatu.


Raczej nie masz wyjścia. W manetce jest tyle elementów, że nawet jeśli Ci się uda ją rozebrać bezinwazyjnie (co jest raczej niemożliwe) to nie poskładasz jej napewno :(
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
zaxdamian 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 12
Skąd: Wyszków
Wysłany: 16-02-2010, 10:06   Re: 4G37 Problem z obrotami przy klimie + tempomat

Mitsudomin napisał/a:
Witam

Kupiłem Eclipse i ma taką dziwną przypadłość. Ogólnie bardzo fajnie się nią jeździ jak jest zimna ma 1200obr jak się zagrzeje 900 Silnik jest dynamiczny, obroty nie falują. Niestety gdy włącze klime obroty spadają do 500 i silnikiem strasznie szarpie - szybko wyłączyłem gdyż szkoda poduszek silnika... Zastanawia mnie to czemu silnik nie zwiększa obrotów pod obciążeniem... Normalnie samochody tak robią.

Jest coś takiego jak czujnik cisnienia klimy. Nie rozbieraj samochodu tylko sprawdź podstawowe rzeczy. Silnik nie wie że klima chodzi i dlatego nie zwiększa obrotów
 
 
Mitsudomin 
Forumowicz

Auto: Mitsu Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 37
Skąd: Stary Sącz
Wysłany: 16-02-2010, 18:20   Re: 4G37 Problem z obrotami przy klimie + tempomat

zaxdamian napisał/a:
Mitsudomin napisał/a:
Witam

Kupiłem Eclipse i ma taką dziwną przypadłość. Ogólnie bardzo fajnie się nią jeździ jak jest zimna ma 1200obr jak się zagrzeje 900 Silnik jest dynamiczny, obroty nie falują. Niestety gdy włącze klime obroty spadają do 500 i silnikiem strasznie szarpie - szybko wyłączyłem gdyż szkoda poduszek silnika... Zastanawia mnie to czemu silnik nie zwiększa obrotów pod obciążeniem... Normalnie samochody tak robią.

Jest coś takiego jak czujnik cisnienia klimy. Nie rozbieraj samochodu tylko sprawdź podstawowe rzeczy. Silnik nie wie że klima chodzi i dlatego nie zwiększa obrotów


Juz zrobione. Nie był to czujnik klimy
 
 
barteski 
Forumowicz

Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 264
Skąd: okolice WROCŁAWA
Wysłany: 17-02-2010, 00:12   

viader, ja bym kupił drugi bo rozkrecisz i zostaniesz z rozbranym a pogoda wycieraczkowa
a jak tam bzyczy to jeszcze ci sie co zapali i bedzie final
cena około 50-100zł
 
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 17-02-2010, 09:18   

Nie chce mi się kierownicy zdejmować i wybebeszać połowy kokpitu dla tempomatu, którego w Polsce nie ma gdzie włączyć...Jakby się dało rozebrać i wyczyścić styki to może jeszcze bym się pofatygował.
 
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 17-02-2010, 13:31   

chodzi też o bezpieczeństwo, radzę coś pogrzebać ;/ jak nie dla fatygi i tempomatu to chociaż dla satysfakcji ze sprawnego auta i że coś umiesz sam naprawić
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 17-02-2010, 13:52   

No rzeczywiście niesprawny tempomat wpływa na bezpieczeństwo...co do tego spięcia to coś tam ze 2 razy zabzyczało, jeżdżę tym autem 3 lata i jakoś nic się z tego powodu nie pali.

Skoro nie da się tego łatwo rozebrać to mam to poprostu w nosie, mam wiele innych rzeczy do ogarnięcia w tym aucie. Wolę zregenerować letnie alumy i nabić klimę niż wchodzić w reanimację czegoś co mi jest całkowicie zbędne (jakby działało to bym nie narzekał ale jak nie działa to pal to licho).

Poza tym mam kierownicę z nabą założoną jeszcze przez poprzednika i nawet nie wiem jak to zdemontować...
 
 
 
mariano 
Forumowicz

Auto: Eclipse G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 61
Skąd: rawa mazowiecka
Wysłany: 17-02-2010, 15:57   

Ceść wszystkim mam pytanie do was czy w silniku 2,0 150Km iest odcięcie zapłonu a jesli tak to przy jakich obrtach
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 17-02-2010, 17:02   

7500 rpm jest odcinka , a po co Ci to na tych obrotach tylko żyłujesz auto a ono i tak jedzie do maks 6500-6800 rpm
 
 
Mitsudomin 
Forumowicz

Auto: Mitsu Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 37
Skąd: Stary Sącz
Wysłany: 17-02-2010, 18:23   

Ja jak uruchomię tempomat bo będe miał prawie igłę samochód:)
 
 
mariano 
Forumowicz

Auto: Eclipse G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 61
Skąd: rawa mazowiecka
Wysłany: 17-02-2010, 22:06   

ja mam taki problem ze tej odcinki nie mam i moge go kręcic az do 8500 dlatego pytałem dzięki wielkie.
 
 
barteski 
Forumowicz

Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 264
Skąd: okolice WROCŁAWA
Wysłany: 17-02-2010, 22:53   

mariano, ale niema sensu go tak katowac to nie jest honda a do 6dzików w zupełnosci wystarcza ale fakt czemu nie odcina niepytam czy masz gaz bo ja w hondzie na gazie tez niemiałem
 
 
 
mariano 
Forumowicz

Auto: Eclipse G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 61
Skąd: rawa mazowiecka
Wysłany: 20-02-2010, 10:11   

Jesli tak mówisz no to nie będe go tak ciągał ale musze doisc o co z tym chodzi bo nie będe mógł spas jesli przy tylu ma odcinac to takma byc i musze to zrobic dzięki za pomoc.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.