Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Holenderski gaz PRINS z reduktorem POLIAUTO "padł"
Autor Wiadomość
mario mario 
Mitsumaniak

Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 727
Skąd: Lublin
Wysłany: 24-02-2010, 17:10   

gulgulq, co do czego, zastanów sie co piszesz a póxniej pisz. Ja się zapytałem co się dzieje z instalacją, ze chce ją remontować, czy tylko dlatego, ze gazownik tak mu powiedział ? Jak co się pierniczy w samochodzie to bajłatwiej powiedzieć wymień to i tamto, znam takich fachowców, którzy krok po kroku doprowadzili do wymiany całych kompletnych zespołów i przy tym jeszcze zarobili. Napisałem, że ponownie przeczytałem od początku wszystkie posty i nie doczytałem się nic na temat objawów, które wskazywałyby na wymianę reduktora. A co jeżeli chłopak wymieni reduktor a okaże się, ze to krokowy padł lub wielozawór, lub któryś z elektrozaworów, albo centralka szwankuje, a może jakiś kabel się przetarł, a może filterek się zapchał. Ten parownik to nie byle co za 150 zł i ot tak sobie nie pada, ale jeżeli gazownik stwierdził, ze działa on już 200 tkm to dużo i to właśnie świadczy o jego jakości. Mimo to w dalszym ciągu nie znam objawów po których gazownik wydał taką opinię. Na początku bez zastanowienia przyjąłem, ze to reduktor i koniec, ale aby pomóc i nie wyjść na idiotę, chciałbym wiedzieć coś na temat objawów. Trochę ostrożniej proszę ze swiomi opiniami.
_________________
Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super
 
 
kamilrozanski 
Mitsumaniak

Auto: Stilo 2.4 Abarth
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 47
Skąd: Kalisz
Wysłany: 24-02-2010, 18:43   

mario mario - masz rację, nigdzie nie napisałem o objawach. Objawy są nastepujące: falujące obroty, momentami dochodzące do około 200-300 obr na minutę, spadek mocy zauwazalny iż przy 3000 się delikatnie dławił, czego wcześniej nie było i zwiększone spalanie w porównaniu do poprzedniej zimy. Gazownik stwierdził po podłączeniu urządzenia do rury wydechowej auta iż ma bardzo ubogą mieszankę bez możliwości wyregulowania i że do wymiany jest parownik. W sumie to myślałem by jeszcze spróbować przeczyścić silnik krokowy i filtr tylko tego filtru znaleźć nie mogę.
Pzdr
 
 
mario mario 
Mitsumaniak

Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 727
Skąd: Lublin
Wysłany: 24-02-2010, 19:31   

kamilrozanski, Przyznaję, że są to objawy źle działającego reduktora, ale spróbój przeczyścić filterek to ten na drugim zdjęciu to jest właśnie filtr fazy ciekłej gazu.
 
 
gulgulq 
moderator
Służbowo. Na statek.


Auto: i30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 6448
Skąd: Rzeszów/Ropczyce
Wysłany: 24-02-2010, 20:01   

:)

nie chcę tu pisać elaboratu o moich odczuciach :)

najważniejsze żeby pomóc :) Kamilowi
_________________
wspieramrozwoj.pl
sprawdzpodatki.pl
naszhandel.pl

kupujepolskieprodukty.pl
 
 
 
kamilrozanski 
Mitsumaniak

Auto: Stilo 2.4 Abarth
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 47
Skąd: Kalisz
Wysłany: 25-02-2010, 10:44   

w sobotę więc przeczyszczę filterek i rozkręcę silniczek krokowy, może też się zapchał tą mazią od kiepskiego gazu
znalazł się kolega z Łodzi chętny do pomocy, w przyszłym tygodniu spróbuje się z nim umówić, o rezultatach napiszę na forum
 
 
mario mario 
Mitsumaniak

Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 727
Skąd: Lublin
Wysłany: 28-02-2010, 11:12   

kamilrozanski, co z tą instalacją, co zamierzasz robić ?
_________________
Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super
 
 
kamilrozanski 
Mitsumaniak

Auto: Stilo 2.4 Abarth
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 47
Skąd: Kalisz
Wysłany: 01-03-2010, 11:21   

dzisiaj spróbuje umówić się z kolegą z Łodzi, który jest chętny pomóc; o postępach będę informował na bierząco i końcowy efekt oczywiście opiszę i sfotografuję na forum, mario mario w razie problemów będę pisał albo tu albo do Ciebie na prv
 
 
mario mario 
Mitsumaniak

Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 727
Skąd: Lublin
Wysłany: 01-03-2010, 18:10   

kamilrozanski, pisz na PW, ale najpierw przeczytaj dokładnie to co ci już wysłałem na PW wcześniej. W sumie to wszystko tam opisałem, ale jak trzeba to opiszę w szczegółach.

[ Dodano: 02-03-2010, 20:43 ]
kamilrozanski, odpisz czy coś dostałeś na PW.
_________________
Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super
 
 
gulgulq 
moderator
Służbowo. Na statek.


Auto: i30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 6448
Skąd: Rzeszów/Ropczyce
Wysłany: 06-03-2010, 10:07   

i jak po czyszczeniu ??
_________________
wspieramrozwoj.pl
sprawdzpodatki.pl
naszhandel.pl

kupujepolskieprodukty.pl
 
 
 
kamilrozanski 
Mitsumaniak

Auto: Stilo 2.4 Abarth
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 47
Skąd: Kalisz
Wysłany: 08-03-2010, 12:58   

Wyczyściłem silniczek krokowy, za filtr się nie wziąłem jeszcze bo nie bardzo wiem jak to ugryźć, tzn nie wiem dokładnie które to jest i jak to wykręcić, niestety nie posiadam kanału. Byłem u kolegi z Łodzi kamil73-73 który potwierdził wątpliwości gazowników jak to zobaczył na żywo. mario mario - dostałem Twoją instrukcję na PW, wyślę ją do kamil73-73 który może pomoże mi przy wymianie. W sumie to mario miałeś rację, jedyne kable od komputera dochodzące do reduktora to kable od silnika krokowego i od zaworu elektropneumatycznego. Niczego więcej się nie doszukałem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.