Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5W 2.5] Naprawa mat grzewczych
Autor Wiadomość
wujas 
Forumowicz

Auto: Galant AVANCE EA5W 6A13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 138
Skąd: Skórcz
Wysłany: 20-02-2010, 22:07   

ktos zarzucil ze nie warto brac sie za naprawe mat- ja mysle ze warto!
Z tego wzgledu ze w wiekszosci przypadkow to maty beda sprawne( moge sie mylic) poniewaz sa zbudowane z plecionki a nie jak w niektorych markach z drutu. A jak wiadomo plecionka jest bardziej odporna na zginanie.
W moim przypadku uszkodzenie polegalo na przelamanych przewodach dochodzacych do maty. przewody przelamane byly w miejscu przejscia przez gabke. Mysle ze dalo bys sie to sprawdzic bez rozkrecania fatela. W miejscu gdzie przewody do maty wchodza w pianke trzeba by sie dokopac glebiej az do tapicerki lub poprostu pociagnac za kazdy przewod odzielnie w celu spr czy jest przerwany. Ja mialem rozebrany caly fotel i moge powiedziec ze nie jest to takie trudne. Jedyne co bedzie potrzebne do zlozenia to plastikowe opaski zaciskowe poniewaz tapicerka jest montowana wlasnie na takie opaski. Wazne zeby byly wystarczajaco dlugie min 30cm.
powodzenia :D
 
 
 
mar111cin 
Forumowicz

Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 982
Skąd: FSW
Wysłany: 21-02-2010, 00:16   

ja dodam od siebie że ostatnio troche się zajełem matami i znalazłem wtyczke od siedzisk (od oparcia wychodziło by że jest inna, ale jej nie mogłem znaleźć :/) jest to pierwsza wtyczka jeżeli zobaczymy od tyłu pod fotel. 3pinowa. W manualu jest opisane które styki mierzyć i jaką mają mieć oporność (niby 8ohm mi wychodziła troche większa ok 10-12ohm na działającym fotelu)
do tego jest opis wtyczki dochodzącej do przycisków idzie zlokalizować jak się to ma do wtyczki pod fotelem. w niedługim czasie postaram się opisać jak pomierzyć oporność w samej tej wtyczce nie bawiąc się w klękanie pod fotel.
_________________
Galant 2.5 V6 2003r. automat +VSI Prins
witaj Gość :)
 
 
 
Zhan 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 695
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 21-02-2010, 18:44   

Czy u Was fotele grzeja caly czas? U mnie jakos dziwnie to dziala, pogrzeje chwile i przestaje, za kilka minut znowu pogrzeje chwile i przestaje. Jezdzilem kilkoma autami z podgrzewaniem tylka i wszedzie bylo tak, ze jak si wlaczylo to grzanie bylo caly czas.
 
 
 
wujas 
Forumowicz

Auto: Galant AVANCE EA5W 6A13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 138
Skąd: Skórcz
Wysłany: 21-02-2010, 20:01   

u mnie to samo :? ten typ tak ma!!
 
 
 
Zhan 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 695
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 21-02-2010, 20:48   

wujas, a jak grzebales w fotelu to nie namierzyles jakiegos termostatu?
 
 
 
wujas 
Forumowicz

Auto: Galant AVANCE EA5W 6A13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 138
Skąd: Skórcz
Wysłany: 21-02-2010, 20:56   

a jest :D pod mata srednicy ok 1cm i mysle ze nie da sie z tym nic zrobic zeby te roznice temperatur nie byly tak wyczuwalne. Jest on poprostu za duzy i pewnie potrzebuje troche czasu do nagrzania jak i stygniecia. Pozniej wrzuce zdj z robiorki :mrgreen:
 
 
 
Zhan 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 695
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 21-02-2010, 20:58   

wujas, a nie da sie go jakos amputowac? :)
 
 
 
wujas 
Forumowicz

Auto: Galant AVANCE EA5W 6A13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 138
Skąd: Skórcz
Wysłany: 22-02-2010, 00:36   

oczywiscie ze sie da to amputowac jednak po takim zabiegu siedzisko bedzie grzalo na maxa czyli tak jak na "HI", poprostu na "LO" prad idzie przez termostat a "HI" bezposrednio do mat.
oto troszke zdj z rozbiorki :mrgreen: dokladnie widac jakie przewody i gdzie zostaly przelamane



 
 
 
Zhan 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 695
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 22-02-2010, 11:32   

ale u mnie na obydwu pozycjach czyli na Hi i na Lo grzeje z przerwami wiec chyba obydwa tryby ida przez termostat...
ja myslalem zeby zrobic sobie grzanie non-stop ale regulowane potencjometrem
 
 
 
wujas 
Forumowicz

Auto: Galant AVANCE EA5W 6A13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 138
Skąd: Skórcz
Wysłany: 22-02-2010, 14:50   

Zhan, jestes pewien?? u mnie na Hi raczej grzeje caly czas. patrzac na polaczenie termostata raczej nie ma mozliwosci zeby na HI dzialalo z przerwami no ale moge sie mylic :mrgreen:
 
 
 
Zhan 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 695
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 22-02-2010, 19:44   

wujas, tak u mnie na 200% grzeje z przerwami na HI
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.