 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: lukasz12 21-02-2010, 19:54 |
ecs |
Autor |
Wiadomość |
12andi
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi sigma
Kraj/Country: Austria
Dołączył: 19 Lut 2010 Posty: 29 Skąd: zbaszynek
|
Wysłany: 20-02-2010, 20:10
|
|
|
Wiec,autko pali,po zapaleniu,kontrolki gasna,lecz czerwona zostaje zapalona caly czas(nie po 4 minutach gasnie)a jezeli chodzi o funkcje Hight czy Ex-Hight,nie funkcjonuje nic,zadnej reakcji |
_________________ 12andi |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 20-02-2010, 20:17
|
|
|
czyli od razu po uruchmieniu silnika sie pali alarm?? to w takim razie trzeba zczytać błędy...diodą... |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
12andi
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi sigma
Kraj/Country: Austria
Dołączył: 19 Lut 2010 Posty: 29 Skąd: zbaszynek
|
Wysłany: 21-02-2010, 03:21
|
|
|
tak myslicie?do kogo moglbym sie udac,aby przynajmniej na to zerknol? |
_________________ 12andi |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 21-02-2010, 13:57
|
|
|
Poczytaj trochę forum Było.
Możesz się udać do sklepu elektronicznego i kupić rezystor i diodę. Później polecam wątek odczytywanie błędów >
http://forum.mitsumaniaki...p=291360#291360 |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-02-2010, 19:32
|
|
|
lukasz12, a ja proponuje przenieść ten temat do działu technicznego |
|
|
|
 |
12andi
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi sigma
Kraj/Country: Austria
Dołączył: 19 Lut 2010 Posty: 29 Skąd: zbaszynek
|
Wysłany: 02-08-2011, 00:48
|
|
|
Witam ponownie na forum,mam znowu pytanko odnosnie zawieszenia pneumatycznego,a wiec pierwsza rzecz,to czy mozna zregenerowac amory powietrzne,jesli ktorych z nich jest juz dziurawy,a drogie pytanie,czy mozna zregenerowac kompresor ecs???Pytam,gdyz mam na oku kupno sigmusi z orginalnym przebiegiem 123000 24V.1 wlasciciel,twierdzacy ze amory byly wymieniane na nowe w 2008 roku(widzialem rachunki servisowe)Z zewnatrz nie jest w najlepszym stanie(Kosmetyka)ale srodeczek jak nowka, technicznie 1a,oprocz ecs,siedzi na glebie,z moja obecna sigma,nie udalo mi sie zreanimowac ecs,i jezdze na olejowych amorach,i przeklinam je....ah szkoda pisac,w kazdym badz razie,mam juz projekt,ktory chcialbym zrealizowac;czyli z dwoch misiow zrobic jedna.Wiem ze pomsl dosc odwazny,ale ........co o tym myslicie?? |
_________________ 12andi |
|
|
|
 |
angelos
Forumowicz

Auto: LS460 '07, Z34A '07
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 578 Skąd: Kraków\Biecz
|
Wysłany: 02-08-2011, 09:19
|
|
|
Cytat: | wiec pierwsza rzecz,to czy mozna zregenerowac amory powietrzne |
raczej nie bardzo, chyba ze bedziesz pierwszym
Cytat: | czy mozna zregenerowac kompresor ecs |
teoretycznie tak ale chyba tez nikt tego nie robil, mozna ewentualnei szukac kompresora z innych samochodow np. z USA ewentualnie zrobic z beczki (jest tutaj taki Jeden co tak jezdzi )
Chyba ze nowe amory ecs ok. 1000-1200zł/szt. |
_________________ "Shoki Hoko"
"Shoji Komei"
"Ritsugyo Boeki"
 |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 02-08-2011, 10:33
|
|
|
wszystko się da ale nie regenerowałbym amorka na twoim miejscu - za duże ryzyko że strzeli na zakręcie. Co do tej sigmy - uwazaj , ja też widziałem duż o i okazywało się ze samochód padaka mimo rzekomych papierów. Wszystko sie da , byle robić to z głową. |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 02-08-2011, 13:33
|
|
|
12andi napisał/a: | czy mozna zregenerowac amory powietrzne,jesli ktorych z nich jest juz dziurawy |
Jeśli jest to bardzo mała nieszczelność, możesz spróbować łatki w sprayu.
12andi napisał/a: | 1 wlasciciel,twierdzacy ze amory byly wymieniane na nowe w 2008 roku(widzialem rachunki servisowe) |
Tylko pytanie czy założył zwykłe, czy ECS-owe.
12andi napisał/a: | z moja obecna sigma,nie udalo mi sie zreanimowac ecs,i jezdze na olejowych amorach,i przeklinam je....ah szkoda pisac |
To raczej nie wina olejowych amorów, tylko zbyt miękkich sprężyn ECS-owych. Gdy zakładasz zwykłe amory, powinieneś założyć również sprężyny od wersji bez ECS-u.
12andi napisał/a: | Wiem ze pomsl dosc odwazny,ale ........co o tym myslicie?? |
To zależy co konkretnie chcesz stworzyć. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
12andi
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi sigma
Kraj/Country: Austria
Dołączył: 19 Lut 2010 Posty: 29 Skąd: zbaszynek
|
Wysłany: 02-08-2011, 18:09
|
|
|
Witam,tak wlasnie myslalem ze nie regeneruje sie amorow,i moze nie dam sobie reki uciac,ale przypuszczam ze padl tam kompresor ecs,mialem to samo u siebie w pierwszej sigmie,kompresor nie pompowala sam,wiec podlanczalem go na krotko,cos tam burczal i pewnie tak wlasnie go zalatwilem przez glupote.U gostka ta sigma stoi juz 7 lat w garazu,takze trudno sie tu niedziwc jesli niechce sie podniesc,gostek za te autko chce 600eu,wszystko w nim dziala bez zazutu silnik racuje 1a,nigdy nie gazowany,tylko ten ecs,i z tym wlasnie mam dylemat,i tu wlasnie pada nastepne pytanie,czy warto sie w to bawic??? |
_________________ 12andi |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 02-08-2011, 18:11
|
|
|
jesli blacharsko jest super za 600 eur.. ja bym sie nie zastanawiał - oceń stan mechaniczny - ja bym brał jakbym był w twojej sytuacji |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
12andi
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi sigma
Kraj/Country: Austria
Dołączył: 19 Lut 2010 Posty: 29 Skąd: zbaszynek
|
Wysłany: 02-08-2011, 18:25
|
|
|
Blachowa jest oki,do malych poprawek lakierniczych,ale i tak mialbym ja w planie cala pomalowac,moj brat jest lakiernikiem,takze nie kosztowalo by mnie to majatku,co chodzilo mi po glowie jesli chodz o lakier,to czarny mat,widzicie to .....???ponoc cieszko sie to pozniej myje...ale efekt |
_________________ 12andi |
|
|
|
 |
mazda10000
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 593 Skąd: Szczecin/Gdańsk
|
Wysłany: 02-08-2011, 18:53
|
|
|
Kiedyś ktoś wrzucił link z Ukrainy, ze sprzedażą Sigmy w czarnym macie, uwierz że żaden "modny" kolor w klasycznym aucie nie pasuje, to współczesny klasyk, może to lekkie przegięcie, ale to tak jakbyś w Rolls Royce'ie, Silver Lady wąsy doczepił. Takie jest moje zdanie, a zrobisz jak uważasz |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 02-08-2011, 20:17
|
|
|
12andi napisał/a: | moze nie dam sobie reki uciac,ale przypuszczam ze padl tam kompresor ecs |
Poczytaj tematy na forum związane z ECSem. Potem zrób sobie diodę tak jak Tobie, półtora roku temu pisał lukasza12. Wtedy będziesz mógł zdiagnozować usterkę w drugiej Sigmie i odpowiesz sobie czy warto ją kupować.
12andi napisał/a: | ,to czarny mat,widzicie to .....??? |
Miesiąc temu widziałem Mercedesa W221 w tym kolorze. Szczerze... pasował do niego, jak świni siodło. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
12andi
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi sigma
Kraj/Country: Austria
Dołączył: 19 Lut 2010 Posty: 29 Skąd: zbaszynek
|
Wysłany: 11-08-2011, 23:15
|
|
|
Witam wszystkich znowu,co powiecie na ten samochodzik,a moze ktos wie wiecej o jego przeszlosci,i myslicie ze warty jest tych pieniedzy??http://otomoto.pl/mitsubishi-sigma-zamienie-na-terenowy-C20118127.html |
_________________ 12andi |
|
|
|
 |
|
|